Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני באופן אישי מבלה לפחות בשישה מקומות בחיפה והאיזור לא פחות מפעם פעמיים בשבוע ונדיר מאוד שאני רואה ניידת שמתעסקת בנהגים שיכורים,רוב השותרים ממוקמים על מנת למנוע קטטות ולהרתיע משימוש בסמים

שוטריםםםםםםם :twisted:

פורסם

לגבי המבצע אני מקווה שנתפסו נהגים שסיכנו חיים ושנפטרנו מעוד מטרד בכבישים.

 

שבוע טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

[quote name=ranלגבי המבצע אני מקווה שנתפסו נהגים שסיכנו חיים ושנפטרנו מעוד מטרד בכבישים.

 

שבוע טוב רן.[/quote]עוד חודש,חודשיים,שלוש הם שוב על הכביש

וכל יום שעובר נוספים עוד..

צריך לעקור את הבעיה מהשורש.

פורסם
עוד חודש,חודשיים,שלוש הם שוב על הכביש

וכל יום שעובר נוספים עוד..

צריך לעקור את הבעיה מהשורש.

צריך ששופטים יפסיקו לרדת מעונש המינימום על עבירת נהיגה בשכרות.

עונש המינימום הוא שלילה לשנתיים!

הבעיה היא שבהרבה מאוד מקרים השופטים מרחמים על הנאשם מסיבות שונות ומשונות ונותנים עונשים קלים יותר.

 

כל נהג שיכור שנתפס זה מבורך.

כן ירבו מבצעים כאלו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ביציאה מהמועדון בו אני עובד עמדו להם אתמול 2 ניידות שעצרו כל רכב שיצא מהמועדון ומאוחר יותר לפנות בוקר הגיעו עוד 2 ניידות וכל השוטרים (בערך 8 שוטרים) עמדו בחוץ וסיכמו את שלל הערב.

 

אני אישית הייתי עם רכב ולא שתיתי אתמול.

 

אצלנו בשרון זה ידוע ומוכר.

נוכחות תקיפה שכזאת מאוד מחוצה.

 

כה לחי.

פורסם

אני מאמין שעלינו לדאוג שליד כל פאב/מסעדה בשעות הערב יהיו מוניות שרות,אוטובוסים וכדומה'.

זה לפחות יוריד בכמה אחוזים את כמות הנהגים השיכורים.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

למה לא להציע הצעת חוק שליד כל פאב או מסעדה יהיה מקום חניה שמור לרכבים שנהגים שיכורים יוכלו להשאיר את הרכבים שם?

כמובן שרק ל12 שעות.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

בכל מקרה לעניינינו,למה לא להציע הצעת חוק שליד כל פאב או מסעדה יהיה מקום חניה שמור לרכבים שנהגים שיכורים יוכלו להשאיר את הרכבים שם?

כמובן שרק ל12 שעות.

אחלה פתרון לת"א - קנה שישיית בירה וקבל חנייה ל-12 שעות.

זה יוצא יותר זול מתווי חנייה אני חושב.

פורסם
אחלה פתרון לת"א - קנה שישיית בירה וקבל חנייה ל-12 שעות.

זה יוצא יותר זול מתווי חנייה אני חושב.

לא בדיוק,קנית בבר בשווי של לצורך העניין 35 שקל משקאות? נבדקת? יצא לא תקין- יש לך הזדמנות להשאיר את הרכב.

ככה גם הבר וגם הלקוח יהיו בטוחים.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

×
×
  • תוכן חדש...