Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש הבדל בין ה206 1400 ל1600? (רק למבינים)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם מישהו נסע על שני הסוגים האלה והרגיש הבדל משמעותי בין ה1400 ל1600...(פיז'ו 206)

ברור שיש הבדל אבל הוא משמעותי?

פורסם
רציתי לדעת אם מישהו נסע על שני הסוגים האלה והרגיש הבדל משמעותי בין ה1400 ל1600...(פיז'ו 206)

ברור שיש הבדל אבל הוא משמעותי?

 

ההבדל משמעותי מאוד (במיוחד בדגמים החדשים יותר, שם ל-206 1.6 יש 16 שס') הן בכושר הסחיבה, הן באופי המנוע והן ברמת הרעשים שהוא מייצר.

פורסם

ההבדל הוא משמעותי...

מרגישים לרוב בעליות, מה שלא חסר אצלנו באיזור וכמו כן כאשר מפעילי מזגן :!:

 

כושר סחיבה טוב יותר ב 1600 ואפילו אפשר להרגיש את זה בתאוצה מעמידה... :!:

פורסם
ההבדל הוא משמעותי...

מרגישים לרוב בעליות, מה שלא חסר אצלנו באיזור וכמו כן כאשר מפעילי מזגן :!:

 

כושר סחיבה טוב יותר ב 1600 ואפילו אפשר להרגיש את זה בתאוצה מעמידה... :!:

 

תודה על העזרה...

למרות שזה מבאס אותי עכשיו כי אני צריך אוטו דחוף ופשוט אין 1600 למכירה...

אני לא מוצא שום דבר... רק 1400

פורסם

נהגתי על 1400 אוט' בנסיעת מבחן ומיד אח"כ 1600 אוט' (עם 110 כ"ס) - ההבדל מורגש ביותר. לא רק המנוע חזק יותר, אלא הוא מרגיש כאילו הוא מתאמץ הרבה פחות. מייצר פחות רעש, עולה מהר יותר בסל"ד ובכלל, מוכיח יפה מאוד ש-35 כ"ס לא הולכים ברגל... (כאן מתבקשת איזו בדיחה שחוקה... :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תלוי למה משמש הרכב.

ההבדל בינהם משמעותי כמובן, והוא יורגש במיוחד ע"י נהג "נמרץ", שמחפש ביצועים, או ע"י נהג שנוסע תמיד עם עוד 4 אנשים ברכב, מזגן דלוק, ונגרר.

 

גם בשימוש סולידי ההבדל יורגש, אבל אם הרכב אמור לשמש אותך בעיקר בנסיעות עירוניות, לנהג בודד ולא חמולה שלמה בפנים - אל פחד - הוא מצליח להתקדם בתנועה.

 

 

 

נ.ב.

דגם ה-2000 סמ"ק 16 שסתומים גם הוא חזק מה-1400 8 שסתומים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לדעתי דגם ה-2000 סמ"ק 16 שסתומים גם הוא חזק מה-1400 8 שסתומים.

 

אמר ....וצדק.

 

נק' נוספת :

 

במידה ומדובר על 1.4 8 שסת' ידנית מול 1.6 8 שסת' ידנית , היתרון הוא לאו דווקא של המנוע הגדול יותר. הוא בוודאי יהיה חזק יותר , אבל במפתיע אופיו של הקטן נמרץ ונעים יותר.

פורסם
לדעתי דגם ה-2000 סמ"ק 16 שסתומים גם הוא חזק מה-1400 8 שסתומים.

 

אמר ....וצדק.

 

נק' נוספת :

 

במידה ומדובר על 1.4 8 שסת' ידנית מול 1.6 8 שסת' ידנית , היתרון הוא לאו דווקא של המנוע הגדול יותר. הוא בוודאי יהיה חזק יותר , אבל במפתיע אופיו של הקטן נמרץ ונעים יותר.

 

אני מכיר היטב את מנועי ה 8 שסתומים של פג'ו, גם בגרסת 1400 וגם בגרסת 1600.

 

ההבדל הוא משמעותי לטובת ה 1600. גם בנמרצות המנוע, גם בגמישות, וכמובן בהספק.

לגבי מה נעים יותר קשה לי לדעת, כי דגמתי את המנועים במכוניות שונות זה מזה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
לדעתי דגם ה-2000 סמ"ק 16 שסתומים גם הוא חזק מה-1400 8 שסתומים.

 

אמר ....וצדק.

 

נק' נוספת :

 

במידה ומדובר על 1.4 8 שסת' ידנית מול 1.6 8 שסת' ידנית , היתרון הוא לאו דווקא של המנוע הגדול יותר. הוא בוודאי יהיה חזק יותר , אבל במפתיע אופיו של הקטן נמרץ ונעים יותר.

 

אני מכיר היטב את מנועי ה 8 שסתומים של פג'ו, גם בגרסת 1400 וגם בגרסת 1600.

 

ההבדל הוא משמעותי לטובת ה 1600. גם בנמרצות המנוע, גם בגמישות, וכמובן בהספק.

 

לגבי מה נעים יותר קשה לי לדעת, כי דגמתי את המנועים במכוניות שונות זה מזה.

 

האם אתה יכול להצביע על הבדלים ב 1.6 בין אלו מוזני הקרבורטור לאלו המוזרקים (חד ורב)?

פורסם
כל ה206 1.4 מגיעות עם מערכת הזרקה רב נקודתית

 

כמובן ,

 

השאלה הופנתה לג'רמי אשר התנסה באותו מנוע בשלל גרסאותיו : קרבורטור , הזרקה חד נקודתית ורב נקודתית. מעניין אותי ההבדל באופי בין הסוגים.

(היות וטענתי שלמנוע הTU 1.4 אופי עדיף).

פורסם

עד 2002 כל דגמי ה1.6 נקראו xs ובאו בגרסת 3 דלתות בלבד.

באמצע 2001 הגיע 1.6 עם 16 שס'.

חוץ מהמנוע יש שינויים רבים מהxs בעל ה8 שסתומים:

 

פנסי חזית שקופים (נלקחו מהג'י טי איי)

ידית הילוכים והגה מעור (הגה נלקח מהג'י טי איי)

בלמי דיסק מאחור

כנפיים קדמיות תפוחות (נלקחו מהג'י טי איי)

מושבים ספורטיביים (בעלי תמיכה צידית מצויינת)

וצמיגים במידה 195\55\15 לעומת 175\60\14.

 

מקווה שעזרתי,

 

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...