Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון הרגשתי שהרכב שלי מתנהג בצורה כבדה ונקישה בדרכים עם מהמורות וכביש משובש,כל פעם שאני עולה על מהמורה אני מקבל בום כזה ושומע אותו וממש כל האוטו מרגיש אותו.

היום הלכתי לחבר של אבי [מכונאי] והוא בדק לי את הבולמים [השיטה הישנה של לחיצת הפרונט השמאלי/ימני] לאחר הבדיקה הוא אמר לי שהבולמים שלי די גמורים[האוטו עבר 176K]ומומלץ להחליפם.

ידוע לי שהבולמים שלי עובדים על גז.

איזה בולמים בד"רכ שמים אצלי מקדימה[פגו 106 99 1.4]?

מה טווח המחירים?[ללא הרכבה]

תודה מראש וחג שמח.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

רק מקורי? היש הבדל משמעותי[מבחינת ביצועים ומחיר] מול התחליפיים?[מה בערך הטווח מחירים של הסיפור הזה[מקורי-ועד תחליפי טוב].

שאלה נוספת: למה באותה הזדמנות אתה ממליץ להחליף מוטות קישור?אשמח לפירוט בנושא.

שוב תודה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

פז'ו היא אחת החברות הבודדות שאיכות הבולמים המקוריים אצלה

טובה בכמה רמות מבולמים תחליפיים באותו מחיר, פחות או יותר.

ביצועים, נוחות, הכול.

 

(176K זה המון, הבולמים כנראה מתו מזמן)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

במוטות קישור יש בולג'ויינטים, הגמויה נקרעת עם הזמן, והבולג'ויינט מתחיל לעשות קצת בעיות ודפיקות.

 

תחליף אותם ותראה שגם הנוחות תשתפר בנוסף לבולמים. זה בהנחה ואף פעם לא הוחלפו אצלך המוטות

 

כל מוט תחליפי עולה 80 ש"ח

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הבנתי אותך טוב אני אגש למוסך המורשה שלי לבירור עניין הבולמים ועלותם כולל המוטות גישור הנ"ל .

אגב 176K לבולמים קידמיים זה הרבה? או שאין קשר והכל נטו עניין של אופי הנסיעה ודרכי הנסיעה במהלך השנים?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אופיר,מה ההשלכות של החלפת זוג קידמיים ללא אחוריים?[בהנחה והאחוריים נימצאו תקינים]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף גם אני עומד בפני החלפת בלמים. אודה לך מאוד אם כאשר אתה ניגש למוסך מורשה

תוכל לפרסם כאן או תשלח לי ב"ה את המחירים שדרשו ממך על החלקים + עבודה. קדמיים בלבד וקדמיים + אחוריים

 

תודה רבה ובהצלחה

Mazda 3 2004

פורסם

המחירים לא בטוח יהיו זהים לגבי החלקים בגלל בולמים שונים בין 106 מנוע 1400 ובין XSI.

אני ממליץ לך לבדוק במוסך מורשה הקרוב אליך לבית.

 

לא לשכוח גם להחליף באמפ סטופ, כריות בולמים ומייסבי החלקה לכל בולם קדמי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אוקיי תודה לכולכם,אני אגש מחר לברר את העסק הזה[בטוח שזה לא יהיה זול] וכל הנזק הזה דווקא ביום הולדת שלי,הכי מבאס.

שוב תודה.:-D

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אסף גם אני עומד בפני החלפת בלמים. אודה לך מאוד אם כאשר אתה ניגש למוסך מורשה

תוכל לפרסם כאן או תשלח לי ב"ה את המחירים שדרשו ממך על החלקים + עבודה. קדמיים בלבד וקדמיים + אחוריים

 

תודה רבה ובהצלחה

אוקיי היום נסעתי לא.א מכללים בחדרה[מסיקה]

ככה לסיפור מקדימה:בולמים מקוריים של פגו 106 עולים 270שח ,אם מוסיפים את המיסביי החלקה והכריות בולם הכל יוצא כ450 שח לכל צד מקדימה[900 להכל מקדימה ,רק חלקים]

מאחורה בולמים יוצא לכל צד כ250 שח.

סה"כ מקדימה ומאחור כולל החלקים הנילווים מקדימה-1400 שקלים[ללא עבודה].

נוסף על כך ניגשתי למוסך מורשה שלי בחדרה[מוסך השלושה]כדי לקבל מהם גם חוות דעת לגבי מחיר,הם כמובן כמו כל מוסך מקצועי ואמין רצו לבדוק לי את הבולמים לפני שהם סתם זורקים לי הצעת מחיר,בכ"א הם בדקו לי את הבולמים מקדימה ומאחור ואמרו לי שהבולמים שלי בסדר גמור ואין צורך וטעם ממשי להחליפם,"ביזבוז כסף"כהגדרתם.ואמרו שאין קשר לכך שהרכב שלי נסע הרבה ביחס לשנתון[176K לשנת 99]ושבולם יכול להחזיק יותר ,יש עוד גורמים משפיעים על חיי הבולם כמו עומס במהלך השנים,צורה ואופי נהיגה ודרכי נהיגה.ואמרו לי שמניסיון ה106 היא בעלת מתלים נוקשים ופרונט קשיח וזה נורמאלי ב106 שלי כמו כל 106 התנהגות הנסיעה הקשיחה וההדוקה שלה[בשונה מה205 נגיד שהיא יותר רכה]בכ"א נכון לעכשיו,איני מחליף את הבולמים אצלי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
בזמן האחרון הרגשתי שהרכב שלי מתנהג בצורה כבדה ונקישה בדרכים עם מהמורות וכביש משובש,כל פעם שאני עולה על מהמורה אני מקבל בום כזה ושומע אותו וממש כל האוטו מרגיש אותו.

היום הלכתי לחבר של אבי [מכונאי] והוא בדק לי את הבולמים [השיטה הישנה של לחיצת הפרונט השמאלי/ימני] לאחר הבדיקה הוא אמר לי שהבולמים שלי די גמורים[האוטו עבר 176K]ומומלץ להחליפם.

.

 

אתה גם טוען שבזמן האחרון ההתנהגות של הרכב השתנתה (לרעה) בעליה על מהמורות, וגם טוען שחבר של אבא שלך שהוא מוסכניק, ציין שהבולמים מקדימה די גמורים.

 

ומה אתה עשית?

 

הלכת למוסך בודד שקבע שהבולמים שלך תקינים וזהו זה הספיק לך כדי להאמין שהם תקינים?

 

ואל תשכח לאחר החלפת בולמים קדמייםע ושים כיוון פרונט.

 

ממה שאתה מציין שההתנהגות של הרכב השתנתה בעליה על מהמורות ומניסיון שלי עם 106, זה בדיוק הסימפטום לבולמים גמורים ומוטות קישור גמורים. אם אתה עדיין חושב שהרוב טועה והמוסך המורשה צודק אני יכול לתת לך המלצה לסוע לאט יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...