Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדצמבר: "משטרת נתיבי איילון"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שר התחבורה שאול מופז מצא דרך חדשה למלחמה בתאונות דרכים. החל מדצמבר הקרוב תופעל יחידת משטרה מיוחדת בנתיבי אילון. המטרה: "ריכוז מאמץ אכיפתי והרתעתי"

ynet

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3315257,00.html

 

רק אני חושב שהבעיה העיקרית באיילון היא המעבר לנהיגת שבילים (כביש מקורצף) במהירות 100 קמ"ש?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק שלתת לנהג המצוי עוד סיבה להסתכל בצדדי הכביש יפתור את בעיית תאונות הדרכים בכביש.

 

שלא נדבר על הגודש, כשכולם יתחילו לנסוע ב-90 קמ"ש.

 

בכלל, למה להשקיע את התקציב של המשטרה בסיום העבודות המסריחות בכביש הזה, ובתיקון תשתיות - כשעבר להביא עוד רושמי דו"חות ולהכניס למדינה עוד כסף?

 

פשוט מדהים, חוסר היכולת של משרד התחבורה. שר אחר שר, כלום לא מתבצע.

 

בושה!

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

פורסם

להביא עוד כמה אוכלי חינם , לתת להם פורש בתור ניידת ופתרנו את הבעיה :mm_yeah:

כל הכבוד למשרד התחבורה !

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
שלא נדבר על הגודש, כשכולם יתחילו לנסוע ב-90 קמ"ש.
זה לא מה שיגרום לגודש.

אמנם הנסיעה באיילון במקום 5 דקות תיקח 7.

ובכל מקרה, אם כל אחד שומר 2 שניות מזה שלפניו, אז נתיבי איילון מעבירים 30 מכוניות בדקה בכל נתיב, או 120 מכוניות בדקה בארבעת הנתיבים. ללא תלות במהירות הנסיעה.

פורסם

כדי להצדיק את גיוס הקרייזלר קרוספייר, וכדי שלא יגידו שהכסף ירד לטמיון, מקימים עבורה יחידת משטרה שלמה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זה לא מה שיגרום לגודש.

אמנם הנסיעה באיילון במקום 5 דקות תיקח 7.

ובכל מקרה, אם כל אחד שומר 2 שניות מזה שלפניו, אז נתיבי איילון מעבירים 30 מכוניות בדקה בכל נתיב, או 120 מכוניות בדקה בארבעת הנתיבים. ללא תלות במהירות הנסיעה.

אין צורך להתייחס למזגזגים, לנתיב התחבורה הציבורית שכעת יאוכלס הרבה הרבה פחות (למרות שבצדק לטעמי), וכו'.

 

אתה חי באוטופיה..

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

פורסם

אז למה לא להקים משטרת כביש 4, משטרת כביש 2, או משטרת כביש ואדי ערה?!

אני לא זוכר כמות חריגה של תאונות על איילון.

 

עכשיו, במקום שימצא פתרון לזרימת התנועה שם, ויגרום לאחוז נכבד מהאוכלוסיה להתחיל את היום בלי עצבים על הכביש, אני חושב שנוכחות של ניידות כחולות שם רק יגבירו את העצבים ואת משך הפקקים שם.

 

וסתם משהו שאני כבר טוען הרבה זמן...

למה לעזאזל אין לנו שר תחבורה שיש לו תואר בהנדסת תעבורה או WHATEVER.

מצד שני אפשר לומר את זה על כל שר בממשלה. אני חושב שהוא צריך להתמחות במה שהוא עוסק.

רק ככה נפסיק לשמוע על החלטות הזויות ודמיוניות כמו אלה.

 

אני שואל - עד מתי?

172

פורסם
אז למה לא להקים משטרת כביש 4, משטרת כביש 2, או משטרת כביש ואדי ערה?!

 

 

אני שואל - עד מתי?

אני אגיד לך עד מתי. עד שלא נשנה את שיטת הממשל שמתחלף כל שנתיים!

עד שלא נרשה לפוליטיקאים בורים לשלוט בחיינו.

עד שנעלה את אחוז החסימה.

עד שנפסיק לראות בוגדים בתור ח"כים.

עד שנראה שרים המתאימים למשרות שלהם ועוסקים בתחום בו למדו והתמקצעו.

דא, דא גאידמק.

שאמשיך?

פורסם
זה לא מה שיגרום לגודש.

אמנם הנסיעה באיילון במקום 5 דקות תיקח 7.

ובכל מקרה, אם כל אחד שומר 2 שניות מזה שלפניו, אז נתיבי איילון מעבירים 30 מכוניות בדקה בכל נתיב, או 120 מכוניות בדקה בארבעת הנתיבים. ללא תלות במהירות הנסיעה.

אני לא יודע אם אתה צוחק או רציני.

אם אתה צוחק, תוסיף סמיילי, שלא יקחו אותך ברצינות.

ואם לא... :roll:

פורסם
אני אגיד לך עד מתי. עד שלא נשנה את שיטת הממשל שמתחלף כל שנתיים!

עד שלא נרשה לפוליטיקאים בורים לשלוט בחיינו.

עד שנעלה את אחוז החסימה.

עד שנפסיק לראות בוגדים בתור ח"כים.

עד שנראה שרים המתאימים למשרות שלהם ועוסקים בתחום בו למדו והתמקצעו.

שאמשיך?

שכחת לכתוב : דא ליברמן.


×
×
  • תוכן חדש...