Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדצמבר: "משטרת נתיבי איילון"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקשר לגדישה הוא בהצעה נוספת של מופז;

להגביל גדישה ל 0.3 באר באיילון. משטרת איילון תאכוף את החוק על ידי הצבת מאפ סנסורים אלחוטיים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כדי להצדיק את גיוס הקרייזלר קרוספייר, וכדי שלא יגידו שהכסף ירד לטמיון, מקימים עבורה יחידת משטרה שלמה.

עדכון אין צורך להקים את אותה יחידה הקרוספייר כבר לא מבצעית

פורסם

הגבלת גדישה..... ממש כמו לירוק לבאר שגדשת ממנו.

מה שכתבתי על נפח התנועה בכביש היה ברצינות.

 

בכל מקרה יש לזכור, ששר התחבורה הוא אדם שכשהיה רמטכ"ל דרבן את נהגי הבוס שלו (נהגים חדשים) להרביץ 200 קמ"ש ב BMW המשורינת 750, ושלפני חודש משטרת ישראל נאלצה לנהל מרדף ארוך אחרי מכוניתו...

פורסם

המג"ד שלי בצבא היה נוהג תמיד לשאול (תוך צפיה במעשיהם המביכים של פקודיו) "מה יותר גרוע מטיפש?", והיה עונה לעצמו בקול רם "טיפש עם יוזמה".

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

פשוט דפוקים בראש.

אם רוצים לשפר את הבטיחות בנתיבי איילון אז מה שצריך זה כמה גאלונים של צבע לבן איכותי כדי לצבוע שם את הפאקינג קווקוים בין הנתיבים.

זה ישפר את הבטיחות בהרבה הרבה יותר מאשר 1000 ניידות משטרה.

 

מעניין למה לכביש בגין בי-ם אין "משטרת כביש בגין".

 

אה... בעצם זה בגלל שיש שם מצלמות מהירות קבועות פעילות :x

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
מה הקשר לגדישה ?
אני מקווה שצחקת, ואם לא:

 

גודש תחבורה, גודש תנועה

 

מצב שבו מספר כלי הרכב הנעים בכביש קרוב לסף היכולת של הכביש להכיל אותם.

גודש תחבורה אופייני לערים הגדולות ובעיקר לערים מטרופוליניות, והוא גורם לפקקי תנועה.

 

ולדעתי זה יוסיף בגדול לעומס באיילון, תבדקו באמת בתקופה הקרובה - כמה פעמים יוצא לכם לנסוע באיילון צפון/דרום בלי שאתם נתקלים בעומס/פקק?

 

אני אישית לא זוכר הרבה פעמים שנסעתי בשעות הבוקר המוקדמות (הגעה לעבודה)/שעות אחרה"צ עד הערב (חזרה מהעבודה), שלא עמדתי בפקק באחד מהכבישים העמוסים במדינה, אם לא העמוס שבהם.

פורסם

ואם משטרת נתיבי איילון לא מספיקים לכם בתור גימיק , קבלו את הרעיון הבא:

 

 

פינוק בכביש: השוטרים יחלקו מגבונים לחים.

המשטרה רכשה 4000 מגבונים שנמצאות בדרך לניידות.

אחרי אקדחי הלייזר, ניידות הקרטון ומד האלכוהול, מגייסת משטרת ישראל נשק חדש בדרכים" מגבונים לחים.

בימים הקרובים יגישו שוטרי התנועה שירות אישי לנהגים- הם יעניקו להם כמה מגבונים לניגוב הפנים כדי שיתרעננו, או במקרה שנתקעו בצד הדרך עם המכונית: כדי שינגבו את הידיים.

 

ממש כמו דיילים במטוס רגע לפני הנחיתה, יחלקו השוטרים מגבונים לנהגים המיוזעים במסגרת מדיניות שיפור השירות לאזרחים של אגף התנועה.

 

"אנחנו מאמינים שכך נגביר את הבטיחות בדרכים, וזה בהחלט חלק מתפקיד שוטר התנועה בשטח- לתת שירות לאזרח כדי שיגיע בבטחה", אמר דובר אגף התנועה במשטרה, רב פקד דורון בנאמו.

 

 

:?

 

"מעריב"

15-10-06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...