Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי טויוטה קורולה שנת 94 דגם XLI נפח 1,600 והיא עשה 244.000 קילומטר (קצת הרבה אבל ממה ששמעתי הם מכוניות אמינות) והיא בולעת לי שמן מנוע כל 800 קילומטר המד בדיקה יורד מ F (פול) כמעט לחצי של האמצע ואני לא יודע עם זה הגיוני...

האם עומד ללכת לי מנוע...?

האם יש טיפול בשביל זה...?

בבקשה תעזרו לי

תודה מראש דודי

פורסם

תשמע , לרוב טויוטות אינן אוכלות שמן בכלל , אבל בנסיעות מאומצות , עירוניות מרובות, הרריות, ישנה אכילה מזערית של שמן , כמו כן הכמות של השמן הנאכל שאתה מתאר אינה רבה , אם הבנתי נכון , אז ב800 קילומטר המדיד יורד ממקסימום לחצי(מתקבלת בערך צריכת 500 סמ"ק של שמן ב800 ק"מ) . עם זאת אני מקווה שאתה עושה בדיקה של השמן על משטח ישר ואחרי מינימום 5 דקות שהמנוע מכובה .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

הצריכה לא גדולה בכלל !!!

תעשה טיפולים בזמן , אל תתעלל באוטו , שים שמנים איכותיים , והטויוטה תשרת אותך עוד המון המון זמן ...

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
יש לי תיקון קטן אחי...

 

כל 800-850 קילומטר המדיד יורד מהפול טיפה מתחת ל 4\3

עכשיו האם זה סביר?

כמה שמן אתה ממלא?

גם לי זה לא נראה משהו רציני.

איזה שמן אתה ממלא? אולי כדאי לשאול לגבי מעבר לשמן צמיגי יותר.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

שלום ,

 

כבעל רכב זהה ,יש לי בעיה דומה . הרכבים הללו מתחילים לאכול שמן עם הזמן (והקילומטרים) . החדשות הרעות הן שהמנוע שלך עייף וכניראה אחד הצילנדרים או יותר עובד בעצלתיים . החדשות הטובות הן שאתה יכול לנסוע ככה עוד המון אבל המון זמן (תקפיד למלא שמן)

 

בהצלחה

פורסם

קורולה שטופלה נאותות לא אמורה לאכול כל-כך הרבה שמן לאחר רק (הדגשה: רק) 244K.

4 שאלות:

1. אתה בודק שמן כאשר הרכב נמצא בשטח מישורי והמנוע קר?

2. מהו סוג השמן שאתה משתמש בו?

3. האם לאחר אמידה ממושכת במקום (נאמר חניית לילה) יש איזושהי שלולית?

4. מה מפלס המים ברדיאטור וצבעם?

 

אם תענה על ארבעת השאלות אולי נוכל לעזור יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

1. כן אני בודק שמן כאשר האוטו מכובה וכאשר האוטו עומד על משטח ישר

2. השמן בו אני מישתמש הוא קסטרול 20w40

3. לא אין שום שלולית גם ביום ובגם בלילה ברוך השם

4. מפלס המים יציב והוא נימצא על מצב מלא (לא חסר שום מים אחי)

פורסם

בכלל, בטויוטה צריכת שמן (אם כי לא בכמויות הסטריות) מותרת.

 

האם שמת לב שכאשר השמן חדש , צריכתו נמוכה יותר? אם כן מלא שמן מינרלי בסיסי, והחלף אותו כל 7000 קמ.

 

קח בחשבון שאם אתה משתמש באי אילו תוספים (שחלקם יותר ממומלץ) יתכן מצב של חדירת חלק קטן של החומר לשמן ודילולו, מה שמביא לעליה בצריכה.

רצוי לבדוק 4 גזים, לראות שאין תערובת עשירה מדי וחדירת דלק לשמן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תעשה טיפול לרכב, תחליף את השמן ואת פילטר השמן, ובצע פלאשינג ביחד עם שמן זול, רוקן אותו, ושים שמן איכותי או קסטרול מגנטק 10W40 או מוקוי מולי 10W40, או קסטרול TXT.

וסע רגוע באוטו בלי לאמץ מנוע, תן לו בהתנעה ראשונית של יום להגיע לטמפרטורת עבודה.

ואז אחרי 1000 קילומטר בדוק את המפלס בעזרת המדיד, תראה מהי הצריכה.

בגדול, רכב 1600 בן 8 10 יצרוך קילו שמן לכל 10 אלף קילומטר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...