Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הסיבה לאהוב את הפורדים ? לסודות שבין היבואן וחברות הליסינג הפתרונים.

 

 

 

על הגב יש לי קעקוע של "החברה הישראלית לאוטומובילים", בזרוע ימין קעקעתי את הלוגו של "אלבר" ו"ניו-קופל",

 

 

ולגבי "דלק מוטורס"? אסור לי לרשום על איפה הם נמצאים* אצלי

 

 

 

 

 

* (בקעקוע, כמובן :wink:)

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא היום יצאתי עם הפורד שלי והיה תענוג!!!!

 

היא פירפרה נראה לי איזה 100 מטר עד שעזבתי את הגז.

 

פשוט נפלא :twisted:

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

עידן, הייתי ממליץ לך להכניס את הרכב לבדיקת מערכות מקיפה לשם קבלת דיאגנוסטיקה מדוייקת.

ממה שראיתי ישנן מערכות חיוניות שמזייפות / לא עובדות כלל , וכל אלו משפיעים בצורה ניכרת על התנהגות הרכב.

תתחיל מהחיבור של המפלג לגוף המנוע. יתכן כי החיבור התבצע בצורה לא נכונה ולכן המנוע מזייף קשות . כמו כן זאת עלולה להיות גם הסיבה לנזילה המאסיבית שיש לך מהאיזור.

שנית תבדוק היטב את טיב פין האבטחה שאילתרת.

יוניט מאוורר חובה להחליף והפתרון בו נקטת הינו טוב מרגע גילוי הבעיה ועד להגעה למוסך ( בד"כ תווך של 24 שעות ומינ' אפשרי של קמ').

שימוש בפלאגים וחוטי הצתה מקוריים רצוי ועדיף על פני תחליפיים ( אלא אם כן מדובר בקיט ספליטפייר עם שינויי מע' תזמון וכו...).

לימים הגשומים מסתבר שאיטום כמו שביצעתי לפני שבוע, מספק בהחלט , ואין לי כל סימפטומים של גמגום כלשהו ( כולל צליחת תעלות מים בסגנון וונציה ביומיים האחרונים).

 

קח בחשבון שיש לך צורך בישור קו מכאני רציני שייעשה ע"י איש מקצוע במלוא כובד הראש .

 

להתנסות במכונאות זה נחמד, אך גם את זה צריך לעשות כמו שצריך . עד שיודעים את העבודה בצורה טובה עוברות שנים של עבודה מאומצת ( מכונאי במוסך לדוגמא) וגם אז כל יום שעובר לומדים עוד ועוד.

בתור התחלה הייתי ממליץ ( אם אתה בוחר לעבוד עצמאית) לעבוד צמוד לספר הרכב ולהקפיד על ההוראות ( וגם אז תבדוק את עצמך לפחות פעמיים).

 

וכמובן אם תזדקק לעזרה כלשהי אתה תמיד מוזמן להתקשר.

 

בברכה

גרג

Copy of kkkkkkkk 109.jpg

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם
דווקא היום יצאתי עם הפורד שלי והיה תענוג!!!!

 

היא פירפרה נראה לי איזה 100 מטר עד שעזבתי את הגז.

 

פשוט נפלא :twisted:

 

 

שוויצר

 

כאילו שהיא לא עושה את זה גם בלי הגשם !!!!!

:-D

:-D

:-D

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
סיירה פינטו 1600 - עסקים כרגיל.

יש לי רק בעיה אחת...

נראה כאילו הגלגלים האחוריים מחליקים לכל עבר.

זה קשור לחורף גם?

ככה זה אצל כל הפורדים?

:roll:

 

כן... :-D בשיא הרצינות גם סיירה שלי הייתה מחליקה בחורף די בקלות.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
דימה, הבננו כבר שאתה לא אוהב פורדים.

חלאס.[/quote

 

הנרי פורד I לא הסתיר מעולם את השקפותיו שכל הצרות בעולם ובאר"הב בפרט הן בגלל היהודים . היה מעריץ גלוי של היטלר ומוסוליני . בערוב ימיו הכה על חטא ובנה לנשיא ויצמן את הלינקולן 48 שעומדת במכון ברחובות . גם מוצרים שהם חידושים טכנולוגית לא היו לו הרבה. (שיטת הייצור שגרמה למהפיכה במחירים דיכאה שינויים - בניגוד ליהודי אנדרה סיטרון למשל ) , כשלונות קולוסליים לעומת זה (אדסל , פינטו ,) היו . גם כיום , מה הסיבה לאהוב את הפורדים ? לסודות שבין היבואן וחברות הליסינג הפתרונים.

 

 

תראה... יש צחוק, ויש רצינות. כל מי שנימצא כאן, בשרשור- אוהב או קשור בצורה כזו או אחרת לפורדים. כן, גם דימה, שהיה בעל פורד בעברו, וכיום נימצא בהכחשה עמוקה, אבל כולנו מאמינים, שיום אחד "יחזור בתשובה".:-D:wink:

את כל מה שכתבת- אני מאמין, שרובם כאן יודעים. אף אחד כאן לא ממש צריך סיבה, למה לאהוב את התחביב שלו, ועוד פחות מזה- צריך הסבר הגעיוני, למה לא לאהוב. אז, ההסבר שלך, איך נגיד בעדינות- לא ממש פוגע... ואם כבר מדברים בכ"ז על הסיבה הממשית לאהוב פורדים היום, שקשורה גם לליסינג- אז תרשה לי: פורד פוקוס מליסינג, הדגם הפשוט ביותר והבסיסי ביותר- בעיניי לפחות, ובעיניי רבים- עולה בכמה רמות בתאנוג בנהיגה על חלק נכבד מאד מהמתחריו- ולי, כחובב נהיגה זה מספיק.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

מי שאוהב חיות, אוהב חיות, מי שאוהב בשר אוהב בשר, יש דברים שהוא אוהב יותר ויש דברים שהוא אוהב פחות או לא אוהב בכלל, הכי גרוע להיות אדיש, כי אז המצב באמת חמור! ולי למשל לא היתה אף פעם פורד אם לא נחשיב את הניידות שנהגתי עליהם, ודווקא אני כן בשירשור, והתשובה לדעתי על השאלה מה אתם עושים בחורף, צריכה להיות מתקרריים...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

:-P:-D:wink::lol::idea:

 

 

במחשבה שניה- מה לי ולפורדים עכשיו- ליילנד, זה השם!:idea::-D אבל אם אפתח שירשור: בעלי ליילנד- מה אתם עושים בחורף- חוששני מאד, שאחלה מהר מאד בפיצול אישיות, מכוון שאצטרך להתכתב עם עצמי כל הזמן! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :silly::hihi::roflmao:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

 

 

תראה... יש צחוק, ויש רצינות. כל מי שנימצא כאן, בשרשור- אוהב או קשור בצורה כזו או אחרת לפורדים. כן, גם דימה, שהיה בעל פורד בעברו, וכיום נימצא בהכחשה עמוקה, אבל כולנו מאמינים, שיום אחד "יחזור בתשובה".:-D:wink:

את כל מה שכתבת- אני מאמין, שרובם כאן יודעים. אף אחד כאן לא ממש צריך סיבה, למה לאהוב את התחביב שלו, ועוד פחות מזה- צריך הסבר הגעיוני, למה לא לאהוב. אז, ההסבר שלך, איך נגיד בעדינות- לא ממש פוגע... ואם כבר מדברים בכ"ז על הסיבה הממשית לאהוב פורדים היום, שקשורה גם לליסינג- אז תרשה לי: פורד פוקוס מליסינג, הדגם הפשוט ביותר והבסיסי ביותר- בעיניי לפחות, ובעיניי רבים- עולה בכמה רמות בתאנוג בנהיגה על חלק נכבד מאד מהמתחריו- ולי, כחובב נהיגה זה מספיק.

 

הכל פוליטיקה . יש מכוניות שעולות על הפוקוס ונחשבות ל BREAD & BUTTER CARS. לא מעט מכוניות שהוכתרו כמכונית השנה , עם הזמן , התגלו כזבלים. ישנם מעט עיתונאי רכב שבאמת יודעים לראות בדגם חדש את היתרונות והחולשות . השאר פוחדים ללכת נגדם כדי שלא תתגלה ערוותם שבאותה מידה היו להם הכישורים להיות מבקרי מסעדות/אמנות/פרוזה . כך נוצרות , בעיקר בשוק הישראלי , בו נוספות גם אנומליות תמחיריות של חדש ומשומש , תדמיות אבסורדיות . ( 3 קופסאות , 1600 אוטומטי - זה טוב . תנסה להגיד את זה במילנו/פרנקפורט בלי כפ"לסט )

פורסם

ואיך זה בדיוק קשור לנושא כאן, סליחה על השאלה? -אנשים כאן אוהבים את הרכב שלהם לא בגלל, שאיזה כתב שיבח אותו איפשהו, ולא בגלל שהכתירו אותו כ"רכב השנה"- אל תשכח, אתה מדבר כאן עם אנשים, שבאמת אוהבים את המכוניות שלהם, ומכירים אותן- ולא עם "אנשים אפורים", שמחליטים איזה רכב ליקנות רק בגלל, שקראו איזו כתבה, או שמעו, ש"זה אוטו טוב- יש לו שוק"!

אם יש לך בעיה אישית עם פורד- אין לי בעיה! אף אחד לא אומר לאחר, מה לאהוב, ומה לשנוא. אני כותב לך את הדעה שלי מניסיון. לא מעניין אותי, מה כתבו על אוטו כזה או אחר, כל עוד אני לא נהגתי בו. ואחרי, שנהגתי בפוקוס, ויצאתי עם הרגשה של "WOW, זה היה טוב- רוצה עוד"- רק שמחתי ליקרוא, שכמה כתבי רכב מסכימים איתי בעניין! לא קראתי עליו כלום לפני, ולא הייתה לי שום דעה על "1600 אוטומטית- זה טוב" (וגם עכשיו אין לי).

 

אז אנא- הפוליטיקה, מצד כזה או אחר- לא מעניינת כאן אף אחד. אף אחד לא ישכנע אותי, שהאוטו טוב, אם אני נהגתי עליו, והוא נראה לי חרא, ואף אחד לא ישכנע אותי בדבר ההפוך. ואני בטוח, שגם את רוב החברים כאן.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

טוב,

אז החשש הגדול התאמת: הקרבורטור מציף את הרכב בדלק.

הגעתי לרמלה עם חצי מיכל, והיום המחוג מראה קצת מעל האפס. הפלאגים החדשים שנקנו הוצפו בדלק ונהיו לשחורים+יש עשן שחור שיוצא מהאגזוז.

 

אין מנוס מלפרק את הקרבורטור ולהגיע לנתניה, באוטובוס :evil:

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.


×
×
  • תוכן חדש...