Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פורדים לעולם לא מיצתננים רק בעיות קלות בהתנעה כאשר מזניחים אותם. מומלץ מנסיון של שנים ראשית בבדיקת חוטי ההצתה +מפלג ולאחר מיכן לבדוק כיוון נכון של הקרבורטור +משנק הכבל שלו

פורסם

ח

ןו7],ו:x

אין כמו פורדים !היתה לי ברנדה 76 שניגנבה אחכ "פיאסטה 83 שהלכה בתאונה והיום 2 פיאסטות 89 =84 .מניסיון של 16 שנים של נסיעות יום יום +מילואים בשטח אין כמו אמינות ושקט נפשי בידיעה שרק במיקרים בודדים עקב בלאי טבעי נתקע (הרכבים שקנתי לא היו חדשים ) מי שמטפל טוב לפי הספר ולא מגיע למהירויות על"{מעל 120 קמש"}מחליף בזמן שמן באיכות טובה מים ירוקים וכה" יהיו לו מעט תקלות . עידן אל תתיאש לומדים מנסיון . אני למשל הרבה פעמים במשך 13 השנים שאני מחזיק \מתחזק אותה בא לי להעיף אותה ביגלל דברים קטנים . אך שאני מיסתכל עליה אני ניזכר למה היתאהבתי בה ביגלל עיצוב \קומפקטיות חוץ מיזה אני מקווה לעבור את ה 300000 קמ (עשתה 261000) ללא נגיעה במנוע.בסד"8) :shock::evil:

P1011273.jpg

פורסם
פורדים לעולם לא מיצטננים רק בעיות קלות בהתנעה,כאשר מזניחים אותם. מומלץ מנסיון של שנים ראשית בבדיקת חוטי ההצתה +מפלג ולאחר מכן לבדוק כיוון נכון של הקרבורטור +משנק הכבל שלו

 

עופר ידידי, אין לך מושג כמה אתה צודק, אכן אצל עידן נתגלה צוק תפוס בקרבורטור, מה שגרם לשני פלגים לא לתפקד מרוב פיח,לעשן ולהציף, הצוק טופל, פרטים בקרוב, כשעידן ירכיב את הקרבורטור ברכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היום היום היום

אני עוד כמה דקות יוצא לרמלה (הלאנטיס זקוקה לברקסים חדשים, ויערך שם מפגש של שתי הנסיכות לבית משפחת בן-מאיר), מקווה שהרכבת הקרבורטור התקין, תחזיר את הרכב להתגלגל על הכביש במהרה...

 

 

אם כן - אני הולך לטרוף את כביש בית-דגן! :twisted:

 

 

עופר, סחטיין על הכובע :-P

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

עידן בקיצור אל תתיאש מהר אתמול פגשתי את אלדד בעל הפיאסטה היפות בארץ אפילו הוא היתחרת ולא מוכר את הביבי שלו למרות שקיבל המון הצאות .בקיצור מקווה שפתרתה את הבעיה .(אין כמוה 1 ל14 קמ" במהירות 80-90) .בדוק לפי חישובים מדויקים!

85_1.jpg

פורסם
אין כמו פורדים !היתה לי ברנדה 76 שניגנבה אחכ "פיאסטה 83 שהלכה בתאונה והיום 2 פיאסטות 89 =84 .מניסיון של 16 שנים של נסיעות יום יום +מילואים בשטח אין כמו אמינות ושקט נפשי בידיעה שרק במיקרים בודדים עקב בלאי טבעי נתקע (הרכבים שקנתי לא היו חדשים ) מי שמטפל טוב לפי הספר ולא מגיע למהירויות על"{מעל 120 קמש"}מחליף בזמן שמן באיכות טובה מים ירוקים וכה" יהיו לו מעט תקלות . עידן אל תתיאש לומדים מנסיון . אני למשל הרבה פעמים במשך 13 השנים שאני מחזיק \מתחזק אותה בא לי להעיף אותה ביגלל דברים קטנים . אך שאני מיסתכל עליה אני ניזכר למה היתאהבתי בה ביגלל עיצוב \קומפקטיות חוץ מיזה אני מקווה לעבור את ה 300000 קמ (עשתה 261000) ללא נגיעה במנוע.בסד"8) :shock::evil:

היי

גם לי הייתה בעבר פורד,אבא שלי נוסע רק בפורד מאז שאני זוכר,טאונוס פעמיים,קורטינה פעמיים...

גם אני הייתי מאוהב בפורד וגם עדיין - זה אופי.

הבעייה בפורדים זה לא דווקא המנוע שלהם שמראה אגב אמינות מופתית,חוזק מבני ועוד,אלה דווקא כל מה שמסביב,החל בבקאקס,מייסבים,בולמים,הגה ועוד.

חוץ מזה הרכב סרבני בצורה בלתי רגילה,וזה נכון להמון דגמים שלהם עד היום סרבן,כבד...כאילו עושה טובה שהוא נוסע .

בנוגע לדגמים ישנים יותר,אם הרכב לא מתחמם כמו שצריך - בעייה!, חייבים לחמם את הרכב לפני כל נסיעה,במיוחד בחורף.

פורסם

אחרית דברים:

 

ביום שלישי, שהיה אחד הימים הכי עמוסים שלי, באתי ישר מביה"ס וטסתי לעבודה, משם ב20:00 בערב תפסתי אוטובוס לתחנה מרכזית, משם עוד אוטובוס לצומת חולון, ומשם מונית שירות לרמלה.

לקחתי את הקרבורטור מדוד שלי, ובשעה 10:00 תפסתי מונית שירות נוספת לכיוון צומת חולון (יש לציין לשבח את אנטון נהג השירות, שעשה את הקו הזה ב-12 דקות :lol:)

 

למחרת תפסתי רכבת לנתניה, וקפצתי לבקר את צביקה לשם כיוון הצ'וק שנתפס (מסתבר שדוד שלי וצביקה היו עושים מילואים ביחד בחצור). ביום שישי בבוקר נסעתי עם אבא שלי לרמלה, לעשות ברקסים למאזדה, ועל הדרך גם להחזיר את הפיאסטה לחיים.

 

הגענו לרכב, דוד שלי הרכיב את הקרבורטור, שפכנו קצת דלק במיכל ועל הקרב', ניסיונות ראשונים מגומגמים משהו, גם המצבר הריק לא תרם הרבה, אבל אל-דאגה, מסתבר שהמנוע היה מוצף כ"כ בדלק, שהיו הרבה הרבה הרבה עודפים שצריכים להשרף.

שתיים שלוש קטנות של עשן לבן, ואז הרכב עמד שוב על סרק, קצת משחקים עם בורג טורים וco והרכב עבד עגול. ביום שני אני חוזר לכיוון נוסף.

 

אז תודה לכל מי שלקח חלק בשרשור הזה, הפיאסטה חזרה לחיים ואני קצת יותר שמח. :-)

עם 4 פלאגים מקוריים של מוטורקראפט, פילטר אויר, שמן ודלק חדשים, יוניט מאוררים חדש ועץ ריח בניחוח תפוח, היא חזרה לשעוט על כביש בית-דגן, והגיעה ל135 ללא מאמץ.

 

בצהרים גם קפצתי לכרמי (פיאסטה באז' עם קיט של XR2) והתקנו ביחד רדיאטור חימום, צריך לקבע אותו (כי הפלסטיק שבא מלמטה נשבר) אבל הוא עובד כמו שצריך,ואני מבסוט :-D

 

כמה תמונות מהווי רמלה, היה שמח :-D

 

עידן.

IMAG0051.JPG

IMAG0053A.JPG

IMAG0082.JPG

IMAG0083.jpg

IMAG0085.JPG

IMAG0090.JPG

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

לדעתי בגלל העץ ריח היא הגיעה רק.... ל135 , לולא העץ ריח, היא היתה שועטת לגבולות 140!

ואחר כך אתה מתפלא למה רכב צורך רק.... 1:12 !

להתראות ביום שני לכוון CO כוון הצתה ותאום מנוע.

דרישת שלום מאלדד עם הפיאסטה היפה בארץ מחדרה, ואלעד עם הפורד אסקורט,

שתיהיה האסקורט היפה בארץ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מעלה את השרשור הזה מן האוב לאחר (כמעט) שנתיים.

 

הרבה קילומטרים עברו מאז אותו דצמבר מקולל.

 

הספקתי לנסוע עם הרכב לאורכה ולרוחבה של ישראל, גשם כמעט ולא היה. ואם היה, הצבא דאג לכך שאעבוד בליין המסוקים במקום ללכת ולצוד גשמים.

המנוע עבר שיפוץ כללי, הוחלף המפלג בחדש, הקרבורטור תוקן (בית צ'וק) ובכללי לא נחסך מהרכב כלום. רק בשבוע שעבר הוא עבר טסט שהליקוי היחידי היה שני צמיגים אחוריים (שהוחלפו)

 

יום חמישי, אני יוצא הביתה מוקדם כי עבדתי בלילה עד שעה מאוחרת, לאחר מקלחת חמה וכוס קפה אני יוצא לשייט לי על כביש 431 בדרך הביתה. העובדה כי נרטבתי עד שד עצמותי כי לא היה לי מעיל או כיסוי כלשהו לא הפחידה אותי....

 

נכנסתי לרכב, משכתי צ'וק, הרכב הניע בניסיון ראשון. מתארגן, מוריד את חולצת הא', מפעיל רדיו, מחבר את מטען הנוקיה לשקע המצית החדש שארגנתי לעצמי בקונסולה מרכזית, נותן לרכב עוד דקה לעבוד ולהתעורר מתרדמת שלושת הימים האחרונים שנחתה עליו.

אני משייט לי להנאתי בגשם צפוף בגשם צפוף, ואט אט צובר מהירות עד שאני מגיע לשיוט של 100 קמ"ש.

 

אין מה להגיד, ניגשתי לחורף הזה עם רכב הרבה יותר טוב מזה שהיה לפני שנתיים.

עם מנוע שהפסיק לעשן ולפחד מלחות

עם שסתומים מכווניים

עם קרבורטור שלא לוקח ח$@ מאף יום קריר

עם חימום שנלקח מפיאסטה בתולית ומשרת אותי נאמנה

עם תאורות (אורות דרך, פנים, ערפל) שעובדות הרבה יותר טוב כי הפסקתי לחסל מצברים בחורף

עם צמיגים בריאים שנותנים לרכב כ"כ הרבה אחיזה למרות בסיס הגלגלים הקטן שלו

עם מוט מייצב שנותן העשרה לקשיחות הגרמנית.

עם מפשירי אדים (גם אחורי וגם קדמי) שעובדים ובאמת מפשירים!

 

 

המבחן האמיתי הגיע - אני נכנס ללב איזור תעשיה של חולון כדי לאסוף רכיב מסוים שחבר הבטיח להביא. אין צורך לפרט עד כמה התשתיות מושקעות בא.ת החולוני הידוע. אני חוצה שלוליות שעד לפני כמה זמן היו גורמות לרכב להכבות רק מלראותן... בחלק מהזמן אני מרגיש כאילו [...]

 

3539443232_df95980def.jpg

 

 

ואין אפילו סימן של גמגום או רצון לעצור בצד להתייבש...

 

 

וזה הופך לספורט.... אני עובר בעוד ועוד שלולית, 15 דקות של הנאה צרופה עד ששיחת טלפון מוציאה אותי מהכיף הצרוף שבו אני נמצא "איפה לעזאזל אתה?!! אמרת שתהיה פה לפני חצי שעה!"

 

 

נראה לי שהשנה, זוהי תחילתה של ידידות מופלאה...

 

 

סעו בזהירות,

עידן.

DSCN1174.jpg

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.


×
×
  • תוכן חדש...