Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

אבא שלי צריך למצוא רכב בדחיפות.

האופציות שעומדות בפניו הם : וולוו S80 T6, סאאב 9-5, פורד מונדיאו, אודי A6.

כולם בטווח השנים 2001-2004.

 

לאחרונה , נתקלתי בכמה מודעות של קרייזלר סברינג, שנמכרות במחיר די מגוחך.

בין 70-75K לשנתון 2004 , עם ק"מ לא גבוה.

כן, אני יודע שלכב אין שוק.

 

העסקה ניראית לי די טובה, כי במחיר הזה מקבלים רכב בעל שנתון מתקדם, בעל כל התוספות (ריפודי עור, גג), ומנוע (2700) בעל הספק נאה (205 כ"ס ).

 

השאלה היא - האם הרכב טוב ואיכותי?

איך הוא מבחינת איכות חומרים, נוחות נסיעה, והתנהגות? (למרות שהתנהגות לא ממש משנה לאבא שלי)

 

ואני כבר מודע לזה שיהיה קשה למכור את הרכב הזה (ובגלל זה הוא או יעבור אלי או לאימא שלי).

 

 

אשמח לקבל תגובות והמלצות.

 

תודה :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אחרי שתכנס לרכב תבין בדיוק למה לא כדאי להסתכל בקנקן אלא במה שבו..

ממליץ להמשיך ולהתעקש A6 בעיקר ומונדאו כברירת מחדל מועודפת..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הרכב מאוד מפואר, אבל הגיר שלו על הפנים רק 4 הילוכים ומורגש החוסר ב-5, מנוע די בסדר, שתיין דלק לא קטן, נוחות של אמריקאית לטוב ולרע, התנהגות אין ע למה לדבר בכלל פשוט אין לה.

רכב גדול מפואר ומרווח.

פורסם

היתה לנו אחת כזו במשפחה, והחוויה לא היתה מרנינה במיוחד; כל הריפוד של דלת הנהג התקלף (והוחלף במסגרת האחריות), כך גם הדיפונים של הקונסולה המרכזית. היו מספר תקלות נוספות שטופלו במסגרת האחריות.

בניגוד לתכנון המקורי, אגב, הרכב הוחלף לאחר שנה וחצי בלבד (באקורד 2.4).

פורסם
אתה יכול בבקשה להסביר?

וA6 מבחינת אבא שלי זאת אופציה אחרונה.

 

אני רואה שחברים טובים כבר הסבירו את מעלותיה של הקריזלר..

ובאופן נקודתי אגיד שלמחירה הנמוך של זו יש סיבה טובה מאוד.

 

אינני מבין למה האודי היא העדיפות האחרונה.., היא העדיפה מבין הרשימה שצרפת ובגדול, ונותנת חבילה מרשימה ארוזה היטב מבחינת איכות וביצוע.

 

ניתן אף לומר שברמה אחת לפחות מכל שאר הרשימה. (גם במנוע 1.8 טורבו..)

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לפי מה שהבנתי , רשמת ללא הסבר שהקרייזלר לא מומלצת, אשמח לדעת למה אתה טוען כך.

 

ולצבי, איזה תקלות בדיוק היו?

מה החולשות של הרכב?

 

תודה

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
לפי מה שהבנתי , רשמת ללא הסבר שהקרייזלר לא מומלצת, אשמח לדעת למה אתה טוען כך.

 

ולצבי, איזה תקלות בדיוק היו?

מה החולשות של הרכב?

 

תודה

 

התנהגות כביש

גימור

איכות

 

בהשוואה לאודי, מדובר על רכב נחות בכל פרמטר ,פשוט חבל על הכסף.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה לך :)

כבר ציינתי שהאודי היא האופציה האחרונה, היא לא לעניין עכשיו.

 

בקשר לסבריגנ, קראתי עליה מבחן בYNET, שנערך ב2001, והם דווקא די התלהבו מהרכב.

הם טענו שיש שיפור אדיר, ושהאוטו מתנהג מעולה לעומת אמריקאיות אחרות.

 

בקשר לאיכות - הפנים שלה לא הכי יפה בעולם, וגם לא ניראה הכי איכותי

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

לא, אני לא רוצה לשכנע , זה לא המטרה פה.

 

המטרה של הדיון מפיעה בהודעה הראשונה של הת'רד

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

מצטרף לחלק מהדברים שנאמרו כאן, הרכב לא אמין בעליל. וכל תקלה (משאבת מים למשל) זה עניין של כמה אלפים טובים. צריכת הדלק גבוה מאוד.

 

הרכב בפנים מרגיש טוב יחסית, אבל עדיין, אמריקאי עם דש בורד שנראה כאילו עשו אותו מקוספאות ריקות של מעדני חלב.

 

מבחינת כוח, זה דבר שלא חסר שם, אומנם הגיר באמת בעל 4 הילוכים וזה מורגש במיוחד בטיפטרוניק. אבל בגדול, כוח יש שם. התנהגות כביש לא תמצא שם אבל היא לא נופלת ממשפחתית גדולה כמו המונדיאו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...