Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'וקר

תהיה רגוע

הרכב שלך תקין.

אני שמעתי על לא מעט אנשים בעלי טויוטות שהמנוע שלהם צורך שמן.

אתה מתאר צריכת שמן שהיא לא גדולה בכלל. במיוחד במדובר על 250K

תמשיך לטפל ברכב כמו שצריך.

תמלא שמנים איכותיים, שים פילטר שמן מקורי בלבד והמנוע אמור להחזיק עוד המון.

יש לטויוטה מנועים אמינים מאוד אם מטפילם בהם כמו שצריך.

ברכב כמו שלך ועם קילומטרז' כמו שלך הייתי שם 15W40 ולא 20W40 כמו שכתבת.

פורסם

בדקתי והרכב נסע 495 קילומטר והמדיד מראה על המצב הזה...

יש את ה E שזה הריק ויש את ה F שזה המלא

עכשיו כשבדקתי את השמן מתחית המדיד היה הרבה שמן על המדיד (עד לרבע) והשמן הגיע ל 3\4 כאשר השמן הולך וניהיה יותר ויותר דליל...האם זה נורמלי עכשיו?

תודה מראש

מחכה לתגובה...

פורסם

סליחה על הספאם

אבל לא הבנתי כל כך גם את זה זה

 

>>בגדול, רכב 1600 בן 8 10 יצרוך קילו שמן לכל 10 אלף קילומטר.

 

זה לא ניראה לי אמיתי... ליטר זה שמן זה יוצא קילו...אז עם ליטר זה קילו אז למה כל 10 אלף ק"מ???

×
×
  • תוכן חדש...