Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממלא מים ברדיאטור

ואחרי כמה ימים יורדת כמות די גדולה של מים

ממה זה נובע ??

נ.ב. התרמוסטט חדש ותקין

פורסם

יכול להיות כל מיני דברים, החל מקרע זעיר בצינור (כמו שנכתב), בקפיץ חלש בפקק או בבנד לא מחוזק - וכלה בפריצת מעברי מים במנוע או באטם ראש.

 

עצה שלי - כשהמנוע חם ופועל תפתח מכסה מנוע ותראה אם יש פריצת קיטור או טפטוף מאיפה שהוא.

פורסם

המממ אוקיי לא חשבתי על זה

אבא שלי אמר שייתכן שזה באמת הפקק שפגום

אבל רק יכול להיות שזה בגלל שאני ממלא מים רגילים ? (מי ברז)

פורסם

קודם כל זה לא בריא למלא מי ברז - ואת זה אתה בטח יודע. אבל שנינו יודעים שאם ממלאים ליטר כל יומיים אין מצב ללכת לקנות נוזל קירור בחביות. גם אני הייתי בסרט הזה.

טפל בזה מהר - ובינתיים לפחות תשתדל לשים מים מסוננים (בריטה וכאלה) כי כמות האבנית בהם קטנה הרבה יותר.

 

אם השתמשת במים רגילים גם לפני הנזילות - בהחלט יכול להיות שזה גרם נזקים למערכת, למרות שתמיד חשבתי שלמרצדס יש ראשים פחות פריכים מלצרפתיות אנינות טעם...

הנזק מתבטא בקורוזיה שאוכלת את מעברי המים ובהצטברות אבנית שתופסת את התרמוסטט וסותמת את הרדיאטור.

פורסם
המממ אוקיי לא חשבתי על זה

אבא שלי אמר שייתכן שזה באמת הפקק שפגום

אבל רק יכול להיות שזה בגלל שאני ממלא מים רגילים ? (מי ברז)

 

מה זאת ההיתממות הזאתי?

 

"אני ממלא יוגורט ברדיאטור ואני לא מבין למה האוטו לא נוסע"

 

 

1. איפה שמעת פה שמומלץ לשים מי ברז? לא שמעת. אז למה אתה ממלא בהם? אתה לא דואג לאוטו? הרי בכל מקום שבו מדובר על מים ברדיאטור מדובר על מים ירוקים וכמה שמים רגילים יכולים להזיק.

2. אתה ממלא והם נעלמים? חפש את הודיני בבגאז'. הרי ב-ר-ו-ר שזה בגלל נזילה מאיפה שהוא (או יותר גרוע - שהם מתאדים :p ). או שיש נזילה באחד הצינורות, או מהפקק, או שהרדיאטור גמור. בדוק במוסך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עשיתי ניקוי ראדיטור לפני כחודש (או לפחות המוסכניק אמר שהוא עשה ניקוי רדיאטור)

והוא בדק את המערכת ולא ראה משהו לא בסדר

כניראה שזה מהפקק...

פורסם

אחי אותו מקרה היה לי השבוע, סע למוסך שיכניסו אוויר למערכת תמתין כמה דקות ותראה אם יש נזילה מאיזה צינור.

 

אם יש נזילה מאחד הצינורות תשמח זה יום המזל שלך ותלך תקנה לעובדים במוסך שווארמה בלאפה וקולה.

אם לא ויש חשש לסדק בבלוק מנוע אז :roll: .

 

נ.ב

 

תחליף למיים ירוקים על הדרך

MITSUBISHI GALANT SPORT

×
×
  • תוכן חדש...