Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לאחרונה התחלתי לבנות תיבה לסאב מפיבר.

לאחר בניית גב התיבה באוטו (2 שכבות)

הוספתי עוד שיכבה לאחר ששתי השכבות הראשונות התיבשו לגמרי (2 ימים לאחר מכן).

ולמרות זאת אינני יודע האם זה מספיק?

ה"גב" דיי קשה אך בעזרת כוח רב ניתן לכופף אותו מעט במקומות החיצוניים.

 

ובנוסף כמה שכבות מומלץ לעשות על הבד בשביל הסגירה?

ובאיזה בד עדיף להשתמש? האם סדין דק וישן מתאים?

 

לתשובתכם אודה ,

עומרי

נ.ב כאשר תהייה לי מצלמה דיג' העלה תמונות.

פורסם

בעיקרון זה אמור להספיק

לאיזה סאב התיבה נבנתה?

במידה וזה סאב בעל הספק גבוה ומשקל רב מומלץ להוסיף עוד שיכבה רק בשביל השקט הנפשי שתדע שאין מצב שיקרה משהו

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

בשום עיקרון זה לא אמור להספיק

 

 

לפחות עוד 3 שכבות אם זו תיבה אטומה

ואם אתה רוצה לשמור עליה לזמן ארוך עריכה (יותר מיום) אז כדאי שתוסיף עוד כמה שכבות

 

 

משום נשמט לי חצי משפט

פורסם
בשום עיקרון זה לא אמור להספיק

 

 

לפחות עוד 3 שכבות אם זו תיבה אטומה

ואם אתה רוצה לשמור עליה לזמן ארוך

מחזק את הדברים.

גם 6 שכבות נשמע לי מעט - אבל שיהיה...

פורסם

אם בפיבר עסקינן אז יש לי שאלה בנושא,

לאחר השכבה הראשונה אני אמור שייף את הפיבר ורק אז לשים את השכבה השנייה או שזה לא חובה והשיוף בא בשכבה האחרונה לפני הצבע\בד ?

 

וכמובן איך צורת השיוף הולכת? כלומר אני משתמש עם נייר שיוף גס?

 

תודה,

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

אין שום צורך לשייף בין שכבה לשכבה. אפשר ואפילו מומלץ לצקת את כל השכבות ביחד ואז לשייף על מנת להכין את החלק לצבע או לכל פיניש אחר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

במידה ונוצרה גבעה כזאת או אחרת אז כן , ברמת העיקרון עדיף לשייף אותה כדי שהיא לא תיצור בועות לשכבות הבאות , אבל צריך להזכיר שאין צורך להתחיל לעבוד קשה ולשייף ביד , פשוט נותנים איזה שהוא ויש עם דיסק בשביל להוריד את הבליטה .

 

מה שאני ממליץ אבל זה בכלל לא לעצור בין שכבות לשכבות , אלה לצקת את השכבות ביחד כמה שניתן , התוצאה תהיה טובה יותר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

זו הייתה כוונתי

 

למרות שדיסק לדעתי טיפה גס

אבל אני מניח שאם אתה מדייק בדיסק אז אין לך בעיה

 

נ.ב

יש לך אולי איזה אקדח סיכות על אוויר שיש לך ניסיון איתו?

שמעתי על חברה איטלקית כלשהיא אבל שכחתי את שמה

פורסם
מה שאני ממליץ אבל זה בכלל לא לעצור בין שכבות לשכבות , אלה לצקת את השכבות ביחד כמה שניתן , התוצאה תהיה טובה יותר.

מחזק את דבריו של עופר.

החיבור שמתבצע בזמן יציקת כל השכבות יחד הוא חיבור ברמה מולקולרית, ולכן גם הרבה יותר חזק וטוב.

פורסם

מה שאתם אומרים בעצם שלא שלא לתת לפיבר להתייבש בין שכבה לשכבה?!

 

לא הבנתי את כוונת המשורר..

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

אתה מניח שכבת בד, מורח את החומר במקרה שלנו פוליאסטר, מניח עוד שכבת בד, מיישר ודואג שכל כיסי האוויר יצאו בין השכבות ומורח עוד שכבה של פוליאסטר, וכך הלאה.

פורסם

כמות השכבות צריכה להגיע לבערך סנטימטר, זה תלוי בסוג של איזה סיבי זכוכית אתה משתמש ,באיזה טקסטורה ובאיזה כמות פוליאסטר ככה שבסופו של דבר זה יגיע לבערך סנטימטר +/-, וזה כבר מספיק לכל סאב, חזק או חלש כמובן אם חלש מאוד יחסית אפשר קצת פחות

×
×
  • תוכן חדש...