Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני חושב ברצינות על מעבר לאוסטרליה ללא הגבלת זמן לצורך עבודה, ערכתי חיפוש באינטרנט ולא מצאתי הרבה.

משיחה עם כמה אנשים מובטחים לי שם הרים וגבעות וכסף כמו מים, ואני רוצה לקבל עוד חוות דעת.

 

אין לי כל עניין לטייל שם, אלא רק לעבוד - הטיול מתוכנן להודו.

 

מישהו שעבד/טייל שם ויכול לתת המלצות, הערות/הארות, לאן כדאי להגיע, במה כדאי לעבוד ואיפה, ממה/ממי כדאי להיזהר, ואיפה יש הכי הרבה כוסיות.

 

כל מידע יתקבל בברכה...

תודה,

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

ויזה לעבודה לא תקבל.

 

להוציא ויזה צריך מראש (לפני שמתכננים תאריך) והיא תקפה ל 3 או 6 חודשים (לרוב 3) , כנס ל LAMETAYEL.CO.IL יש שם המון מידע.

 

בנוסף חפש בגוגל "הגירה לאוסטרליה"

 

יש המון עורכי דין שיעשו בשבילך את הכל (תמורה לתשלום נאה) , שזה אומר תרגום כל המסמכים שלך , וכל מה שצריך כדי לקבל אשרת שהיה.

פורסם

עד גיל 26, אפשר לקבל ויזת הגירה / עבודה בתהליך קצר יחסית.

 

לאנשי יותר מבוגרים עדיף שיהיה מקצוע נדרש, וכמו"כ יש לעבור מבחן באנגלית.

 

באתר הבא תמצא מידע נוסף:

 

http://www.immigrationinfoaustralia.com/

 

אתר ממשלת אוסטרליה בנושא:

 

http://www.immi.gov.au/visit/index.htm

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני שמעתי שדווקא מעודדים הגירה לצורך עבודה ומחייה באוסטרליה וניו זילנד..

לא זוכר איפה קראת את הכתבה הזו..

קיים גם ב-YNET פורום של ישראלים שחיים מעבר לים...

 

פיליפ.

פורסם

Thats funny, just today i'd been to an immigration agent to consult with him

about all the possible ways to immigrate to Australia.

 

anyways, you can always get a stundent visa, that allows you to work

20 hours a week, and without limit between semesters.

just take in mind the studies are quite expensive in here...

 

moreover, if you have profession and EXPERIENCE you might get

a skilled immigration, but the catch is that some Australian organisation

will have to assess your skills, and thats take a long time, and you must

provide enough evidence.

 

there are other ways, but not as good as the two above

since it involves investing big $$$ or being dependent on an Australian employee

 

I would just wait for the new working holiday law.

as for me, i am starting to study here at july

 

Cheers mates

No worries 8)

פורסם

אם תעבוד את אותו מספר השעות בארץ ותחיה באותם הנאים תוכל לחסוך אפילו יותר.

 

כדי להרויח טוב אתה עובד 13 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כולכם מדברים על הגירה וויזות...

 

אני יותר התכוונתי למשהו שחור, חוות...ציורי שמן..

 

עד גיל 26, אפשר לקבל ויזת הגירה / עבודה בתהליך קצר יחסית.
Zvit, אתה בטוח שלא התכוונת הפוך? שקל יותר להוציא ויזה למבוגרים?

 

צחי, אתה נמצא עכשיו באוסטרליה או ארה"ב...?

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

×
×
  • תוכן חדש...