Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי עידן

אצלי בקפרי בלי עין הרע אין בעיית הנעה וכל זאת למרות שהאוטו מונע פעם בשבוע בלבד (ביקרתי בעבר אצל צביקה).

פעם שהיתה לי פיאסטה של אבא שלי זה היה סיוט בימים קרים ובטח שבגשם, הפיתרון היה שאבי הפתיע אותי ומכר אותה.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב,

היום הנעתי את הרכב, הוא עדיין עובד על 3 בוכנות (איזה חידוש, אה?)

 

נסעתי בהתחלה למוסך מאזדה-פורד בחולון, למסור לדוד שלי את המפתחות הרזרבים, משם המשכתי לרמלה, כל הדרך אני 3 בוכנות ורכב שלא עובר את ה60 קמ"ש... (תזכורת לכל אלה שצפרו לי - נתראה בדרך חזרה! :fist: )

 

100 מטר לפני החנייה, הרכב נכבה ולא הצליח לעבור את ה1000 סל"ד (כאשר דוושת גז לחוצה), משחקי קלאץ'-גז הביאו אותו ליעדו הסופי.

אין לי מושג מה הבעיה, בטח משהו חשמלי - אני מחכה לקוסם (ולא ברקוביץ'...) שירפא לי את האוטו.

 

"על הדרך" התווספה רשימת קניות:

4 פלאגים מקוריים של מוטורקראפט AGRF22C

פילטר דלק

פילטר אויר

פילטר שמן

חוטי הצתה חדשים

אטם מכסה שסתומים (המנוע השפריץ שמן בכמויות - כל הסעפת פליטה הנוצצת שלי הפכה לשחורה!)

 

נקווה שיהיו עדכונים טובים בנושא,

ואם לא - נגמרה לה שנת אלפייםושש, ואני בדרך לסי.וי.אייץ'...:roll:

 

תוסיף מכסה מפלג חדש....ותודה לי מאוחר יותר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

סתם בשביל הכייף, שתדע: מי שמזיק לך למנוע זה לא החורף...זה דווקא הקיץ-במשך הקיץ, הטמפרטורה בתא המנוע בתל אביב, שווה לטמפרטורה בבית מרחץ טורקי כולל לחות ומע"מ. חלקי הפלסטיק הגומי והבידוד של מערכת החשמל החשמל סובלים בשקט ומתעוותים להם לאט לאט, מפתחים סדקים מתיבשים ואז מגיע הסתיו הטמפרטורה יורדת הפרשי החום והקור יוצרים לחות שממיסה את האבק, השמן והליכלוך, לג'יפה בעלת עפיצות גבוהה ורמת אטימה נהדרת. הג'יפה מתיישבת על כל חלקה טובה במנוע, ואז מגיע ידידינו עידן לרכב, מה ומה שהוא שכח לספר שאחת מהסטיות שלו, זה לקלח אנשים תמימים, במי שלוליות מצידי הכביש! המים שמותזים לגובה מחפשים להם דרך חזרה למטה (תישאלו את ניוטון) ומוצאים את האטמים היבשים, הפלסטיק הסדוק, והחוטים היבשים, מתישבים שם למנוחה, וגורמים לקצרים נתקים, וסתם התנגדות גבוהה. בקיצור הכן ריכבך לחורף זה לא סיסמה של משרד התחבורה. אלה צורך אמיתי-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מזמן שהפסקתי לשטוף עוברי אורח. הבנתי שבדרך הזו אני אגיע לגהנום מהר מהצפוי. :roll:

 

 

מה שכן, לאחר שהרכב יחזור אלי, אני הולך ועושה שתי דברים:

1) משחזר את הצינור שיוצא מהסעפת פליטה לפילטר אויר

2) מגן תחתי למנוע. פלסטיק או פוליגל - נראה כבר שהרכב יחזור אלי.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

מה? פורד נוסעת גם בחורף? :shock: :shock: :shock:

חשבתי שרק אצלי היא כל שני וחמישי במוסך

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

סיירה פינטו 1600 - עסקים כרגיל.

יש לי רק בעיה אחת...

נראה כאילו הגלגלים האחוריים מחליקים לכל עבר.

זה קשור לחורף גם?

ככה זה אצל כל הפורדים?

:roll:

פורסם

בפורד פאסטה שלי היה אותו תופעה בדיוק לאחר זמן רב נמצה הבעיה

 

בחוטי ההצתה של הרכב אוחלפו בחדשים נפתר הבעיה .

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

בעלי פורדים אולי תוכלו לפתור לי 2 תעלומות 1 בחורף כשקר לה לפיאסטה שלי (1.1 -89) מניע בסדר אבל המגבים קדמיים +אחורי מסרבים לעבוד אלא לאחר כ 2,3 דקות 2בהעברה מראשון לשני ניכנס לעיתים בקושי קל ולעיתים צריך לנסוע באיטיות מידתית על מנת שההילוך יכנס חלק לשני ( בדכ בבוקר קר)

פורסם
מה? פורד נוסעת גם בחורף? :shock: :shock: :shock:

חשבתי שרק אצלי היא כל שני וחמישי במוסך

אם הפורד שלך תבקר אצלי בשלישי, בשני וחמישי בשבוע שלאחר מכן, המוסך יושבת מחוסר מעש,

בגלל שאתה תפסיק להגיע אליו שוב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ברוך הבא לעולם הפורדים...

הנה לך 6 שלבים פשוטים לשיפור המצב:

 

1- תתחיל לרחם על עצמך שאתה בעלים של פורד

2- תקנה קליאו

3- בעצם, עזוב אותך משטויות, אל תקנה קליאו, תקנה אמריקאית

4- רצויי שברולט

5- אימפלה או קפריס

6- תתידד עם מנהל הבנק להלוואות לדלק

 

תדוק את תקינותו של הצינור שמוביל אוויר חם מהסעפת פליטה לסעפת יניקה, אצלי בקליאו הייתה בעיה דומה, שנגרמה בגלל הצתה מוקדמת, תבדוק את העניין.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

דימה, הבננו כבר שאתה לא אוהב פורדים.

חלאס.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם
בעלי פורדים אולי תוכלו לפתור לי 2 תעלומות 1 בחורף כשקר לה לפיאסטה שלי (1.1 -89) מניע בסדר אבל המגבים קדמיים +אחורי מסרבים לעבוד אלא לאחר כ 2,3 דקות 2בהעברה מראשון לשני ניכנס לעיתים בקושי קל ולעיתים צריך לנסוע באיטיות מידתית על מנת שההילוך יכנס חלק לשני ( בדכ בבוקר קר)

 

 

תוודא שהצמיגות של השמן גיר נכונה .

 

 

בברכה אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

אודי, אתה טועה, זה לא שאני לא אוהב פורדים,

הפורדים לא אוהבים אותי, אני פשוט מחזיר להם באותו מטבע... :lol:

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

היי

שהייתה לי פורד בזמנו, כל מה שעשיתי בחורף זה לרסס ספריי סיליקון כל כמה ימים באיזור החוטים, לחמם את הרכב לפני כל נסיעה כ 5 דקות.

 

חוץ מזה,לא היו לי מעולם בעיות עם מים\שלוליות וכו.

פורסם
דימה, הבננו כבר שאתה לא אוהב פורדים.

חלאס.[/quote

 

הנרי פורד I לא הסתיר מעולם את השקפותיו שכל הצרות בעולם ובאר"הב בפרט הן בגלל היהודים . היה מעריץ גלוי של היטלר ומוסוליני . בערוב ימיו הכה על חטא ובנה לנשיא ויצמן את הלינקולן 48 שעומדת במכון ברחובות . גם מוצרים שהם חידושים טכנולוגית לא היו לו הרבה. (שיטת הייצור שגרמה למהפיכה במחירים דיכאה שינויים - בניגוד ליהודי אנדרה סיטרון למשל ) , כשלונות קולוסליים לעומת זה (אדסל , פינטו ,) היו . גם כיום , מה הסיבה לאהוב את הפורדים ? לסודות שבין היבואן וחברות הליסינג הפתרונים.


×
×
  • תוכן חדש...