Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב של פיוניר 306 dvc זה השני סלילים 400 RMS

הוא מחובר אצלי על מגבר jbl המפורסם בלי גישור

2 ערוצים מחוברים ל-6*9 אינפיניטי והשניים האחרים לסאב כל ערוץ לסליל אחר

 

עכשיו אני מרגיש שהסאב בכלל בכלל לא מנוצל!

 

אז חשבתי לקנות מונו שיפתח אותו כמו שצריך

על איזה מונו אתם יכולים להמליץ שיפתח אותו?

התקציב עד 700 ש"ח יד שניה גם טוב...

פורסם

המגבר הזה אמור להספיק.

אני לא יודע למה חיברת לכל סליל ערוץ. ככה המגבר מנוצל פחות. כל יציאה תתן הספק X בעוד שבגישור 2 ערוצים המגבר יוציא בד"כ יותר מ 2X.

זה סאב פשוט, לא צריך יותר מ 250 וואט RMS. תגשר את הערוצים וכמו כן תגשר את סלילי הסאב במקביל.

בהצלחה

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

איזה גרסה הוא?

שני סלילים של 2 אום?

או שני סלילים של 4 אום?

אם הוא 4 אום. כל סליל. (4+4=2 אום.) אתה לא יכול לגשר אותו. (רוב הסיכויים שיכנס המגבר לפרוטקשן.

להשאיר אותו כמו שהוא היום. סליל לערוץ.

אבל עם הוא 2 אום לסליל. אז או לגשר. ואז הוא יתן 284 בערך לשני הסלילים.

או לחבר כמו שהוא מחובר היום. ואז כל ערוץ הוא 2 אום. וזה 142 לערוץ. (עדיף!)

מעשית מבחינת וואט. זה אותו דבר. אבל גישור פחות טוב בגלל שהוא מוריד את הדמפינג פקטור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אין לי מושג כמה אוהם הוא

זה קישור של אתר היצרן

http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069927_153020663,00.html

 

לא הבנתי בדיוק כמה אוהם הוא...כי יש שם את שני הסוגים באותו החלון, אחד זה עם סליל 1 והשני זה השני סלילים.

 

תראה לפי המפרט

ואז תגיד לי מה שווה לעשות איתו...אם גישור בלי גישור...

פורסם

הסאב יכול לעבוד בהתנגדות של 2/4/8 אוהם(לפי מה שמצוין באתר ששלחת)..

מה שאתה צריך לעשות זה לגשר שתי יציאות מהמגבר שלך

ולחבר את הסאב שלך בחיבור מקבילי ואת סלילי הסאב בהתאם בדיוק כפי ש-QUATRO ציין קודם.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם
אבל עם הוא 2 אום לסליל. אז או לגשר. ואז הוא יתן 284 בערך לשני הסלילים.

או לחבר כמו שהוא מחובר היום. ואז כל ערוץ הוא 2 אום. וזה 142 לערוץ. (עדיף!)

מעשית מבחינת וואט. זה אותו דבר. אבל גישור פחות טוב בגלל שהוא מוריד את הדמפינג פקטור.

אלי,

 

1. נכון שהדמפינג פאקטור קטן בגישור, אבל גם בחיבור רגיל (לא גישור) הדמפינג פאקטור קטן ככל שההתנגדות קטנה במוצא של המגבר.

2. בדרך החיבור שהמלצת (לחבר כל סליל בנפרד לערוץ במגבר) אם 2 הערוצים של המגבר לא יהיו זהים ב - 100% בכיוון שלהם, עלול להיגרם נזק לרמקול. לכן אני עדיין ממליץ שאם יש לו ברמקול 2 סלילים של 2 אוהם לכל סליל, אז עדיף שיחבר את הסלילים בינהם בחיבור טורי, יקבל התנגדות של 4 אוהם, ויחבר את הסאב ל - 2 ערוצים בגישור של המגבר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
אין לי מושג כמה אוהם הוא

זה קישור של אתר היצרן

http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069927_153020663,00.html

 

לא הבנתי בדיוק כמה אוהם הוא...כי יש שם את שני הסוגים באותו החלון, אחד זה עם סליל 1 והשני זה השני סלילים.

 

תראה לפי המפרט

ואז תגיד לי מה שווה לעשות איתו...אם גישור בלי גישור...

motorishta,

 

על פי מה שכתוב בקישור הנ"ל הסאב מגיע ב - 2 אופציות בלבד. האופציה הראשונה בעלת סליל אחד בלבד של 4 אוהם. האופציה השניה בעלת 2 סלילים שההתנגדות של כל סליל היא גם 4 אוהם. (הסאב לא מגיע עם אופציה של 2 סלילים שההתנגדות של כל סליל היא 2 אוהם) מכיוון שלך יש את הסאב עם הסליל הכפול של 4 אוהם לכל סליל, והוא מוחבר על 2 ערוצים במגבר, אתה במצב הזה לא מנצל את המגבר במלואו. לכן אתה צריך ליקנות מגבר מונו בלוק שמסוגל לעבוד בהתנגדות של 2 אוהם ושיספק 400Wrms. בתקציב שרצית (700 ש"ח) לא תוכל למצוא מגבר כזה חדש. תנסה לחפש מגבר משומש.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

הסאב שלך הוא 2 סלילים כל אחד 4 אום ולכן הרבה יותר עדיף לך ללכת על מגבר מונו כי לעשות ברידינג של 8 אום לא שווה בכלל.. מגבר מונו והסאב פועל על 2 אום ואתה מסודר..

 

כפיר

פורסם
motorishta,

 

על פי מה שכתוב בקישור הנ"ל הסאב מגיע ב - 2 אופציות בלבד. האופציה הראשונה בעלת סליל אחד בלבד של 4 אוהם. האופציה השניה בעלת 2 סלילים שההתנגדות של כל סליל היא גם 4 אוהם. (הסאב לא מגיע עם אופציה של 2 סלילים שההתנגדות של כל סליל היא 2 אוהם) מכיוון שלך יש את הסאב עם הסליל הכפול של 4 אוהם לכל סליל, והוא מוחבר על 2 ערוצים במגבר, אתה במצב הזה לא מנצל את המגבר במלואו. לכן אתה צריך ליקנות מגבר מונו בלוק שמסוגל לעבוד בהתנגדות של 2 אוהם ושיספק 400Wrms. בתקציב שרצית (700 ש"ח) לא תוכל למצוא מגבר כזה חדש. תנסה לחפש מגבר משומש.

 

שלו.

אני לא מנצל את המגבר או את הסאב?

אם אני לא מנצל את המגבר אז מה לעשות כדי שהוא ינוצל כמו שצריך?

לגשר גם את הסלילים וגם את הערוצים במגבר?

פורסם

כבר אמרנו לך. אתה פשוט לא קורא את מה שאנחנו כותבים. תסתכל בהודעות שלי ושל soundstream, אם אתה לא סומך על הדעות של האנשים כאן, אז למה אתה שואל? בשורה אחת כתבתי לך את מה שצריך לעשות (כמובן בהנחה שאכן הסאב בעל שני סלילים של 4 אוהם)

 

לא מדובר כאן בסאב מטורף שצריך מגבר של ZAPCO יציב ב 1/2 אוהם ונותן 2000 וואט RMS.....באמת סליחה, אבל זה סאב של פיוניר פשוט וכל מגבר כמעט יכול "להתמודד" איתו....

אם אתה לא מבין בזה ואתה לא מצליח להבין את מה שאנחנו מציעים לך, אז פשוט עדיף שתפנה למתקין ותסביר לו את הבעיה.

בהצלחה

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
בקיצור לגשר את הסלילים וגם את הערוצים במגבר...

לזה אתה מתכוון?

לא!!! אין לך מה לשנות את החיבורים של הסאב. הסאב, שהוא בעל 2 סלילים של 4 אוהם, לא יוכל לנצל את המגבר הנ"ל באופן מלא. זה מה יש!!! או שתחליף סאב, או שתחליף מגבר לסאב (מונובלוק) קפיש???

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
motorishta,

 

על פי מה שכתוב בקישור הנ"ל הסאב מגיע ב - 2 אופציות בלבד. האופציה הראשונה בעלת סליל אחד בלבד של 4 אוהם. האופציה השניה בעלת 2 סלילים שההתנגדות של כל סליל היא גם 4 אוהם. (הסאב לא מגיע עם אופציה של 2 סלילים שההתנגדות של כל סליל היא 2 אוהם) מכיוון שלך יש את הסאב עם הסליל הכפול של 4 אוהם לכל סליל, והוא מוחבר על 2 ערוצים במגבר, אתה במצב הזה לא מנצל את המגבר במלואו. לכן אתה צריך ליקנות מגבר מונו בלוק שמסוגל לעבוד בהתנגדות של 2 אוהם ושיספק 400Wrms. בתקציב שרצית (700 ש"ח) לא תוכל למצוא מגבר כזה חדש. תנסה לחפש מגבר משומש.

 

שלו.

אני לא מנצל את המגבר או את הסאב? תקרא עוד פעם בבקשה את מה שכתבתי לך קודם.

אם אני לא מנצל את המגבר אז מה לעשות כדי שהוא ינוצל כמו שצריך? להחליף סאב שההתנגדות הכללית של 2 הסלילים שלו תהיה 4 אוהם, כלומר סאב עם 2 סלילים של 2 אוהם לכל סליל, שמחוברים בינהם בחיבור טורי. אפשרות נוספת להחליף לסאב עם סליל אחד בהתנגדות של 4 אוהם.

לגשר גם את הסלילים וגם את הערוצים במגבר? אם אתה מעוניין לישרוף את המגבר, תבצע את הגישורים שאתה מעוניין לעשות.

התשובות באדום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...