Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 306XT שנת 95


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל חג שמח וכשר לכולם!



 

רציתי לבקש עצה/חוות דעת לגבי הרכב הנ"ל.

האוטו נסע ~155 אלף קילומטר, שלישית, רגיל,

הוחלף רדיאטור, 4 קפיצים, שנה טסט.

 

הבחור(חייל שמשתחרר בקרוב) נראה די אמין, יש ספר טיפולים.(לא עיינתי בו)

הרכב מוצע למכירה כבר זמן מה, כששאלתי את המוכר למה עד עכשיו לא מכר,

ענה לי כי אנשים רוצים לשלם לו מחיר נורא נמוך, ולא מתאים לו.

 

הבעיה היא במקום אחר - הצבע דהוי על מכסה המנוע והגג דהוי לגמרי! צבע האוטו - כחול כהה / שחור

א. כמה עולה לצבוע מחדש את כל האוטו?(יש לציין כי יש מכות פח קטנות ב4 פינות הרכב - כנראה מכות חניה)

ב. האם כדאי בכלל ללכת על האוטו הזה?

 

לא בדקתי את הרכב בדיקה יסודית,

אשמח לקבל הצעות לבדיקה מעמיקה יותר.

 

בתודה,

אלברט

פורסם

תודה על התגובה המהירה.



מחירון 20500(הוא אמר 21)

דורש 17.5...

אמר שלפני זמן מה, שמו לא פתק על האוטו שאם הוא רוצה לצבוע מחדש

עושים לו את זה ב3.5, ולכן הוא מוריד 3.5 מהמחירון ושלא מוכן להוריד עוד הרבה...

אני, אין לי דעה בשלב הזה, כי אני לא יודע מה המצב המכני של הרכב,

התנעתי, נדלק בקלות והמנוע נשמע בלי רשעים חריגים... יותר מזה לא בדקתי ככ כי היה חושך...

כמה האוטו שווה?

 

פורסם

הכל תלוי במצב הרכיבים הקריטיים ברכב, קרי;

1. מצב המנוע והבלוק

2. מצב הגיר

3. מצב מערכת המיזוג (מזגן...)

 

לפני שאתה בודק את אלו - אל תתפתה להציע לו מחיר.

 

אגב, קוסמטיקה ברכב בן 10 שנים ומעלה זה זניח, תתמקד בעיקר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אוקיי



תודה רבה רבה לכם

אני אקבע איתו שנית ואנסה לברר יותר פרטים

שאלה נוספת -

כדאי לחתום איתו על זכרון דברים לפני הבדיקה במכון או פשוט לקחת לבדיקה?

אשמח לקבל יותר מידע בנושא הזה

 

 

אלברט

פורסם

תחתום איתו על הסכם התחייבות לתשלום לבדיקה (הסכם מקדים, לא זכרון דברים).

זאת אומרת, אם הוא מוכן להתחייב על שלדה, מנוע, גיר וקלאצ' (מה שמתחייבים עליו בדר"כ) וכל המכלולים

האלה תקינים- התשלום של הבדיקה עליך...

ואם אחד מהם יוצא שאינו תקין או בעל בלאי מוגבר- התשלום עליו עקב מסירת מידע כוזב!

 

את זכרוןה דברים עושים אחרי בדיקה ולפני הקניה של הרכב (העברת הבעלות).

מה שכן, שגם אחרי בדיקה ניתן להתמקח עוד טיפה על המחיר (אחד הסעיפים בזכרון דברים) עקב

ממצאי הבדיקה ולסכם בזכרון הדברים את מצב הרכב.

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אז לפי מה שהבנתי יש שני טפסים- אחד לפני הבדיקה ואחד לפני העברת בעלות.



מצ"ב שתי גרסאות שונות של זכרון דברים שהורדתי מהאתר הזה ועשיתי שינויים קוסמטיים...

א. אשמח לקבל עצה לגבי הטופס זכרון דברים הטוב ביותר(כלומר מקיף יותר או כדאי יותר)

ב. אני מבקש לקבל דוגמא למסמך שנועד לפני הבדיקה במכון...

 

בתודה,

אלברט

הסכם למכירת רכב.doc

זכרון דברים מכירת רכב.doc

פורסם

לגבי ההסכם לפני מכון הדיקה...

זהו צריך להיות הסכם בעל 4-5 שורות בלבד שיכלול את ממצאי ההתחייבות של בעל הרכב לפני הבדיקה.

אין צורך להוסיף עוד פרטים שלא לצורך.

 

 

לגבי זכרון דברים.

הוספתי לך פה קובץ של זכרון דברים שהשמתשתי בו כבר מספר פעמים, במכירת הרכב

שלי ושל אבי ובקניית הרכב של אחי.

הרבה מחבריי משתמשים בטופס זה. קח להתרשמות.

זיכרון דברים2.doc

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...