Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה ב-YNET.

 

http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2422,00.html

 

לא יאומן עד כמה הבן אדם חשוך וצר מחשבה. זה מי שהיה מופקד על בטחוננו ?

 

שימו לב לאמרי השפר בעניין מהירות :

 

למהירות יש השפעה גדולה בהרבה ממה שנדמה על פי הסטטיסטיקה המשטרתית והסיבה היא שרבות מאוד מהתאונות אי אפשר לקבוע את המהירות המדוייקת לפי התאונה ועל כן, נבחר גורם חשוב אחר בגרימת התאונה. לכן, גורם המהירות בתאונות הדרכים הוא מדווח בחסר והוא לא מתאים בכלל למציאות. המהירות משפיעה לא רק על גרימת התאונה, אלא גם ביתר שאת על חומרת התאונה. יש מקום לאכיפה נבונה של המהירות על ידי המשטרה.

שנאמר - הטבלה משקרת... :? התמונה הזו היא רק עניין של זמן לדעתי :

speedtrap.jpg

 

 

עצוב ומדאיג.

פורסם

מכל השאלות נראה כי הוא מין יס-מן שכזה:

אין תשובה שבה הוא לא הסכים עם השואל ונתן לו תשובה לגיטימית ערבה לאוזן.

כאילו, שואלי השאלות פגעו בול בקווים המנחים את מופז. מוזר.

 

בנוסף, ממתי שר תחבורה מנחה את את"ן במשטרה?

הוא הפך להיות השר לביטחון פנים בלי ששמנו לב?

שינוי לטובה לא יגיע מכיוונו.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

"למהירות יש השפעה על חומרת התאונה"-אין מה לומר,האיש פשוט גאון!

עברנו כבר חוכמולוגים גדולים ממנו,ש"הצליחו" להוריד(עלאק)את מספר התאונות והניפגעים.

כל זמן שקובעי המדיניות ימשיכו לחפש את המטבע מתחת לפנס,לא יעזרו גם 70,000 ניידות ממל"ז וטייסת אפאצ'י חמושה בטילי טומהוק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

על השאלה בנושא חוק הגבלת הנוסעים של נהג חדש הוא לא ענה לעניין בכלל.

 

אמר שיש הרבה תאונות של נהגים חדשים ושהוא יגדיל את תקופת המלווה. לא אמירה כ"כ גרועה בפני עצמה.

אבל הוא לא התייחס בכלל לשאלה שהיתה בנושא הגבלת הנוסעים והשפעותיה הרעות.

 

ולגבי אכיפת המהירות והחרמת הרכבים - :x

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

שאול מופז לא היה הרמטכ"ל? מה לו ולתחבורה[חוץ מהבמוו, או המרצדס, או מה שהם לא נוסעים שמה איתו]?

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

שאול מופז היה הרמטכ"ל, שר הביטחון והיום הוא שר התחבורע.

 

בתקופתו כרמטכ"ל מטעם מסגרת התפקיד הוא נסע ב BMW סידרה 7. כאשר דן חלוץ ניכנס לתפקיד הוא החליף את הרכב לסקודה סופרב (משוריינת כמובן)

 

בצבא יש כרגע רק 2 מרצדסים לפי מה שידוע לי, שתיהן מסידרה G קלאס, אחת משוריינת ואחת לא.

כניראה שלא תיזכה לראות אף אחת מהן...

 

 

אופק.

פורסם

כבר אמרנו ששר לא צריך להיות מומחה בתחום אלא אדם שלוקח החלטות ועם ראש פתוח.

 

שימו לך שמופז אומר שבכוונתו להוסיף עבירות לרשימת העבירות שבגינן יחרימו רכבים.

ציטוט:

"נוסף על העבירות המנויות כיום אשר בגינן ניתן להחרים את הרכב, יתווספו עבירות נוספות ובכך תוחמר הענישה. "

 

מממ, מעניין אילו סוגי עבירות נוספות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תן לי לנחש, מהירות, מהירות ומהירות.

 

אולי גם ניזכה להחרמה בשל "שיפורים" כגון פילטר פתוח, "אגזוז לחץ", ספויילרים וכ'ו...

 

 

 

 

 

אופק.

פורסם

שמר, אהבתי את התמונה... :-D

 

נראה לי ששאול גם הגביל את מהירות הטנקים בשטחים ל 20 קמ"ש, הספינות ל - 25 קשר ואת המטוסים לחצי מאך... :silly:

לפי מה שהוא אומר (שהמהירות גורמת לתאונה) - זה יכול להשפיע בצורה לא טובה על הספורט המוטורי בארץ, עד שנתנו לזה הזדמנות.

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם
כבר אמרנו ששר לא צריך להיות מומחה בתחום אלא אדם שלוקח החלטות ועם ראש פתוח.

 

תודיע לי כשתמצא אצלו.

פורסם

שמר,

לא מצאתי. התגובה היתה לחנות הסמים. :)

לפי דעתי אנחנו על סף "הימים החשוכים".

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כבר נחרשו כל השאלות הללו...

 

אין ספק שדרך הנהיגה בכביש מושפעת מתרבויות שונות של האוכלוסייה.

 

שיפעל להחזרת סרטוני התאונות - אנשים יירגעו ללא ספק.

פורסם
"נוסף על העבירות המנויות כיום אשר בגינן ניתן להחרים את הרכב, יתווספו עבירות נוספות ובכך תוחמר הענישה. "מממ, מעניין אילו סוגי עבירות נוספות.
אמנם לא הגבתי בשעתו אבל בשיחה על הנושא עם אישתי לעתיד ובשיחה נפרדת עם הוריי, טענתי במרץ שיום יבוא ויקום הממזר שיחליט להוסיף עבירות לחוק ההחרמה.למה?-כי יש פתח לביצוע דבר כזה.עניין של זמן בלבד.אני רואה שאני "נביא בחסד"....

לכו תדעו איפה זה ייגמר. מה השלב הבא? החרמה על כל עבירה כדי להקל על העומס בכבישים? החרמת יום בשבוע לכל רכב באופן כללי כמו בשנות ה-70 או השמונים-לא בגלל משבר בנפט אלא כדי לצמצם את הסיכוי לתאונה? אישור מיוחד למכונית ישנה כי היא "לא בטיחותית"(כמובן בתוספת תשלום בטסט)?

כמו שנכתב בחתימה שלי:BOHICA

המישפט הזה קרע אותי...כל כך נכון...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...