Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהאבא לא יהיה מוכן לקבל שלילה מכיוון שבטח הוא עובד ובטח הוא צריך אוטו לסידורים

ואם הוא יאבד את רשיונו אז הוא לא יתחיל לקחת מוניות או אוטובוסים...

הילד יקבל שלילה והאבא ישלם את הקנס...

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לילד מטומטם שכזה מגיעה שלילה לכל החיים!!!

מילא אתה גונב את האוטו של אבא כשאין לך רשיון, שזה דבר אידיוטי בפני עצמו, אבל עוד להתפרע עם האוטו בצורה שכזו!

אח"כ מתפלאים למה יש תאונות דרכים מחרידות... :mm_mad:

אם לאבא יש טיפה שכל (שאני בספק לגבי זה אם ככה הוא מחנך את הבן שלו) שיסגיר את הבן שישא באחריות.

פורסם

עדיין לא הבנתי מאיפה היה לו את האומץ לקחת בלי רשות שאין לו רישיון

זה פשוט בושה ההורים שלו כבר יודעים על המקרה או שלא?

 

הילד צריך להענש מחז ושהאבא לא יקח את זה על עצמו השלילה אולי תיכנס חזק בילד ותלמד אותו לקח

אתה רוצה לנהוג ? תנהג עם רישיון

ואם הוא נוסע בלי רישיון שזה מעשה חמור ביותר לפחות שהיה נוהג נורמאלי ולא כמו דביל

לדעתי האבא אסור לו לוותר לילד

אם הוא יוותר הוא יעשה שטות ענקית!

מנהל מועדון PCR

 

אדיר.

פורסם

באותו נושא,

יש לי חבר נהג חדש שעבר ברמזור אדום עם אוטו של אבא שלו (צולם במצלמה).

 

אם אבא שלו יקבל את ה-10 נקודות, הוא יצטרך לעבור קורס נהיגה מונעת (יש לו כבר הרבה נקודות),

אם האבא יפקיר את הבן, הוא יצטרך לעבור טסט מחדש אחרי סיום תקופת הנהג חדש כדי שהרישיון יתחדש.

 

מה עדיף להם לעשות (בלי סבתות...)?

Xbox12341

פורסם

מגיע לו כל עונש שיתנו לו במסגרת החוק.

מילא אתה לוקח את האוטו של ההורים בלי רשות, מילא אתה בלי רישיון, מילא נסע על האוטו בכביש.

אבל לנסוע 110 בעיר זה מטורף, נהג מיומן יתקשה לנהוג במהירות כזאת בכביש עירוני.

 

זה אוטו דבר כמו מישהו בלי רישיון לנשק שמתחיל לירות באקדח בעיר מחוץ למטווח- שניהם משתמשים בכלי נשק ללא מיומנות ובכוונה.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

אני לא מבין את המונח "מפקיר" - יש חוק, שהילד יישא בעונש. זו לא תהיה בגידה מצד האבא לתת לבנו להשפט בפני שופט.

חוסך שבטו, שונא בנו. לא הייתי רוצה להיות באיזור של הילד כאשר הוא יוכל לנהוג בחסות החוק במידה ולא יקבל את העונש (ולצערי יש סיכוי שגם במידה והוא יקבל עונש זה לא ישנה הרבה).

פורסם

עו"ד טוב יסדר את הבעיה!

במקום האבא שלך חבר שלך, הייתי שולח אותו לעבוד בתל ברוך בשביל לשלם את ההוצאות של העו"ד והקנס.

וכמובן לוקח 70% מההכנסות.

כך אני בטוח שהוא ילמד.

 

ככה לומדים לצערי.

רמי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אם האבא יסגיר את הבן- הוא לא מפקיר הוא מחנך אותו ומציל את החיים שלו!!!

בקצב הזה הוא לא יגיע לגיל זיקנה!!! אלא ימות בתאונת דרכים מזעזעת!!!

ואם יורשה לי לנצל את השרשור קלות...

לפני כמה שנים טובות מכרנו את הרכב ואנחנו עדיים ממשיכים לקבל דו"חות!!

בעבר כבר דיברנו אם משטרת התנועה ואפילו עשינו מחדש העברת בעלות- אבל הדו"חות ממשיכים להגיע!!

הגענו לשני דו"חות על-סך 1800 כל אחד!!

דיברתי עם המשטרה- אבל מעבירים אותי מאחד לשני- נראה לי שהם קלטו שזו פאדיחה שלהם!

השאלה מה לעשות?? לא מתכוונת לשלם שקל ולא אגורה!

ג'וד

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

פורסם

שכחתי לציין שאין לנו קשר- ואני לא זוכרת איך קראו לאדם לו העברנו את הרכב...

השאלה איך אני יכולה לאתר את האדם הזה?

ואם באמת רק תביעה תעזור??

ג'וד

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

פורסם

רוב הסיכויים שזה לא יגיע למשפט, אבל אולי אז הם התייחסו אלייך ברצינות.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

מבחינת ענישה, מכיוון שלא ציינת היכן החבר נסע אינני יכולה לציין את סעיף העברה.

בכל מקרה כל נסיעה מעל 41 קמ"ש ויותר היא הזמנה לדין, ו 10 נקודות.

 

לגבי העברה השניה נהיגה ללא רשיון:

 

נהיגה ברכב מנועי או במכונה ניידת ללא רשיון נהיגה הזמנה לדין 8 נקודות

נהגת ברכב המנועי הנ"ל/במכונה הניידת הנ"ל, ללא רשיון נהיגה תקף, בניגוד לסעיף 10 (א) לפקודת התעבורה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מה זה משנה כמה הוא נסע?

 

הוא נהג בלי רשיון, נקודה. זו הזמנה לדין ואם האבא חכם הוא לא יוותר לבן שלו. אם הוא ממש חכם ויחליט לוותר, זו לא תהיה העבירה הראשונה שלו..

פורסם

זה לא משנה כמה הוא נסע? אם במשפט השופט יראה שהנער נסע במהירות חוקית וללא רישיון או במהירות מופרזת מאוד ללא רישיון העונש יהיה זהה ומדית הסלחנות של השופט תהיה (או לא תיהיה) זהה?

VW PASSAT 1.8T


×
×
  • תוכן חדש...