Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

רציתי המלצות לחיישן רוורס - להונדה.

 

חיישן מקורי של הונדה עולה 1370 ונותן שנה אחריות - ללא תצוגה לנהג ( לתצוגה + 300 ש"ח )

 

חיישן של קוברה (אם אני זוכר נכון) עולה אותו הדבר בערך - ונותן 3 שנים אחריות (ללא תצוגה של המרחק -ב-LCD)

 

וחיישן של יצרן סיני כלשהו - שכולל תצוגת LCD של מרחק - 740 ש"ח שנה אחריות

 

האם עדיף ללכת על הזול - שכולל תצוגה ? זה כלכך משנה , הדברים האלו כלכך רגישים ?

 

אולי יש לכם המלצה אחרת ?

 

תודה למסייעים

פורסם

אצלי בסיוויק יש חיישן. לא יודע אם הוא מקורי מהחברה אבל התקנתי אותו שקניתי את האוטו דרך הסוכנות.

המחיר אם אני זוכר נכון היה 700 שקל אחרי הנחה שקיבלתי שם..

 

אצל אבא שלי בג'אמפי יש את זה עם התצוגה, נראה לי שזה אחד מהחברות הסיניות, הוא לפעמים סתם מצפצף..

 

אני כבר יותר משנה עם החיישנים על הסיוויק ואני מרוצה.. זה ממש עוזר. ממולץ בחום.

פורסם

כתור אחד שנסע על פרימרה בחו"ל עם מצלמת רוורס מאחור, אני יכול להגיד לך שזה גימיק מאוד נחמד אבל לא פותר אותך מלהסתכל על המראות כי הוא מצלם את הרצפה ולא תוכל לראות בו רכבים שמגיעים מאחור אלא מכשולים נמוכים שלא תוכל לראות במראות.

אם מדובר במסך שבסך הכל מראה את המרחק מהמכשול אז השאלה היא האם הצפצופים ישגעו אותך, אם כן אז לך על תצוגה, אם לא אז חבל על הכסף.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הבחור לא התכוון לתצוגה של מצלמת רוורס, כי אם לתצוגה של המרחק על גבי צג קטן שמראה מרחק ממכשול אחורי ולא את המכשול עצמו.

 

 

יש מוצר פגז לא יקר (בסביבות ה 700 שח) שמשווק על ידי יבואני "גארד" שאני רוכש מהם.

 

אם אתה רוצה, רשום לי באיזה איזור אתה מעוניין להתקין ואבדוק עם היבואן ,מי שם מתקין איכותי.

 

בברכה

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם מדובר בחיישן OEM דהיינו מסופק ע"י הונדה ולא סתם מתקין מקומי שהיבואן עובד איתו הייתי הולך על זה.

 

במקרה אחר, לדעתי כדאי חיישן עם תצוגה שנתנת להתקנה יפה מעל החלון האחורי.

במקרה כזה ניתן לראות את האינפורמציה גם אם מסתכלים לאחור, כפי שכל אחד אמור לעשות, וגם דרך המראה.

 

חשוב מאד מה שדני כתב על התקנה מקצועית. מיקום החיישנים והזווית שלהם הוא קריטי כדי לתת כיסוי מרבי מצד אחד, ולמנוע ציפצופי שוא מצד שני.

פורסם
הבחור לא התכוון לתצוגה של מצלמת רוורס, כי אם לתצוגה של המרחק על גבי צג קטן שמראה מרחק ממכשול אחורי ולא את המכשול עצמו.

 

 

יש מוצר פגז לא יקר (בסביבות ה 700 שח) שמשווק על ידי יבואני "גארד" שאני רוכש מהם.

 

אם אתה רוצה, רשום לי באיזה איזור אתה מעוניין להתקין ואבדוק עם היבואן ,מי שם מתקין איכותי.

 

בברכה

דני

 

.

דני שלום,

 

כמה אחריות גארד מספקים למוצר ?

האם הוא כולל תצוגה ?

האם מדובר ביצרן סיני ?

 

הרכב המדובר נמצא באשדוד אז אשמח לקבל פרטים של מתקין מאשדוד.

 

תודה

פורסם

איך אני אוהב את הצורת דיבור הישראלית :" החיישן ה-סיני",רוב המוצרים שלכם בבית סינים.

ואני בספק אם מה שהונדה מתקינה הוא לא סיני,תחשבו קצת בהגיון על דברים שנאמרים פה.

לדעתי תעיף מבט חפוז בזאפ,תראה איך המחירים שם ותחליט אם זה מתאים לך.

לדוד שלי יש בשברולט מונטה -קרלו חיישני חניה שהוא קנה באוטו-דיפו (ככל הנראה הסיני) ולא זכורים לי שום צפצופים פארש,מה שחסרון הוא שאני לא משתמש בפונקציה ובכל זאת זה ממשיך לצפצף.

יתלשו לך אותם פה בארצנו חבל,יבואו עם מברג יפרקו את החיישן מאחורה.

אך אם בזאת חפצה נפשך.

×
×
  • תוכן חדש...