Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סוזוקי סוויפט, שנת 91, אוטומטית.

בהנעה ראשונה בבוקר או בהנעה אחרי שהרכב עמד כמה שעות, לוקח לצ'וק האוטומטי משהו כמו 5 דקות עד שהוא מפסיק את פעולתו.

דבר זה גורם לתצרוכת דלק גבוהה.

לדוגמא: נסעתי שלשום נסיעה רציפה של 160 ק"מ, הצריכת דלק הייתה 1-14. (מצויינת)

לעומת זאת, בנסיעות קצרות, בין עירוניות, כשאני מניע את הרכב כל בוקר, זה יוצר צריכת דלק של 1-8.

 

אשמח לתשובה בנושא או אם יש בעיה בכלל.

 

תודה מראש,

ערן

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

בדוק תקינות התרמוסטט ייתכן גם שהוא לא קיים.

כיצד נבדוק את הטרמוסטט ראה קובץ מצורף הנתונים אצלך קצת שונים.

14.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

תראה קצת קשה לי להגיד לך תשובה מדוייקת מכיוון שאני לא מכיר את הרכב שברשותך תמתין לאנשים שמכירים את הרכב ומנסיונם יגידו לך,לפי דעתי בקיץ זה זמן ארוך מידי

נסה את הדבר הבא, תניע את הרכב ותיסע על הילוך ראשון כ-100-200 מטר ובדוק האם זמן הפעולה של הצו'ק התקצר.

נסיעה על הילוך ראשון צריכה לקצר את זמן החימום של המנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם

האם בחמש הדקות הטורים יורדים עד שמתייצבים על סרק של בערך 800, או שגבוהים במשך 5 דקות ,ורק אז הסל"ד מתחיל לרדת?

 

בדוק עם היד על הרדיאטור (לא מצד המאווררים,שלא תאבד אצבע) אם הרדיאטור מתחמם באופן לינארי ואיטי , או שמא נשאר קר במשך כמה דקות ,ואז מתחמם בבת אחת (פעולה תקינה של תרמוסטט).

פורסם
האם בחמש הדקות הטורים יורדים עד שמתייצבים על סרק של בערך 800, או שגבוהים במשך 5 דקות ,ורק אז הסל"ד מתחיל לרדת?

 

בדוק עם היד על הרדיאטור (לא מצד המאווררים,שלא תאבד אצבע) אם הרדיאטור מתחמם באופן לינארי ואיטי , או שמא נשאר קר במשך כמה דקות ,ואז מתחמם בבת אחת (פעולה תקינה של תרמוסטט).

תודה על תשובתך שמר.

הטורים נשארים קבועים (גבוהים, גם אם אני לוחץ על דוושת הגז במשך 5 הדקות הללו) בערך 5 דקות, ואז אחרי שהמחוג חום מנוע מגיע לטמפרטורת עבודה, לחיצה קטנה על דוושת הגז, והטורים יורדים לנורמל. אין לי שעון סל"ד, כך שאני לא יכול להגיד בדיוק על כמה הם מתייצבים בסופו של דבר.

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

מרק תשובתי הלא מלומדת, ידוע שבברכב הנ"ל מעברי המים לבי מיטל צוק אוטומי סתומים מחלודה ואבנית.

מה להפתח בהתאם, מחלה ידועה ברכבים אלה, בגלל שימוש במי ברז בבמערכת הקירור.

אופיני מאוד בסוזוקי , אפלאוז, ומיצובשי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מרק תשובתי הלא מלומדת, ידוע שבברכב הנ"ל מעברי המים לבי מיטל צוק אוטומי סתומים מחלודה ואבנית.

מה להפתח בהתאם, מחלה ידועה ברכבים אלה, בגלל שימוש במי ברז בבמערכת הקירור.

אופיני מאוד בסוזוקי , אפלאוז, ומיצובשי.

בברכה

צביקה

מאז שקניתי את הרכב, אני משתמש אך ורק במים ירוקים.

החלפתי גם ראדיאטור לפני חודש עקב נזילה קלה.

 

האם יש פיתרון כלשהו לנושא?

ניקוי כלשהו שאפשר לבצע?

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

הפיתרון ניקוי הצנרת מים המובילה לצוק האוטומטי, כולל היציאות האלמוניום בחיבור למכלול הצוק,זהירות יציאות אלה עדינות מאוד ושבירות מאוד, שבירתם תאלץ אותך, להחליף קרבורטור, ראה הוזהרת.

עם קצת מזל, והרבה שכל,והרבה זהירות ניתן לשחרר את האבנית והבוצה שהצטברה בצנרת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הפיתרון ניקוי הצנרת מים המובילה לצוק האוטומטי, כולל היציאות האלמוניום בחיבור למכלול הצוק,זהירות יציאות אלה עדינות מאוד ושבירות מאוד, שבירתם תאלץ אותך, להחליף קרבורטור, ראה הוזהרת.

עם קצת מזל, והרבה שכל,והרבה זהירות ניתן לשחרר את האבנית והבוצה שהצטברה בצנרת.

בברכה

צביקה

האם צריך מישהו שמתמחה בקרבורטורים כמוך?

או שאפשר לבצע זאת במוסך שלי? (מוסך מורשה של סוזוקי).

במקרה הכי גרוע, כמה עולה קרבורטור של סוויפט?

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

ערן, מספיק לצטט את ההודעות שמעליך שלא לצורך. מיותר.

 

צביקה - האם במקרה של שבר לא ניתן להתקין ניפל נחושת לתוך גוף הקרבורטור? בעבר אני זוכר שעשו לי את זה בקרב' סולקס של סיטרואן ויזה 1124 סמ"ק.

 

כמו כן , לפני התעסקות עם הקרב'- יש לוודא, כפי שנאמר , שהתרמוסטט של המנוע עובד.

פורסם

אוקיי שמר, טעות שלי.

 

 

במילים אחרות, כדי ליצור מינימום נזק, עדיף שבעל מקצוע יטפל בבעיה.

 

תודה על ההמלצות, אני אדע באיזה חלק להגיד למכונאי להתמקד.

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם
ערן, מספיק לצטט את ההודעות שמעליך שלא לצורך. מיותר.

 

צביקה - האם במקרה של שבר לא ניתן להתקין ניפל נחושת לתוך גוף הקרבורטור? בעבר אני זוכר שעשו לי את זה בקרב' סולקס של סיטרואן ויזה 1124 סמ"ק [אכן שמר ידידי, ניתן להתקין ניפל נחושת!

כמו כן , לפני התעסקות עם הקרב'- יש לוודא, כפי שנאמר , שהתרמוסטט של המנוע עובד.

אכן שמר הידע שלך שואף לידע של מוסכניק וותיק. בראבו!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...