Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מספר סעיפים הנוגעים לנהיגה במהירות העולה על המותר, ובהתאם לכך ענישה.

אז המהירות היא כן עיניין מרכזי.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זין.

 

זין אתה היית מפיל את הבן שלך.

 

בואנ'ה אי אפשר לשמוע אתכם כבר.

 

"אני הייתי מסגיר את הבן שלי כי הוא עבריין תנועה מסוכן". בסדר.

 

אבא, אני מבטיח. אבא, אני מסכן. אבא, זה העתיד שלי. אבא, אני אלמד. אבא, אני לא אבקש יותר כלום.

 

הילד הזה לא יקבל שום עונש. גם אם הוא היה הבן שלך.

 

תפסיקו להתפלסף.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני מניח שרובכם צעירים מדי כדי להיות הורים.

 

להיות הורה זו אחריות כבדה ויש בה גם דאגה רבה.

 

כאבא - אני אומר לך שאין אבא שלא יהפוך את העולם עבור בנו או בתו.

 

את החינוך משאירים לבית.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

העניין הוא לא האבא. כנראה שהבן לא כל כך "שם עליו" אם הוא לוקח את הרכב בלי רשות. אני לא אקרא לזה גניבה.די ברור שהאבא יעשה הכל בשביל הבן גם אם זה יעלה לו הרבה כסף וגם בחודשים של שלילה.

 

העניין הוא שאני בחיים לא הייתי מפיל מישהו אחר על טעות שאני עשיתי , במיוחד לא את אבא שלי או קרוב משפחה. אם הייתי מספיק חכם לעשות את מה שעשיתי אז אני זה שצריך לשלם ולא לצפות מאבא שיאכל אותה במקום.

 

כנראה שאני מספיק תמים לחשוב שזה מה שכל אחד היה עושה.

 

אסף

פורסם

אתה לא צריך להפיל. אני די בטוח שאף אבא לא ירצה שעתיד בנו יוחתם בדרך זו או אחרת.

אז הילד צעיר, תמים וטיפש. הורים לוקחים זאת בחשבון.

 

ללא עוררין יש מקום לחינוך ואף לענישה אך לא באופן זה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

זו בדיוק הסיבה שאמרתי שאם מדובר במעידה חד פעמית בלבד אולי רצוי שהאבא יקח את האשמה (ויעניש את הבן כמובן בדרכים כאלו ואחרות).

 

אם מדובר בבן שזו לא הפעם הראשונה שלקח את הרכב ללא רשות וללא רשיון ומצפצף על מה שאומרים לו - להפליל אותו ומהר.

 

מוכר לי מקרה של בחור שכבר הספיק לעשות 2 תאונות בלי רשיון, עוד אחת בלי ביטוח מקיף, הוא מסובך עד הגג בתביעות נגדו, כנראה יוכרז חדל פירעון ופושט רגל, והוא כולה בן 21.

 

אם ההורים היו מסגירים אותו בפעם הראשונה ומצהירים שהוא גנב את הרכב המשפחתי, יכול להיות שהוא לא היה ממשיך להסתבך.

אבל במקום זה הם טיפלו בו בכפפות של משי, הפעילו קומבינות איפה שרק אפשר כדי להחליק את כל הבלגן שהוא גרם, והתוצאה היא שהוא הסתבך בעוד צרות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מה ז"א את החינוך להשאיר בבית???

אם ההורים של אותו הילד היו יודעים לחנך, הוא לא היה עושה מעשה שכזה!

זו תוצאה של חינוך לקוי, נקודה!

אני כשהייתי ילד, אפילו כשהיה לי רשיון לא העזתי לקחת רכב של ההורים בלי רשות. ולמה? כי חונכתי כראוי!

אז תפסיקו לבלבל את השכל שאת החינוך משאירים בבית. בן אדם עושה מעשה ועובר על החוק, הוא צריך להיענש בהתאם לחוק, ולא שאבאל'ה יגיד לו בבית "נו נו נו"...

פורסם

אתה אוהב את הבן שלך ומשקיע בו,

 

תתן שיהיה לו כתם שייתכן שיישאר לתקופה ארוכה?

ואיזה אבא אז תהה?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

לפי דעתי ההורים לא אשמים, אולי הם לא היו בבית כשזה קרה בכלל? אני עד הרגע של הרישיון לא עלה בדעתי בכלל לקחת את האוטו, ולא ההורי שלי בחיים שלי לא אמרו לי מילה על זה.

זה משהו שצריך להיות ברור בלי לדבר עליו.

 

ותגיד קוף שלג אתה גר בתל גיבורים נכון? ראיתי את האוטו הזה בניין לידי...

VW PASSAT 1.8T

פורסם
אתה אוהב את הבן שלך ומשקיע בו,

 

תתן שיהיה לו כתם שייתכן שיישאר לתקופה ארוכה?

ואיזה אבא אז תהה?

כן!!!

כי אם הבן עושה משהו כזה, כנראה שרק "סטירת לחי" רצינית שכזו תשפיע עליו.

לומדים מטעויות בחיים, אין מה לעשות...

פורסם
מה ז"א את החינוך להשאיר בבית???

אם ההורים של אותו הילד היו יודעים לחנך, הוא לא היה עושה מעשה שכזה!

זו תוצאה של חינוך לקוי, נקודה!

אני כשהייתי ילד, אפילו כשהיה לי רשיון לא העזתי לקחת רכב של ההורים בלי רשות. ולמה? כי חונכתי כראוי!

אז תפסיקו לבלבל את השכל שאת החינוך משאירים בבית. בן אדם עושה מעשה ועובר על החוק, הוא צריך להיענש בהתאם לחוק, ולא שאבאל'ה יגיד לו בבית "נו נו נו"...

מחזק!

כל מילה חקוקה בסלע.

פורסם

גיבור...

 

זרקו אותי כל כך הרבה פעמים מבתי ספר ותפסו אותי עושה אי אילו עבירות בגיל ההתבגרות (היום אני בן 27)אם אבי היה זורק אותי לידי החוק לאן אתה חושב הייתי מגיע היום??

את החינוך מקבלים בבית.

מה שבאמת "יישר" אותי היה המבט המאוכזב/עצוב של אבי.

את זה לא יכולתי לשאת וזה מה שגרם לי לחשוב ולהשתנות.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

לפי דעתי, אם הילד היה כזה אידיוט בשביל לקחת את האוטו של האבא ללא רישיון.

 

ובנוסף לזה הוא היה חסר אחריות שנסע מהר מאוד.

תחשוב, מה היה קורה אם הוא היה דורס מישהו?

 

אני במקום האבא הייתי נותן לבן לשאת בעונש, ועדיף שכך. כי בלי רישיון ובלי רשות הוא עשה מעשה אידיוטי. את תחשוב מה הוא יעשה כשיהיה לו רישיון.......הבנאדם הזה הוא פצצה מתקתקת, זה רק עניין של זמן עד שהוא יהרג בתאונת דרכים, או יותר גרוע יהרוג איתו עוד משפחה שנסעה לבלות.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...


×
×
  • תוכן חדש...