Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה ישנן כמה תופעות בסייק 94 שלי:

 

1.מים מלוכלכים ברדיאטור.ביצעתי נקיון כבר פעם שניה ,לפני כמה ימים ,ללא הורדת בית תרמוסטט והמים נראים סבירים כרגע.

2.איבוד מים ברדיאטור(אין סימני נזילה).

3.מפלס שמן מעל המקסימום.

4.כתמי שמן לדעתי מתחת לבית טרמוסטט.

 

תופעות מדאיגות לכיוון פאקונג ראש( לפי המידע שהצלחתי להבין מתגובות בפורום).המנוע התחמם לפני שושה חודשים.

 

סיבות מקילות:

1.הכתמים ברדיאטור לפי דברי מכון רדיאטורים נובעים מחלודה ולא משמן.

2.אני חושב שבטיפול האחרון לא מזמן שמו ךי יותר מדי שמן.

3.צבע השמן נראה נורמלי וללא מים.

4.בית תרמוסטט עליון רקוב(אולי יש לזה קשר לאיבוד המים)

5.המנוע סוחב מצויין וללא שום תופעות לוואי.

 

למרות סיבות אלו עדיין יש כתמי שמן אז אולי יש סדק איפה שהוא?

פורסם

עדכון

 

נראה לי שמצאתי נזילת מים.כפי שנראה בתמונה הראשונה,לא נראה לי שזה מצינור.הנזילה היא מתחת לכל הצינורות-בתחתית המנוע( אלי שם מיקום המשאבה?)

 

ובתמונה השניה נראית נזילת השמן -אולי מאטם שנראה במרכז התמונה?

 

מה דעתכם?

IMG_4176.JPG

IMG_4182.JPG

×
×
  • תוכן חדש...