Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהנה, כפי שאמר לך בנצי- ת$%#ן, תעשה חיים, בקיצור- תחזור אלינו מלא בסיפורים וחוויות חדשות. זה הגיל, זהו בדיוק הגיל לכל הסיפורים! 8)

מת מקנאה!:twisted::wink::-)

אבל, כפי שהגדרת יפה- לכסף צריכה להיות מטרה, וסדר עדיפויות שלי כרגע קצת שונה, כפי שכל החברים שלי כאן יודעים. אבל, יום יגיע- ואני מקווה, שגם אני אצא לטיול ארוך למקומות, שאני מת להיות בהם. יש לי כמה מטלות לאיזור ההוא, אגב!

בקיצור, שיהיה לך ולשותפך למסע בהצלחה, ולא לשכוח לעדכן אותנו!

 

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-):wave: :wave: :smilecolr:wave2:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר גם לבוא?

 

If you are here, you are more than welcome to come and visit.



 

 

Cheers.

 

 

B.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

אהלן כולם!

השעה אצלכם עכשיו 4 וחצי לפנות בוקר, זו השעה שבדרך כלל אני הולך לישון בארץ אז החלטתי לשלוח מייל.

קצת ממה שעבר עלי בשבוע האחרון.

אחרי הנחיתה באוסטרליה ולאחר 22 שעות טיסה החלטנו שאנחנו גמורים מעייפות, אז החלטנו לצאת ולחרוש את העיר בכל מקרה :)

כמה מילים על המקום, מדובר בסידני שבאוסטרליה, עיר נמל בעלת חופים מדהימים והרבה אופי. יש כאן קהילה יהודית גדולה ותיירים מכל העולם.

בשבוע האחרון ישנתי בדירה במקום שנקרא צפון בונדאי, שאפשר להקביל אותו להרצליה פיתוח, יש לנו דירה יפה של משפחה של חבר, למרות שביומיים הקרובים התכנון הוא לקנות רכב, או לתפוס אוטובוס, ולהמשיך לכיוון צפון, ולחרוש את אוסטרליה.

דמיינו לכם עיר נמל מדהימה בחופיה, מפוצצת בתיירים ותיירות מכל העולם, ובניהם המכוניות המדהימות בעולם....ברצינות, המוטוריקה כאן כל כך מפותחת ואני פשוט מתמוגג מכל רגע. כמויות של מכוניות אקזוטיות ישנות וחדשות מדהימות, מכוניות ספורט כמו זבל, אתמול עברתי ליד סוכנות של פארארי ומזרטי לדוגמא,

כמויות של MG, וולוואים נדירות (מלאכים למיניהם) מרצדסים, מיני, אמריקאיות, שוודיות, פשוט הכל מהכל . כן, אני מחליף תחתונים לעיתים קרובות...

אני אנסה בקרוב להעלות תמונות כדי להראות לפחות קמצוץ ממה שחווים פה.

בנתיים, הרבה אהבה ממני, ותמונה מגוגל כדי להראות לכם איפה אני בשבוע האחרון (אני גר בקצה ההר)

אבי.פ.

:)

bondi-01[1].jpg

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
אהלן כולם!

(אני גר בקצה ההר)נו טוב זה ישתנה ויחמיר כל יום

אבי.פ.

:)

זהו! שלב הסאטלה החל - טרי טרי מהתנור 4 בבוקר השכמה

pict5988um0.jpg

פורסם

אוףףף.. עולים בי געגועים - גם אחרי 4 שנים, הזכרונות עדיין טריים משם.

 

אם תרצה טיפים - אל תהסס לשלוח ה"פ. בעיקר אם זה משהו שקשור למוטוריקה וספורט מוטורי בפרט , אספנות קצת פחות (רק בניו זילנד נכנסתי לזה קצת יותר, אבל ברק בטוח יותר מעודכן ממני).

 

אגב , התמונה של הבחור מלמעלה משקיפה דווקא על קוג'י - הפרבר השכן של בונדאי.

 

 

אלון

ש-אכול קנאה בישראל הקפואה (עכשיו קיץ בסידני) :-)

 

 

 

נ.ב: צירפתי 2 תמונות מהטיול שלי, האחת זה מאיי הוויט סאנדייס (בין טאונסוויל לבריסבין בחוף המערבי באוסטרליה). שם המקום אומר הכל - White Heaven Beach

 

השנייה (מוקדשת לברק :wink: ) מדרום מזרח האי הדרומי בניו זילנד. (למרות שה-Point עצמו דווקא לא קקה :wink: )

Kaka.jpg

White Heaven Beach.jpg

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

ho!

god demm irit you shouldnt publish my freaki'n belly on the net!

:)

well just to you to know i have started to work out in order to get in shape again, everyone here is so good looking so i feel like a hot potato like that.

on shabat starting our trip north from here.

next stop- newcastel

 

best regards

love ya all

Avi

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

ד"ש חמה לכם,

ותמשיכו להנות, וגם לשמור על קשר.

 

ההודעות המרגשות שאתה שולח מחזקות אותנו כאן,

בארץ הקודש הגשומה ... :lol:

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

Hi guys, don’t think it is that good here,



We are in the middle of summer, but it has been snowing here for the last 4 days (Kaikoura).

The cars are amazing, sadly we are busy working and I don't have time to take pictures and post them, but I will do that shortly.

Avi, we are waiting for you.:-D

Cheers

Osnat and Barak.

New Zealand.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
ho!

god demm irit you shouldnt publish my freaki'n belly on the net!

:)

עינים כנרת, תגיד תודה שלא העלתי את התמונה השנייה ששלחת לי, לא מרשים פה תמונות מקו רוחב 30 דרומה 00020112.gif

מילא ברק איש עסוק, אבל אתה? 3 שבועות ואף לא תמונה אחת של כלי רכב? מה בדיוק קרה למצלמה שלך?

המשך טיול מוצלח ולא לשכוח לצלם לי ROADTRAINS

אירית

פורסם

Well hello!



here is one pic about my last period in aussi,

It is more than 2 weeks that I'm here and I'm having a lot of good time. We have been traveling a lot in buses along to the east coast; the distance that I have made in those 2 weeks can be compared to traveling from Israel to the end of Turkey by bus...

All of those beautiful cities are more than amazing, everyone is good looking and happy with no worries. Few days ago I did my first wave surfing lesson, its such a fun! All that they do here is surfing and drinking, and it is only getting better and better,

Mean while, I hope that everything is fine with you, I wish I had more time to send photos and massages but were running from place to place.

See ya' soon

No worries, love ya all.

Avi (ram)

2934119182891_b.jpg

 

הרי לכם דוגמן צנרת

200 תמונות שלח המפלג אף לא אחת של כלי רכב

אבי אם אין בנגלה הבאה תמונות של כלי רכב, אני מעלה את התמונה ההיא 0002006B.gif

המשיכו להנות ושמרו על עצמכם

אירית

פורסם

איזה יופי :)

שני קנקני בירה לאדם אחד, הילד יודע לעשות חיים (אני לא מתכוונת לזה מילולית כן?)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
איזה יופי :)

שני קנקני בירה לאדם אחד, הילד יודע לעשות חיים (אני לא מתכוונת לזה מילולית כן?)

 

it was my second that day. after that came 2 more....

irit! dont no worries the cars will arrive, i;m planning to put them all 2gether.

love ya all.

Avi

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם שוב!

ימים עוברים וחולפים ואנחנו ממשיכים לטייל לאורך החוף המזרחי. וכעת הגענו לתחנה האחרונה שלנו ביחד, ובה כל אדם הולך לדרכו. בחודש האחרון ראיתי בערך 15 עיירות חוף, אנשים מכל העולם הרחב, מכוניות מדהימות, וחיות הזויות. ןהתחנה הבאה, מי יודע. בנתיים אני תקוע באיזור קיינס שבצפון אוסטרליה עד ה16 לחודש, ואז טיסה לניוזילנד, ושם אני נפגש עם החבר'ה בחזרה.

שלשום עברה מולי הזדמנות חד פעמית להצטרף לרכב של חבר ישראלי ולעשות את הנסיעה חזרה דרומה דרך המדבר. אחרי התלבטויות מגוונות החלטתי להשאיר את זה בצד בנתיים, אולי אחרי ניוזילנד...

המרחקים פה עצומים, קשה אפילו להסביר כמה שזה מוזר, יצא לי לנסוע מספר פעמים באוטובוס 13 שעות ויותר. אני מנסה לדמיין איך היה אפשר לטייל בעולם אם היינו יכולים פשוט לקחת אוטו מישראל ולטייל בעולם, כמו שעושים באירופה. אולי בעתיד מי יודע.

בנתיים יש לי שבועיים שאני מחפש מה אני עושה עם עצמי פה, אני מקווה להגיע למפרץ ולנסות להשיג עבודה זמנית על איזו ספינה, או לפחות בקטיף תפוחים או משהו כזה.

מחר אני נוסע לעשות שנורקלינג במקום הכי מיוחד בעולם, זוהי שונית אלמוגים עצומה, שנחשבת לאחד מפלאי התבל (ניתן לראות אותה מהחלל), כל זאת בתנאי שמזג אויר ישתפר כיון שבנתיים כבר 3 ימים שיורד גשם ללא הפסקה, גשם עם 30 מעלות בצל, ו80 אחוז לחות....

בקרוב אני אנסה להעלות את כל שאר התמונות אנחנו מנסים להספיק כמה שיותר אז אין לנו זמן להתעסק עם האינטרנט.

ולגבי החיידק שלנו :) יוצא לי לראות פה ושם מכוניות מעניינות אבל משום מה הם מעדיפים להתעסק פה בצפון יותר בסוסים ופרות, מוזרים שכאלה... האיזור הכי מאוכלס ומעניין שהייתי בו מהבחינה הזו הייתה כמובן בסידני, באיזור העשיר שלה, לפני חודש בערך. אולי בקרוב שיהיה לי מעט יותר זמן ואפסיק להתרוצץ בין עיירות, אחפש את החיידק אצל המקומיים.

בנתיים תשמרו על עצמכם, ושתו עוד בירה עם בוטנים בשמי. שמעתי שהמצב לא מזהיר בארץ, אבל בתכלס מי יכול עלינו.

אוהב,

אבי,

קיינס אוסטרליה.

http://www.showme.co.il/picture.asp?u=sivanw8&album=54232&pid=1941432

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

אבי ,שמח שאתה נהנה!

 

כיף לשמוע על טיולים כאלה.

יום יבוא(אחרי השיחרור:wink: )אני גם יעשה טיול לעולם הגדול.

 

שלח תמונות כחול עיניים.

 

לירון


×
×
  • תוכן חדש...