Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי רוצה לקנות אוטו

הוא נהג חדש...חצי שנה על הכביש

מתלבט בין פיאסטה וג'אסטי ידניות בלבד

השיקולים הם:

אמינות-חשוב מאוד

צריכת דלק

נוחות

 

הוא נוטה יותר לכיוון הפיאסטה...(היא פחות מכוערת מהג'אסטי)

מה אתם ממליצים? האם ניתן למצוא אחת מהן שלא קרועה?

עד איזה ק"מ ויד אתם ממליצים לקנות?

הסכום קנייה הוא בסביבות ה6000...

איזה שנים נכנסות ?

 

תודה רבה ושבת שלום

פורסם

לגבי השנים שנכנסות בתקציב הנ"ל אני מאמין שעל גבול שנת 90, אבל אתה תהיה יותר חכם אם תציץ במחירון.

 

לגבי יד וק"מ - אין כל כך מה להמליץ מכיוון שזהו רכב ישן עם הרבה שנים על הכביש. מה שכן יש

לבדוק זה אם האוטו טופל טוב ומה מצב המנוע שלו.

 

קרועה/לא קרועה - אלה לא מכוניות ספורט. פשוט תחפש, ובטוח תמצא אחת במצב ראוי לקניה.

 

בנושא האמינות, צריכת הדלק והנוחות - ישנו יתרון קטן לכיוון הפיאטה בגלל הנוחות שלה אך אני הייתי ממליץ

על הג'אסטי מניסיון אישי. הג'אסטי בעלת הגיר הידני אמינה יותר מהאוטומטית.

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

ההבדלים בין הפיאסטה לג'אסטי לא כל כך גדולים ,אבל בגלל שאלו רכבים ישנים שכבר עברו הרבה חשוב מאוד לבדוק טוב ולא ליקפוץ על כל נבלה שחוטה שמוצעת במחיר מציאה.

פורסם

לדעתי , מה שתמצא במצב יותר טוב - תיקח.

 

שתיהם מכוניות טובות (יחסית לשנתון ) .

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

אמרו לי שהג'אסטי אמינה בכמה רמות מעל הפיאסטה

מה שצריך זה רק למלאות דלק ולנסוע

זה נכון?

הטיפולים במוסכים יקרים?

פורסם

לגבי הגאסטי:לגבי גיר רגיל: טיפולים במוסך אכן דיי זולים, כמובן אין טיימינג, בגדול רק לעשות טיפולים וזהו.

 

יש לשים לב למצב הקרבורטור ,ציריות,ברקסים, בגדול אין נזק כספי גדול גם ביישור קו מקיף.

 

בעיות חשמל אין בכלל, סה"כ רכב אמין ביותר.

פורסם

נכון מאוד!!! דלק וסע.... טיפולים בלי כסף... ואם כבר משהו מתקלקל זה עניין של 100-200... גג 300 שקל!!!

יש גם ביטוח וטסט פעם בשנה :)

 

אבל בעיקרון זה באמת- רק שים דלק וסע!

 

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

הפיאסטה רכב אמין מאוד ואני יכול להגיד לך שהרבה ממה שנאמר פה תופס גם בפיאסטה ,

בשורה התחתונה זה רכב טוב ואמין באמת שאין לך ממה לחשוש .

פורסם
לגבי הגאסטי:לגבי גיר רגיל: טיפולים במוסך אכן דיי זולים, כמובן אין טיימינג, בגדול רק לעשות טיפולים וזהו.

 

יש לשים לב למצב הקרבורטור ,ציריות,ברקסים, בגדול אין נזק כספי גדול גם ביישור קו מקיף.

 

בעיות חשמל אין בכלל, סה"כ רכב אמין ביותר.

למה אין טיימינג ? :shock:

×
×
  • תוכן חדש...