Jump to content

eabir

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eabir

  1. ידידי, ממליץ לך בחום לפנות ולא בטלפון, למוסך המרכזי של מכשירי תנועה(יבואן קרייזלר) בפתח תקווה, שם תקבל חוות דעת מקצועית על הרכב ותקלות אופיניות. דעתי מעבר לחלק המכני היא שאמריקאית זה עניין של טעם, לי יש קרייזלר סרטוגה מושקעת ואם אתה שואל אותי, לא מרצדס לא אודי ולא בטיח משתווה לנוחות של הסרטוגה. קבל עצה, רכב אמריקאי בארץ קונים משומש רק אם יש לך הרבה כסף בכיס, מכיוון שרוב הסיכויים שהוא לא טופל כראוי.
×
×
  • תוכן חדש...