Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה שרבים מכם "יודעים בוודאות" כי לנזר אינם עומדים בנתונים, אבל מק אודיו כן.

אסף, אם אתה יודע זאת בוודאות - אולי כדאי שתגבה את המילים שלך עם מבחנים אמיתיים,

ולא "כי היה לך נסיון רע איתו".

גם לי יש נסיון רע עם מונו חזק של JBL, מגבר 4 ערוצים של קיקר, מגבר מונו של רוקפורד, ועוד...

האם זה אומר שהם לא עומדים בהצהרות, או שהם לא טובים נקודה?

לפותח ההודעה, אם הולכים על לנזר אז ה VIBE אכן אמור להיות יותר אמין/חזק/עומד בהצהרות

אל מול הסדרה השנייה.

שורה תחתונה - עדיף תמיד לראות את המגברים ולשמוע אותם בפעולה, ולקבל החלטה.

פורסם

*מאק אודיו את ההצהרות שלהם עושים לפי תקן למדידת הספק מסויים ומקובל בכל העולם[DIN] -לאנזר לרוב לא מבססים את ההצהרות שלהם על שום תקן מוסכם כזה או אחר!

*מאק אודיו את ההצהרות שלהם עושים לפי תדר מקובל[1KHZ]ומתח אופטימלי[14.4] לאנזר לא !

נ ק ו ד ה,חברה שמכבדת עצמה -זה המינימום הנידרש ממנה ,כלפיה וכלפי אמינות הציבור.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

העובדה שרשמת נקודה, לא מסיימת את הנושא, או חותמת אותו עם ה"עובדות" שלך.

"*מאק אודיו את ההצהרות שלהם עושים לפי תדר מקובל[1KHZ]ומתח אופטימלי[14.4] לאנזר לא !"

מתח מקסימלי אתה מתכוון, לא אופטימלי.

זה כבר אומר שכל הצהרה שלהם מבוססת על מתח הכי גבוה, ואילו כל סטייה שיש לי ברכב תשפיע על

ההצהרה שלהם.

וחוץ מזה, עצם העובדה שהם מצהירים לפי התקן, לא אומר שהם עומדים בהצהרות.

בוא תמנה לי חברה אחת (אני עושה לך חיים קלים, רק אחת) שכל המגברים שלה:

1. נמדדים לפי התקן, או תקן אחר אם תרצה.

2. עומדים בהצהרות.

אני גם אתן לך רמז, מק אודיו היא לא אחת מהחברות הללו...

אז לומר שלנזר היא לא טובה באופן כללי זה קל, אבל זה יהיה גם לא נכון, בדיוק באותה מידה שאתה

אומר שמק אודיו - טובה יותר.

נקודה! :wink:

פורסם

בכל מה שכשור באמינות הצהרות היצרנים אני יכול להציע לכם כלל אצבע.

 

אתם יכולים להיות בטוחים שהמגבר יפיק לפחות את ההספק המוצהר כאשר מדובר במגבר מחברה ציבוריות (נסחרת בבורסה). עכשיו אתם בטח שואלים למה?

 

לבעלי המניות יש את הזכות למנות את הדירקטוריון - הדירקטוריון ממנה את הנהלת החברה.

אין דבר ששנוא יותר על בעלי מניות מאשר ירידת ערך המניות. אתם יכולים לשער מה הנזק לערץ המניה של חברה כזו כאשר עיתון כמו consumer reports יכתוב שהצהרות החברה הם בגדר הונאת הצרכנים?

 

לכן אני בטוח ב99.9% שמגבר שיוצא מחברה ציבורית (וכן מוצרים אחרים) יעמדו בצהרות שלהם - זה לא בהכרח אומר שהם הכי טובים אבל אני בטוח ברמה גובהה של ביטחון שהם יעמדו בהצהרות שלהם.

 

דוגמאות לחברות אודיו לרכב ציבוריות או חלק בקונצרן ציבורי:

קונצרן הרמן (סמל מסחר HAR) - אינפיניטי, JBL, מרק לוינסון, BECKER ועוד

קונצרן דירקטד (סמל מסחר DEIX) - אוריון, A/D/S, PPI ועוד

קונצרן D&M (סמל מסחר, בורסת טוקיו T.6735) - בוסטון, דנון, מקינטוש

רוקפוד (סמל מסחר ROFO)

וכמובן יש את סוני וחברות גדולות אחרות

 

זו נקודה שמעט מאוד משתמשים לוקחים בחשבון

 

 

אל תצפו מחברות "max power", פאר תוצרת סדנאות יזע מסין לספק את ההצהרות שלהם.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

קשה לי להסכים עם זה oogee בפרט כשמדובר שאחת החברות הכי נסחרות והכי נחשבות

(הכוונה נחשבות בתחום ההכנסות) היא סוני, וסוני היא מבין האחרונות שעומדות בהצהרות.

נקודה טובה העלית, אך לא נכונה למרבית החברות הנסחרות בבורסה.

אגב, התשובה לכך היא פשוטה והגיונית - הם רוצים כסף, והאיכות לא מעניינת אותם שורה תחתונה.

 

גל

פורסם

סוני היא מבין האחרונות שעומדות בהצהרות.

המגברים החדשים (מדגמי 2004 והלאה) של סוני מוצהרים לפי CEA.

תמצא לי מבחן אחד בו הם אינם עומדים בהצהרות שלהם לפי מדידה בתקן CEA. אנשים אוהבים לרדת על מוצרים של סוני אבל למרות שהם לא בדיוק פאר היצירה הם אינם מוצרים זבליים.

אם תקרא - SONY XM-D500X:

http://www.carsound.com/articles/publish/printer_299.shtml

מגבר שהוצהר 500RMS לפי CEA נמדד ע"י CARSOUND בהספק 553 RMS.

 

שוב, תראה לי בדיקה אחת שמראה שמגבר של אחת מהחברות שציינתי לא עומד בהצהרות היצרן

 

 

 

נקודה טובה העלית, אך לא נכונה למרבית החברות הנסחרות בבורסה.

אגב, התשובה לכך היא פשוטה והגיונית - הם רוצים כסף, והאיכות לא מעניינת אותם שורה תחתונה.

אז ככה שלא.

 

חברה היא כלי להשאת רווחי המשקעים. מאחר ומודל ההשקעה בחברה בורסאי מתבסס על רווחי הון ולא על היוון תזרימי דיבידנדים המטרה של הנהלת החברות היא פעילות שתביא לעליית המניה בטווח הקצר והבינוני. אחת מהסיבות שהיום מתן אופציות למנהלים היא כל כך פופלרית היא שצעד זה יתגמל מנהלים על החלטות עסקיות ותפעוליות שיגרמו לעליית מחירי המניות.

 

פיאסקו תקשורתי גורם לפגיעה מיידית ומתמשכת במחיר המנייה באופן קיצוני יותר מאשר המידה בה משוערכת המניה לאור גידול באותו שיעור ברווחים.

 

אם המניה נענשת -> ההנהלה נענשת, זו חלק ממדיניות ה-corporate governance הנפוצה היום. נכון שהרווחים מעניינים את ההנהלה אבל חשוב להם יותר לא להיענש ע"י בעלי המניות. העלות של הוספת עוד mosfet או IC במגבר כדי לעמוד בהצהרות היא זניחה מול פוטנציאל הנזק שתגרום הידיעה שהמגבר לא עומד בהצהרות.

 

צרכנים היום (במיוחד האמריקאים) מענישים חברות שהונו או הטעו אותם וחברות משלמות היום סכומים נכבדים ליועצי crisis management שיכינו תוכניות מגירה לכל מקרה של פיאסקו תיקשורתי קטן או גדול.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
המגברים החדשים (מדגמי 2004 והלאה) של סוני מוצהרים לפי CEA.

תמצא לי מבחן אחד בו הם אינם עומדים בהצהרות שלהם לפי מדידה בתקן CEA. אנשים אוהבים לרדת על מוצרים של סוני אבל למרות שהם לא בדיוק פאר היצירה הם אינם מוצרים זבליים.

אם תקרא - SONY XM-D500X:

http://www.carsound.com/articles/publish/printer_299.shtml

מגבר שהוצהר 500RMS לפי CEA נמדד ע"י CARSOUND בהספק 553 RMS.

 

שוב, תראה לי בדיקה אחת שמראה שמגבר של אחת מהחברות שציינתי לא עומד בהצהרות היצרן

 

 

 

אז ככה שלא.

 

חברה היא כלי להשאת רווחי המשקעים. מאחר ומודל ההשקעה בחברה בורסאי מתבסס על רווחי הון ולא על היוון תזרימי דיבידנדים המטרה של הנהלת החברות היא פעילות שתביא לעליית המניה בטווח הקצר והבינוני. אחת מהסיבות שהיום מתן אופציות למנהלים היא כל כך פופלרית היא שצעד זה יתגמל מנהלים על החלטות עסקיות ותפעוליות שיגרמו לעליית מחירי המניות.

 

פיאסקו תקשורתי גורם לפגיעה מיידית ומתמשכת במחיר המנייה באופן קיצוני יותר מאשר המידה בה משוערכת המניה לאור גידול באותו שיעור ברווחים.

 

אם המניה נענשת -> ההנהלה נענשת, זו חלק ממדיניות ה-corporate governance הנפוצה היום. נכון שהרווחים מעניינים את ההנהלה אבל חשוב להם יותר לא להיענש ע"י בעלי המניות. העלות של הוספת עוד mosfet או IC במגבר כדי לעמוד בהצהרות היא זניחה מול פוטנציאל הנזק שתגרום הידיעה שהמגבר לא עומד בהצהרות.

 

צרכנים היום (במיוחד האמריקאים) מענישים חברות שהונו או הטעו אותם וחברות משלמות היום סכומים נכבדים ליועצי crisis management שיכינו תוכניות מגירה לכל מקרה של פיאסקו תיקשורתי קטן או גדול.

תשמע ידידי, אני חייב לתת לך את זה:

אתה ת-ו-ת-ח בכל הנוגע להשקעות, בורסה, ונתונים שעומדים בהצהרות.

 

אבל מכל הקשקוש הזה, אולי תענה לי (לאיש הפשוט) על זה -

האם סוני מונפקת רק משנת 2004 בבורסה?

אחרת, איזה הסבר כבר יכול להיות לך לכל הזבל, ואני מדגיש זבל שייצרה עד לשנה זו??

ואגב, אני אפילו לא טורח למצוא לך זבל שהוציאה משנת 2004 ואילך (עם ה"תקן המבורך")

אבל מהכיוון שאתה מגיע - אין לי צורך.

פורסם

סוני XES זה זבל?

 

החלו להשתמש ב"תקן CEA" רק ב2004, לפני זה לא היה "תקן CEA".

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

לנזר אופטי זה זבל?

מדובר בסדרה ישנה יותר מ 2004 (בכמה שנים) לא נבנתה ונבחנה תחת שום תקן, אבל רובם

עברו את ההספקים המוצהרים בעשרות אחוזים לעיתים.

 

באותה מידה יכולתי גם לציין לטובה את PPI בחלק מן המקרים.

 

אז מה זה אומר בדיוק?

סוני, לנזר, PPI, כולם אצלך טובים באותה המידה? או שאתה רוצה למצוא עכשיו תיאוריה אחרת?

עזוב, זה ויכוח סרק, ואתה לא תשכנע אותי שחברה שמנופקת בבורסה - מייצרת רכיבים שעומדים

בהצהרות... (רוקפורד anyone?)

פורסם

הדור הקודם של הלנזר OPTI שזכה לשבחים רבים יוצר ע"י ZED AUDIO עבור לנזר ולא יוצר ע"י ילדים רעבים ומוכים בסדנאות יזע.

 

אני לא באתי בהצהרות איזה מגבר טוב יותר אם בכלל. הטענה שלי הייתה בנושא עמידה בהצהרות יצרן. מגבר שמוצהר ומפיק בפועל 150W לערוץ יכול גם להיות מגבר שיחיה שבועיים וישמיד את עצמו ואת הרכב בו הוא יותקן לאחר שכתוצאה מהתחממות וקצרים הוא יעלה באש - סתם דוגמא קיצונית.

 

אני טוען שמנהלי חברה ציבורית ידאגו שהמוצרים שלהם עומדים בתקני בטיחות אינם גורמים נזקים לרכושו של בעלי המוצרים (כל עוד הם מתנהגים באופן סביר) וכמובן עומדים בהצהרות היצרן בנוגע לספציפקציות המוצהרות. כמו שלא תצפה מהונדה, VAG או קרייזלר לרמות בהצהרות הספקי המנועים כך גם אתה יכול להיות רגוע (באופן יחסי כמובן) שחברות ציבוריות ומכובדות מתחום האודיו לא מבצעות הונאת צרכנים רחבת היקף.

 

 

בנוגע לרוקפורד. כתוצאה מירידה בהכנסות וגידול בהפסדים שנה אחר שנה הם ככל הנראה החליטו שהגיע הזמן לחזור לייצר מגברים ראויים. יש "באזז" עצבני בפורומים בחו"ל (יתכן וחלקו נובע מ-PR שממומן ע"י רוקפורד) בנוגע למגברי הפאנצ' החדשים. אם השמעות נכונות יתכן ותוך כמה חודשים יחזרו מגברי רוקפורד להיות "מגברים מומלצים" בפורם הזה ובפורומים אחרים בעולם.

 

מגברי הפאנצ' החדשים:

P450.4

P450_4_2_l.jpg

P450_4_3_l.jpg

P450_4_1_l.jpg

P850.4

P850_4_2_l.jpg

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם
הדור הקודם של הלנזר OPTI שזכה לשבחים רבים יוצר ע"י ZED AUDIO עבור לנזר ולא יוצר ע"י ילדים רעבים ומוכים בסדנאות יזע.

הילדים הרעבים הללו עדיין מייצרים את כל המגברים של JBL, סוני ואחרים שאתה אומר שהם עומדים בהצהרות היצרן.

אני לא באתי בהצהרות איזה מגבר טוב יותר אם בכלל. הטענה שלי הייתה בנושא עמידה בהצהרות יצרן. מגבר שמוצהר ומפיק בפועל 150W לערוץ יכול גם להיות מגבר שיחיה שבועיים וישמיד את עצמו ואת הרכב בו הוא יותקן לאחר שכתוצאה מהתחממות וקצרים הוא יעלה באש - סתם דוגמא קיצונית.

 

אני טוען שמנהלי חברה ציבורית ידאגו שהמוצרים שלהם עומדים בתקני בטיחות אינם גורמים נזקים לרכושו של בעלי המוצרים (כל עוד הם מתנהגים באופן סביר)

תקן בטיחות - כן, עמידה בהצהרות - לא.

שוב, ראה ערך רוקפורד (או שעלי למצוא דוגמא אחרת?)

וכמובן עומדים בהצהרות היצרן בנוגע לספציפקציות המוצהרות. כמו שלא תצפה מהונדה, VAG או קרייזלר לרמות בהצהרות הספקי המנועים כך גם אתה יכול להיות רגוע (באופן יחסי כמובן) שחברות ציבוריות ומכובדות מתחום האודיו לא מבצעות הונאת צרכנים רחבת היקף.

 

 

בנוגע לרוקפורד. כתוצאה מירידה בהכנסות וגידול בהפסדים שנה אחר שנה הם ככל הנראה החליטו שהגיע הזמן לחזור לייצר מגברים ראויים.

זאת אומרת שלא יצרו מגברים ראויים, נכון?

יש "באזז" עצבני בפורומים בחו"ל (יתכן וחלקו נובע מ-PR שממומן ע"י רוקפורד) בנוגע למגברי הפאנצ' החדשים. אם השמעות נכונות יתכן ותוך כמה חודשים יחזרו מגברי רוקפורד להיות "מגברים מומלצים" בפורם הזה ובפורומים אחרים בעולם.

 

מגברי הפאנצ' החדשים:

P450.4

עדיין לא ידוע עליהם אם אכן עומדים בהצהרות או לא, ויכול להיות שמתישהו הקונספט של אי עמידה בהצהרות יתחיל להשתנות (אולי כבר כעת אנו צופים בשינוי ההדרגתי) אבל עד אז, אנו נסתפק בתחושות בטן, באוזניים שלנו, בהמלצות, ומבחנים עוורים או יזומים עם מכשור מתקדם.

 

P850.4

*****
פורסם

שאתה קונה LCD של סוני אתה חושב שהם עבדים עליך בנתון זמן הריענון? אולי שסוני מוכרים לך מצלמה של 8 מגה פיקסל והיא בעצם 3 מגה פיקסל...

אלו סתם פוביות לא מבוססות.

 

חברות ציבוריות בארה"ב מוסיפות הצהרת דירטוריון בנושאי איכות סביבה, DIVERSITY - שהם מעסיקים תוך הזדמנות שווה היספנים, שחורים, אגזוזנים... מעבר לכך הם גם מציינים שהם לא מעסיקים ילדים "child labor" ועוד הצהרות נוספות שהם מעסיק הומני ושווה זכויות.

 

אפילו נייק (חברה ציבורית) נאלצה לשנות חלק מהמנהגים שלה ושיטות העבודה שלה תוך השפעה מהותית על רווחיות החברה.

 

 

הסיפור של הדור הנוכחי של רוקפורד הוא שהמגברים של החברה עומדים ללא בעיה בהצהרות הרשמיות אך לא תמיד במספרים המטורפים שמצויינים על "תעודות הלידה" של המגברים. זה לא שהמגברים הקודמים שלהם לא היו ראויים אלא שפשוט היו אלטרנטיבות טובות בהרבה במחירים בהם הם נמכרו ונמכרים היום.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

×
×
  • תוכן חדש...