Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
FairlyEvident אני מניח שאתה תגובה מס' 12 :roll:
שלילי, ראיתי את התגובה הזו וזה נתן לי את הגירוד לכתוב בפורום הזה. אני בדרך כלל לא מגיב ב-YNET, רוב התגובות שם כל כך הזויות...

 

 

sronis, את צוחק?

 

ראה ערך:

 

SentraSE-R04.jpg

 

Sentra SpecV.

 

מה שקורה שלוקחים אלמרה ומתקינים בה מנוע 175 כ"ס.

 

דרך אגב, זה STOCK מהיצרן. לא משופרת. רוב הסנטרות SV בארה"ב משופרות בגלל שהאנשים שקונים אותם קונים אותם כתחביב. דוגמא:

 

http://www.b15sentra.net

פורסם

מזכירה יותר מוסטנג מאשר אלמרה... כיף לאמריקאים, נהנים מכל העולמות. גם דלק בזול, גם דגמים שנראים הרבה יותר טוב+חזקים הרבה יותר וגם בחצי מחיר ופחות.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

אל תיתן לעובדות לבלבל אותך יקירי.

ביום שג'נרל מוטורס, פורד ודיימלר קרייזלר יהיו בשלושת המקומות הראשונים במכירות בארץ, מצידי שניסאן תהיה במקום שישי. עזוב, קח רביעי, לי זה עולה יותר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עוד פחנוע, אפרורית ומשעממת כמו טויוטה הונדה ובכלל כל היצרנים היפנים.

 

 

מתיי האמריקאים יקבלו קצת שכל ויקנו מכוניות מעניינות כמו פגו סיטרואן ,רנו...שיקחו דוגמא מאצלנו בישראל.

פורסם

ואני חשבתי שזה השוס באמריקה - כל הזבל הצרפתי ושות', נשארים בצרפת, בצדק.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

פרוסולג'ר - על מה כל הטררם, כולה ניסאן, לא פרארי. ככה זה בארה"ב כל הדגמים המובילים של היפניות נראים שונה, כמו למשל: טויוטה קורולה שנראית אחרת לחלוטין ופרט לשם "קורולה" אין אפילו מכנה משותף אחד בין הקורולה שמיובאת לארץ לבין הקורולה שנמכרת בארה"ב. (אם תרצה אני יכול להמשיך בה"פ).

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

תאמין לי , יש מכוניות שאני נדלק עליהם יותר ממכוניות ספורט.

כמו הרכב שלי, אני אוהב אותו יותר מהפונטיאק ספורט שיש לשכן שלי.

ממה שאתה אומר,אני אמור להבין שאין אותה בארץ?

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

אני לא חושב שיש אידיוט שייבא כזה רכב אישית. למיטב ידיעתי לא קיימת אחת כזאתי, אין טעם פשוט מכיון שזה לא משתלם כלכלית.

אם כבר לייבא רכב, אז שיהיה מיוחד וייחודי, לא משפחתית טיפוסית - ביחס לארה"ב כמובן.

שמע, אם יש לך אישית עודף כסף וממש נדלקת על הרכב הספציפי הזה - בכיף אני אומר :)

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
http://www.sharpman.com/toys/SMToys122003/SentraSE-R04.jpg

יש רכב כזה בישראל?

או רכב שדומה ביופי שלו לרכב הזה בישראל?

יש את האלמרה הזו -

 

PICT0435_filtered.jpg

 

 

יפה, לא? :wink:

 

אבל שים לב, למרות שהעיצוב שונה בין האלמרה האירופאית לסנטרה האמריקאית, מתחת לפח ולפסטיק מסתתרת אותה שלדה (N16-B15) ספורטיבית, אותם מכלולים מכניים, אותם מתלים ובולמים ואפילו אותם מנועים (הסנטרה 1.8 משתמשת במנוע ה-QG של ניסאן שקיים גם באלמרה).

 

 

ליאור, אני לא יודע בנוגע לקורולה אבל האלמרה והסנטרה זהות מכנית וחשמלית (אפשר לבדוק ע"פ Part Numbers וגם דואר ששלחתי לניסאן ארה"ב לפני כמה חודשים אישרה את זה) מלבד היצע המנועים בארה"ב שכולל גם את גרסת ה-2.5 ליטר ותוספות ספורטיביות בגרסת ה- SpecV של הסנטרה (כמו דיפרנציאל מוגבל החלקה, מוטות מייצבים של NIMSO...). באירופה האלמרה "אפרורית" ובארה"ב הסנטרה מוגדרת ספורטיבית. לך תבין...

פורסם
עוד פחנוע, אפרורית ומשעממת כמו טויוטה הונדה ובכלל כל היצרנים היפנים.

 

 

מתיי האמריקאים יקבלו קצת שכל ויקנו מכוניות מעניינות כמו פגו סיטרואן ,רנו...שיקחו דוגמא מאצלנו בישראל.

ברור כי הסיוויק Si היא פחנוע משעמם שנועד כדי להביא אותך מ-A ל-B.

×
×
  • תוכן חדש...