Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

 

האם בכל רכב ניתן להחליף את המנורה שבפנסים (באור צהוב רגיל) למנורה בצבע לבן כחול (כמו ברוב המכוניות היקרות..)?

האם הדבר חוקי בארץ?

והאם השינוי כרוך רק בהחלפת הנורה, או שצריך לשנות עוד כמה דברים במבנה הפנימי של הפנס?

 

תודה רבה לעוזרים,

וחג שמח!

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

בחלק מהרכבים החדשים (והיקרים) מערכת התאורה שונה היא נקראת XENON או משהו כזה ואצלך זה הלוגן גם אם תחליף נורה ל לבנה או כחולה לא יהיה הבדל כך שבפועל חבל על הכסף.

ולהחליף תאורה לגמרי זה לא חוקי למרות שאולי אפשר לאשר באופן מיוחד וגם לא משתלם כלכלית כי המ"ע עולה כמה אלפים טובים.

פורסם

זה חוקי להחליף לקסנון אבל

 

א. זה לא מתאים לכל רכב כי המערכת טיפה יותר מוארכת מהלוגן (אבל יותר צרה)

ב. זה יקר. אם רוצים קיט קסנון טוב זה יכול לעלות בסביבות ה 2000 שח ללא התאמה ועבודה

 

להחליף סתם את הנורה עצמה לכחולה זה לא חוקי ולא יעבור טסט.

פורסם

רק לציון שחבר שלי בזמנו הביא לי נורה כחולה היה כתוב עליה XENON EFFECT ,מחו"ל

הרכבתי אותה ולא היה שום הבדל וגם הרכב עבר טסט בלי בעיות.

כך שחבל על הכסף.

כמו שכתבתי אם תרכיב XENON מקורי תצתרך לאשר את זה ממה שאני לפחות יודע.

פורסם

באיזה רכב מדובר?

 

לשאלת החוקיות כן זה חוקי אבל לא כל צבע

יש את ההולוגן הלבן שהוא חוקי (זה נראה ממש צהוב ככה שאין הרבה הבדל)

יש את הכחול שהוא גם חוקי (זה מה שאתה מחפש) ויש משהו דומה לירוק שגם הוא חוקי

כל השאר לא חוקיים

אגב אל תחליף את אורות החניה כי זה שינוי מבינהה הרכב - הורדה מהכביש וטסט מחדש (לא נעים)

 

אם יש לך הולוגן תברר את הסוג שלו ברוב הרכבים זה או H7 או H4

בכל מיקרה גש לחנות לאבזרי רכב איפלו אוטו דיפו ושם תוכל לקנות זוג של נורות הולוגן

שים לב לא לגעת בזכוכית אלה רק בברזל

 

התקנה פשוטה ואני חושב שהם מתקינים בעצמם אבל אני לא בטוח

 

 

שיהיה לכולכם חג שמח וכשר

גיא:-)

סובארו DL - חיים רק פעם אחת - מטפלים רק פעם אחת

בית"ר ירושלים אהבת חיי

למלחמה ונצחון - עוצמה חולון

פורסם

הכן עלית עלי!

אני מתכונן ליום העצמאות!

 

פשוט כל דבר שאני עושה לוקח לי די הרבה זמן, אז התחלתי עם ההכנות היום..

:wink:

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

OK, אז ככה חבר שלי השבוע קנה 2 נורות לפנסים הקידמיים בצבע לבן כחלחל ממש דמוי קסנון והוא קנה אותם בשוק רמלה, עלה לו בסך הכל 40 שקל שתיהן וזה לא נשרף עושה אור מאוד יפה וברור ומאיר כמו שצריך את הדרך. הכי חשוב שזה גם לא מסנוור מכוניות אחרות :)

בקשר לקיט קסנון הוא עולה באינטרנט בסביבות ה-1400 שקל עם משלוח, ועוד הרכבה יקחו לך 150 שקל בערך אז ככה שזה עסק דיי יקר, זה עושה אור מאוד חזק ומאוד רחוק ומאיר כמו שצריך, וזה כן חוקי בארץ עד 6000K מעל זה כבר אסור (יש עד 12000K).

פורסם

אחי עוד משהו חשוב ששחכתי להגיד

 

אחרי ההתקנה שלהם תבדוק כיוון מנורות למה בדרך כלל קשה להתקין אותם ישר וזה באמת לא מאיר טוב

או על הדיירים בקומה 8 או על הריצפה

אז שים לב אחי

ואם יש לך טסט בקרוב אז תתקין איך שבא לך יסדרו לך את זה בטסט

 

ושוב חג שמח

 

גיא

סובארו DL - חיים רק פעם אחת - מטפלים רק פעם אחת

בית"ר ירושלים אהבת חיי

למלחמה ונצחון - עוצמה חולון

×
×
  • תוכן חדש...