Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה קיבלתי הצעת מחיר לגבי :

 

רדיו דיסק קנווד (KDC-W534Y ) אך רדיו ברמה טובה שתי יציאות RCA פאנל נופל ....

מחיר : 1000

 

מגבר PLATINUM AUDIO 1000 וואט 500 RMS

 

מחיר 550

 

סאב JBL 1000 וואט 500 RMS סדרת ה GTO

 

כולל חיווטים כולל התקנה יצא מחיר של 2800 ש"ח .

 

קומפוננט של morel pulse 5.25 יש כבר קניתי .

 

 

השאלה היא ?

 

1 אם אפשר לרדת בסאב (כי המגבר בכל זאת לא יפתח אותו ) ולעלות במגבר נגיד : JBL GTO מדגם כלשהוא .

 

אני אשמח לקבל הצעות על מנת להרכיב מערכת טובה יותר .ושוב פעם קומפוננט כבר יש לי

ועם עדיפות לרדיודיסק CLRION דגם DXZ646MP

 

שאותו אני יכול להביא ב 1400 ואולי קצת פחות !!!

HU:CLRION DXZ755MP

COMP:MOREL PULSE

SUB:ROCKFORD P2

פורסם

לך על הרדיו דיסק של הקלריון הוא כמה רמות מעל הקאנווד

 

מגבר תוסיף קצת ותקנה משהו הרבה יותר טוב אפילו אם זה יד שניה.

 

קומפוננט כבר יש לך וסאב תחפש משהו פחות חזק שיוכל לעבוד כמו שצריך על המגבר שתקנה.

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

ללא ספק לשדרג את המגבר, הכי הגיוני על חשבון הסאב.

 

לגבי ה HU אל תשלול כל כך מהר את הפיוניר, לכל חברה יש סדרות יותר טובות ופחות טובות תעשה השוואה על אותה רמת מחירים.

×
×
  • תוכן חדש...