Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, כן לא טעיתי, דיסקמן....אני יודע שאפשר לעשות את זה....ככה : יש לי טויוטה קורולה 99 ויש לי רדיו טייפ מימי דוד המלך, עד שאני קונה משהו טוב אני רוצה לחבר איכשהו דיסקמן במקום הרדיו טייפ, אז איך אני עושה את זה? והאם זה אפשרי בכלל?

מבחינת החשמל אני יכול לשים סוללות בדיסקמן זה לא בעיה, אבל האם אפשר לחבר את כבל הקול איכשהו למערכת של הרכב???

תודה מראש....

פורסם

אתה יכול לקנות מתאם קסטה

זה כמו קסטה שנכנסת לטייפ ויוצא ממנה חוט קצר שיש לו חיבור PL דק בקצה

והוא מתחבר לשקע האוזניות

 

לא אמור לעלות לך יותר מ30 שקל

וככה גם תצמצם עליות ותחסוך יותר למערכת

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

יש לך כמה אפשרויות לחבר דיסקמן לרדיו טייפ שלך:

 

1. אם לרדיו טייפ יש כניסת AUX, אין בעיה לחבר את היציאה של הדיסקמן לכניסה הנ"ל, בעזרת כבל מתאים.

2. לקנות קלטת מתאמת שאותה אתה מכניס לרדיוטייפ שלך ומהקלטת הנ"ל יוצא כבל שמתחבר לדיסקמן.

3. אפשרות נוספת היא לרכוש משדר FM שמתחבר ליציאה של הדיסקמן. את הרדיו של ה - HU שלך אתה מכוון על התדר של המשדר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
אמת ויציב שלו ידידי

רק לציין שהאופציה עם כניסת הAUX תהייה האיכותית ביותר ובמידה ואכן הכניסה הזאת קיימת במכשיר אז זאת גם האפשרות הזולה ביותר מכל האפשרויות. רק לקנות כבל מתאים.

והאופציה עם הקסטה תהייה הזולה ביותר

התשובה באדום.

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

שלום,

בדר"כ מה שעושים זה יש שנאי של 4.7 V שמתחבר למצת של הרכב ומתאים לכל דיסקמן כמעט, וזה עולה משהו כמו 40 שקל עם קסטה עם חוט שאותה אתה מכניס לרדיו טייפ ואת החוט לדיסקמן והופה אתה יכול לשמוע דיסקים.

עוד אפשרות זה לקנות כבל שמתחבר לAUX ברדיו טייפ אם קיימת שם כניסה כזו, ובצד השני לדיסקמן.

 

רותם

 

עריכה:

שמתי לב שחזרתי על דברים של אחרים, מצטער פשוט לא עשיתי ריפרש לדף ולא היו לו עדיין תגובות שהגבתי =\

רותם

פורסם

תשתדל לא ללכת על הקסטה היא דיי עדינה :wink: ותישבר אם תדרוך עליה.

 

אצלי זה עובד יופי (עד כמה שאפשר עם כל החוטים) גם קסטה וגם ספק-כח למצית (מיוצב ומתכוונן).

העלות נמוכה וזה מה יש עד שתגיע המערכת. :puzzled:

 

WUKA

Sheep Happens

×
×
  • תוכן חדש...