Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהי טמפ' נורמלית לעבודת מנוע?


bender
שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כול המנועים מתוכננים לעבוד בטמפ' עבודה נורמלית של 94 מעלות . אים תיקרא היטב את השורה אתה תבין שמשהוא מיסתתר שם ,אבל אני עעזור לך.

המנועים בכללותם מתוכננים והיצרנים מעוד מעוד מעונינים שהמנועים לא יחרגו מה 94 מעלות אבל?

יש הרבה מרכיבים מישתנים שבשביל לפרט אותם תירשם אצלי לקורס.

בני על תהייה מקובע כל כך, יש דגמי רכב אמריקאיים, GM שהמהירות הנמוכה(!) של המאוורר מתחילה ב 105°C.

אז מה זה אומר לך על טמפ' העבודה של המנוע? 94°C? ממש לא. הטרמוסטט נפתח מאוחר יותר.

לגבי הקורס...מתי נפתח? אפשר כבר להרשם?:-) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני על תהייה מקובע כל כך, יש דגמי רכב אמריקאיים, GM שהמהירות הנמוכה(!) של המאוורר מתחילה ב 105°C.

אז מה זה אומר לך על טמפ' העבודה של המנוע? 94°C? ממש לא. הטרמוסטט נפתח מאוחר יותר.

 

לגבי הקורס...מתי נפתח? אפשר כבר להרשם?:-) .

 

שלום.

אני וואלה אימא של המקובע.

ברכבים הספציפים שאתה מדבר המאורר אכן נידלק בטמפ' של 105 אבל!!!

החום נימדד בראש המנוע בנקודה החמה ביותר במנוע אבל אים תיבדוק את חום המנוע הכללי אתה תיראה שבחתיבת הצלנדרים יש מקסימום 94 מעלות וזה מה שחשוב.

הסיבה בראש בחלל השריפה השינוים הטמפ' הם קיצוניים ביותר פר-מילי- סקונדה .

אגב המכוניות האלה סובלות לא מעט מצרות של היתחממות יתר. מה שהמאורר מופעל ע"י המחשב

ואנחנו משנים את העקרון פעולה בארץ מרכיבים טרמוסויץ בראדיאטור ומפילים את הטמפ' לרמה של 94 מעלות. תמיד לשרותך מותק.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

אני וואלה אימא של המקובע.

וואלה, לא ציפיתי ממך אחרת.

 

החום נמדד ע"י חיישן, שמותקן על ראש המנוע, בנקודה הכי חמה נכון, הטרמוסטט ברכבים אלו מתחיל להפתח ב 97°C והמהירות השניה רק ב110°C . אז איך לעזאזל יש במנוע בדיוק 94°C? הטמפרטורות כל הזמן משתנות ויכולות לנוע בין נקודת טמפ' ההפעלה של המהירות השנייה (אם יש כזאת) לבין נקודת סגירת הטרמוסטט- ולמי שלא יודע זה בערך 5°C מתחת לטמפ' פתיחת הטרמוסטט.

ואם זה נכון מה שאתה אומר, אז במנוע שתוכנן להיות 94°C למה צריך לשנות משהו ולהרכיב טרמוסוויץ נמוך כדי להפיל את הטמפ' לרמה של 94°C ? אתה סותר את עצמך לגמרי.

עזוב, התחרטתי לגבי הקורס, כמה יעלה לי דמי ביטול השתתפות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה:

 

המחט של שעון מד החום ברכבי [306 ידנית שמת 94, מנוע 1800] מתייצבת כמעט בדרך קבע על כ-80 מעלות ואפילו מעט פחות.

בעת גלישות בהילוכים 1-2 ובפקקים, המחט עולה ל-90 מעלות והמאוור נכנס לעבודה.

 

האם הדבר תקין? או שמא יכולה להיות בעיה כלשהי בתרמוסטט?

 

ובמידה ויש בעיה בתרמוסטט, האם דבר כזה עלול לגרום לצריכת דלק גבוהה או/ו פעולה לא תקינה למנוע?

 

 

תודה

אמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהמצב אצלך בדיוק כמו שצריך להיות.

 

אצלי לוקח למחוג הרבה זמן לטפס למעלה ובכביש מהיר הטמפרטורה על 60 ובפקקים על 85 ,נראה לי שאצלי הוא תפוס.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה, לא ציפיתי ממך אחרת.

 

החום נמדד ע"י חיישן, שמותקן על ראש המנוע, בנקודה הכי חמה נכון, הטרמוסטט ברכבים אלו מתחיל להפתח ב 97°C והמהירות השניה רק ב110°C . אז איך לעזאזל יש במנוע בדיוק 94°C? הטמפרטורות כל הזמן משתנות ויכולות לנוע בין נקודת טמפ' ההפעלה של המהירות השנייה (אם יש כזאת) לבין נקודת סגירת הטרמוסטט- ולמי שלא יודע זה בערך 5°C מתחת לטמפ' פתיחת הטרמוסטט.

 

ואם זה נכון מה שאתה אומר, אז במנוע שתוכנן להיות 94°C למה צריך לשנות משהו ולהרכיב טרמוסוויץ נמוך כדי להפיל את הטמפ' לרמה של 94°C ? אתה סותר את עצמך לגמרי.

 

 

 

עזוב, התחרטתי לגבי הקורס, כמה יעלה לי דמי ביטול השתתפות?

 

שלום.

קודם כול איין מקום להתחרט על הקורס...

דבר שני שים לב!!! אמנם החישן מודד את החום בראש {הנקודה הכי חמה במנוע} על זה אנחנו מסכימים :-P . אבל בלוק המנוע תמיד יותר קר בממוצע של כה 15 מעלות +- מה לעשות ברירת מחדל

המורכבת מהסיבות הבאות . מעברי מים גדולים יותר , זרימת מים טובה וחופשית יותר , זרימת אויר חיצונית על גוף המנוע טובה יותר , והכי חשוב טמפ' יציבה יותר , הראש הטמפ' עולה ויורדת בקצב מטורף . אם תיקח את כול הסלט ותעשה ממוצע אתה תיראה שעקב הנסיבות גם כאשר המאורר נידלק ב105 מעלות הטמפ' הממוצעת של כול המנוע הוא 94 מעלות.

אגב הקורס מיתמלא יש להזדרז אין מקום למהססים .

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

ולכול החברה שימו לב! כימעת כול השעוני חום ברכב לא משקפים טמפ' אמיתית ותמיד יש זיופים.

אין מה לעשות ברירת מחדל אבל השעונים יפים :wink: .

יש הרבה מכוניות שיש להם שתי שעוני חום אחד מקורי, והשני נוסף וראו איזה פלא כול שעון מראה טמפ' אחרת באותו רכב אז למי להאמין?

יש להאמין רק לשעון חום מיקצועי שיש במוסך אים הוא תקין ויעודי הוא לא מזייף וגם עולה בהתאם.

ובנוסף לקינוח טיפ. אם יש בעית היתחממות כול שהיא ולא משנה מה הסיבה, הסימפטום הראשון הוא עיבוד מים כן מוסבר או לא מוסבר.

אם הרכב לא מעבד מים גם אים השעון חום מראה טמפ' גבוה הרכב לא מיתחמם והשעון מזייף.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי ...

"בעיית היתחממות " , הכוונה זה כשהרכב מיתחממם תמיד יתר על המידה(מעל 110 מעלות) ?

או כאשר פעם אחת היתחממם סמוך לקו האדום ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

..... והכי חשוב טמפ' יציבה יותר , הראש הטמפ' עולה ויורדת בקצב מטורף . אם תיקח את כול הסלט ותעשה ממוצע אתה תיראה שעקב הנסיבות גם כאשר המאורר נידלק ב105 מעלות הטמפ' הממוצעת של כול המנוע הוא 94 מעלות.

בברכה בני ל.

אוח, בני בני, ילד רע...

מה יהיה? שמע, בדקתי כמה וכמה פעמים את הטמפ' בראש המנוע (עם סורק תקלות) בכל מיני סוגי רכבים, ולא גיליתי שום חוסר יציבות בשום אוטו. הטמפ' עולה בהדרגה, מאוורר נדלק, ואז הוא יורדת בהדרגה.

.

לפי דבריך, במכוניות שהמאוורר מתחיל ב 92°C אם נעשה את החשבון שלך, של מינוס 15 בערך, אז הטמפ' בבלוק תהיה בממוצע, 77°C ....! או שחישבתי לא נכון?

תודיע למי שנרשם, שהקורס נדחה, כי חומר הלימוד עדיין לא מוכן כמו שצריך :wink: .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוח, בני בני, ילד רע...

מה יהיה? שמע, בדקתי כמה וכמה פעמים את הטמפ' בראש המנוע (עם סורק תקלות) בכל מיני סוגי רכבים, ולא גיליתי שום חוסר יציבות בשום אוטו. הטמפ' עולה בהדרגה, מאוורר נדלק, ואז הוא יורדת בהדרגה.

.

לפי דבריך, במכוניות שהמאוורר מתחיל ב 92°C אם נעשה את החשבון שלך, של מינוס 15 בערך, אז הטמפ' בבלוק תהיה בממוצע, 77°C ....! או שחישבתי לא נכון?

 

תודיע למי שנרשם, שהקורס נדחה, כי חומר הלימוד עדיין לא מוכן כמו שצריך :wink: .

 

אתה תקבל מכות.

אתה בודק אים סורק טמפ' על ראש המנוע מבחוץ להבדיל שהחיישן טבול במים וקרוב לחלל השריפה

וזה לא אותו הדבר 00020072.gif נא לא למצמץ יותר מידי זה הורס את הפה.

אם תיבדוק אים שעון חום מיקצועי את טמפ' המים התוך הראדיאטור אתה תיראה דבר מעניין.

אמנם המאורר מתחיל לעבוד בטמפ' של 105 מעלות אבל טמפ' המים לא יעברו את ה 94 מעלות.

 

לשרותך תמיד המורה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא הבנת? אני בודק את הקריאות של חיישן הטמפרטורה. (וכן בני, הוא דוגם את טמפ' נוזל הקירור).

 

Vandtemp.gif

 

חיישן הטמפ' מדוייק מאוד, ובדיקת הקריאות ממנו בעזרת SCANNER אמינה, ומשקפת את טמפ' המנוע האמיתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מכל זה לא הבנתי; אם יש לי טרמוסטט חדש מקורי, והטמפ' מגיעה ל 70 מעלות במזג האויר הנוכחי ול 80 במצב נסיעה איטית, ובעמידה בין 85 ל 90. אז משהו לא תקין?

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיך,לי זה נראה ההצגה הטובה בעיר,זה מוסיף מעט טבלינים לפורום.

גם אפשרות להכיר את הנפשות הפועלות.

אגב, השכנה שלי סעידה אומרת, לא לתת הרבה מעלות,שלא ישרף הגחנון. :-P

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא הבנת? אני בודק את הקריאות של חיישן הטמפרטורה. (וכן בני, הוא דוגם את טמפ' נוזל הקירור).

 

Vandtemp.gif

 

חיישן הטמפ' מדוייק מאוד, ובדיקת הקריאות ממנו בעזרת SCANNER אמינה, ומשקפת את טמפ' המנוע האמיתית.

שלום.

אני אפרק לך את גלגלי השינים

 

00020074.gif

 

תיקרא את זה.

אם תיבדוק אים שעון חום מיקצועי את טמפ' המים התוך הראדיאטור אתה תיראה דבר מעניין.

אמנם המאורר מתחיל לעבוד בטמפ' של 105 מעלות אבל טמפ' המים לא יעברו את ה 94 מעלות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הכנסת עכשיו את הרדיאטור???

 

בני, נו עזוב, אתה כבר לא מדבר בהגיון. מדידת הטמפ' מהחיישן מבוצעת בראש המנוע, או בבית הטרמוסטט ביציאה מהראש.

הפעלת המאוורר (בפיקוד של מחשב) היא לפי הטמפ' הנ"ל. נגמרו ימי הטרמוסוויץ' (דיסקו) העליזים.

 

ז"א, שבראש המנוע יש 105°C על פי קריאה מהחיישן, זה מה שיש במנוע!

יאאלה די, בוא נתווכח או נלך מכות (מחק את המיותר) על נושא אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...