Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעד המבצעים האלה,להזכירכם נהג שנתפס מעל המותר רכבו יוחרם ל 30 יום,רשיונו גם ל 30 יום ואחרי כמה חודשים משפט עם שלילה למינימום שנה.

 

מה גם שאני חושב שצריכים לעשות מבצעים כאלה לעיתים יותר קרובות,גם באמצע שבוע באיזור של אולמות שמחה.

 

שבת שלום רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

באסה ... עכשיו אני לא יוכל להוציא את האוטו היום ... אין לי טסט ...ואם בטעות יתפסו אותי על בדיקה של שיכורים יראו אין טסט המצב בקנטים

פורסם

שאלה לידידנו השוטר , הקטע הזה של להכניס שוטרים לפורומים של חובבי רכב זה איזשהו פרוייקט משטרתי או שמה את החובב רכב כמו כל אדם אחר ואתה פשוט שוטר :-D

 

(אני רק רוצה לציין שבד"כ אין לי כלום נגד שוטרים ואני אפילו חיי עם שוטר בבית ,אבא שלי :-o )

ים long time no

פורסם
אני בעד המבצעים האלה,להזכירכם נהג שנתפס מעל המותר רכבו יוחרם ל 30 יום,רשיונו גם ל 30 יום ואחרי כמה חודשים משפט עם שלילה למינימום שנה.

 

מה גם שאני חושב שצריכים לעשות מבצעים כאלה לעיתים יותר קרובות,גם באמצע שבוע באיזור של אולמות שמחה.

 

שבת שלום רן.

 

 

לא לא אני עובד באולם אירועים ובשבילי אנשים שיכורים זה טיפים יפים !!

 

עדיף לעשות את זה ביציאה ממועדונים אפשר אפילו למקם כמה סמויים בחניון ולעצור אנשים שמתנדנדים כל הדרך לכיסא הנהג

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם

אין בעייה שיהיו שיכורים באירוע ויתנו טיפים,אך יחד עם זאת הם צריכים לארגן מראש נהג תורן כדי שהשמחה לא תיגמר בתאונה, חס וחלילה.

עד לפני כמה שנים ,עבדתי כצלם אירועים ואנשים משתכרים שם ומסכנים חיים בנסיעה חזרה מצורה מפחידה ביותר.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
לא לא אני עובד באולם אירועים ובשבילי אנשים שיכורים זה טיפים יפים !!

 

עדיף לעשות את זה ביציאה ממועדונים אפשר אפילו למקם כמה סמויים בחניון ולעצור אנשים שמתנדנדים כל הדרך לכיסא הנהג

למה אתה חושב שהם לא מתמקמים מחוץ למועדונים?

 

הם מחכים לאלה שיוצאים שפוכים מהמועדון ולא נותנים לחברים את המפתחות [ד"א גם קל מאוד לזהות את אלה, הם נוטים להתווכח בקולניות ולזוז בשיכוריות (המצאתי מילה חדשה)]

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
למה אתה חושב שהם לא מתמקמים מחוץ למועדונים?

 

הם מחכים לאלה שיוצאים שפוכים מהמועדון ולא נותנים לחברים את המפתחות [ד"א גם קל מאוד לזהות את אלה, הם נוטים להתווכח בקולניות ולזוז בשיכוריות (המצאתי מילה חדשה)]

 

 

אני באופן אישי מבלה לפחות בשישה מקומות בחיפה והאיזור לא פחות מפעם פעמיים בשבוע ונדיר מאוד שאני רואה ניידת שמתעסקת בנהגים שיכורים,רוב השותרים ממוקמים על מנת למנוע קטטות ולהרתיע משימוש בסמים

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם

הייתי אתמול בערב באיזור חוף הים באשדוד ואכן הייתה עמדת ביקורת של המשטרה ועצרו כל רכב שעבר לבדיקה (אותי אישית לא בדקו, רק שאלו אם הכל בסדר).

גם כשחזרתי מהים בסביבות 4וחצי בבוקר עברה באיזור החוף ניידת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני באופן אישי מבלה לפחות בשישה מקומות בחיפה והאיזור לא פחות מפעם פעמיים בשבוע ונדיר מאוד שאני רואה ניידת שמתעסקת בנהגים שיכורים,רוב השותרים ממוקמים על מנת למנוע קטטות ולהרתיע משימוש בסמים

אני שמעתי מספיק סיפורים מחברים לדעת שהם כן מחפשים גם נהגים שיכורים

 

מגוף ראשון אני לא יכול לספר, אני לא נוסע בשבת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...