Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו הבררה משווקת בארץ?

 

ועוד שאלה כללית בקשר לאלפא רומיאו, אם בעצם זאת מכונית ספורטיבית מכל הבחינות, אופי , יופי, מנוע איטלקייה קטנה ....

למה היא בעצם לא מוצלחת בארצנו הקטנה???

Polo 2012

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוניטין רע - ככל הנראה.

יש כאלה ששומעים את השם אלפא וישר קופץ להם - אמינות לקויה, מתפרקת, יקרה לאחזקה... וחבל :|

אני מניח שהגם המחיר משחק פה.

 

תארזו לי 159 סטיישן, 3.2 :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מנסיון (קצר מאוד) עם כמה אלפות, מילים לא יתארו עד כמה המכוניות שלהם מהנות לנהיגה. אני יצאתי פעור פה לאחר סיבוב דיי קצר בכמה מהם.

 

לדעתי אנשים פשוט קונים רכב לפי איך שהוא נמכר. אני לא חושב ככה. אני חושב שצריכים לקנות רכב שאוהבים, אחרת בשביל מה לקנות, או יותר נכון להתפשר. מה, בגלל שאחרים אומרים שזה לא טוב?

 

אני בעד אלפא, תמיד הייתי, ואני תמיד אהיה. יש להם משהו שאף יצרן אחר לעולם לא יוכל לעשות, אופי.

!AWDSOME

פורסם

אנשים מחפשים פונקציונאליות שיש בלאנטיס ואין באלפא

מה גם שדגמי העבר החלידו והיתפרקו

 

אבל בשביל חולה הגה אין על אלפא!

  • אחראי פורום
פורסם

"סטינגות" רעות (שרק חלקן נכונות) , פחד של אנשים לא מנוסים ,

ראש סגור לדברים קצת שונים ובעיקר - תופעת העדר.

 

תיאור מושלם של ישראלי מצוי, לא?

 

אני קפצתי ישר למים הקרים , לא היתה לי אלפא חדשה יותר לניסיון ,

ואין יותר מאושר ממני כשאני נוהג (וגם לא נוהג...)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בעיקר המחיר..

כשבנאדם שומע שעל אלפה 147 2 ליטר הוא צריך לשלם את אותו מחיר שהוא משלם על אודי A3 2.0fsi או על במוו סדרה 1 מנוע 2 ליטר, לרוב הוא יעדיף את הגרמניות על האיטלקיה..

וזה לא רק ב147.. זה בכמעט כל הדגמים של אלפא..

פרט לאלפא GT, שאכן מצליחה יפה בארץ..

במקרה הזה, לדעתי, אנשים שקונים רכב ספורט ב300-350 אלף שקל, כן מוכנים להוציא את הכסף על זה עבור האמוציות הנוספות שמקבלים עם האיטלקיה..

 

 

נ.ב.

איתי, אומרים סטיגמות, לא סטינגות.. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אלפא=רע מוטבע עמוק בתוך זכרונות/תת מודע של אזרחי ישראל. כשאמא שלי רצתה לרכוש רכב חדש

הצעתי את ה156 ולמרות שאין לה הרבה ידע ברכבים התשובה המיידית הייתה "לא, אין לה

שוק,אמינות..". ככה שהבעיה של אלפא גדולה מאוד. בנוסף הם לא עושים חצי מאמץ כדיי לשפר את

המוניטין שלהם, או להחדיר את המותג לשוק- עובדה 147 מחודשת, 159 חדשה ובררה חדשה ואפילו

לא מודעה קטנה בעיתון..בעוד מרצדס,אאודי וב.מ.וו (אפילו ביואיק!) עומלים ומפרסמים..ומצליחים.

1.8T 8)

פורסם

בזמן האחרון אלפא דווקא כן התחילו לפרסם..

בעיקר את האלפא GT ואת ה166..

כנראה שהם מתמקדים בפלח שוק מסויים, כי הפרסומות שלהם מופיעות בעיקר בגלובס ובמוספים שלו, THE MARKER, פורבס וכו'..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כמו שאמרו לפני את ה-GT בהחלט מפרסמים, ולא מעט. את ה-159 והבררה עוד אין ממש מה לפרסם, בדיוק כמו שלא מפרסמים עדיין את רוב דגמי 2007.

 

לפותח השירשור - הבררה תגיע במהלך השנה, המחיר לגרסת ה-3.2 450K. ויש את ה-2.2 ב-370 אם אני זוכר נכון, אבל בזה אני לא בטוח.

פורסם

אנשים לא קונים אלפא 159 כי שמעו פעם שלאלפא יש בעיות חלודה, ונזכרים בסיפורים שסיפר להם דוד שלהם, על החלודה בסוד שלו.

 

מסיבה דומה אנשים לא קונים סיטרואן C5. ל-BX בשנות ה-80 היו בעיות בבומבות ובקרבורטור.

 

לך תסביר להם שגם באיטליה יורד גשם על המכוניות, קרבורטורים כבר אין, וה"בומבות" בסיטרואן התקדמו מאז.

אל תנסה להסביר להם. תמיד יש להם את אותה תשובה "טוב, שם יודעים איך לטפל במכוניות האלה".

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לי יש גם סיטרואן וגם אלפא וכל אחת מהן נדירה בדרכה שלה ועדיין הן מפגינות אמינות יוצאת דופן...

 

כל כך הרבה תענוג...:-P

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

נ.ב.

איתי, אומרים סטיגמות, לא סטינגות.. :)

אתה יודע שזה בכוונה, נכון ?

 

או שאני זה שהורס עכשיו ? ....:-D

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אנשים לא קונים אלפא 159 כי שמעו פעם שלאלפא יש בעיות חלודה, ונזכרים בסיפורים שסיפר להם דוד שלהם, על החלודה בסוד שלו.

 

מסיבה דומה אנשים לא קונים סיטרואן C5. ל-BX בשנות ה-80 היו בעיות בבומבות ובקרבורטור.

 

לך תסביר להם שגם באיטליה יורד גשם על המכוניות, קרבורטורים כבר אין, וה"בומבות" בסיטרואן התקדמו מאז.

אל תנסה להסביר להם. תמיד יש להם את אותה תשובה "טוב, שם יודעים איך לטפל במכוניות האלה".

 

אז מה היו אומרים אם הייתה פה איזה מודנה, גם את אותו הדבר??

 

 

חוץ מאופי, יופי ומנוע שכחתי לציין שיש לאלפא דוגמניות יפות! חבל שהם לא באות עם הבררה או ה159 אחרת המכירות היו מרקיעות שחקים.

תכ'לס כל אחד שנכנס לביתן הראשון באוטומוטור ישר ראה את את התצוגה של אלפא, ואני בטוח שהייתה שם התרשמות למופת, חבל שלא ככה במכירות שלה.

Polo 2012

פורסם

אם אני לא טועה, אז הנעה קדמית בנפחים הקטנים יותר, והנעה כפולה בגרסת ה-3.2 וב-GTA אשר תבוא עלינו לטובה בעתיד (הקרוב?)

 

עידו

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!


×
×
  • תוכן חדש...