Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שזה התארד האחרון שלי בקשר לייעוץ בקניית רכב ראשון שלי בתור נהג חדש/צעיר.

התקציב שברשותי הוא כ25K אבל אפשרי להרחיבו במקצת (30K גג).

-הרכב שאני מחפש הוא ידני ולא אוטומט.

-שהרכב יהיה זריז, מהיר, ולא עגלה. (דלק לא מהווה בעיה כרגע!)

-רכב בשנתונים 94-96, אם אפשרי להכניס בתקציב יותר אז בשמחה.

 

שמתי עין על כמה רכבים, חלקם קשים למציאה, או מבוקשים בוא נגיד:

מיצובישי קולט

קליאו RSI

סקסו VTR/S

פג'ו 106 XSI/GTI

פג'ו 306 XSI/GTI

הונדה האצ'בק

 

זהו לבנתיים, רציתי חוות דעת על כל אחד מהרכבים הנ"ל ואם מישהו יודע כמה כ"ס יש לכל אחד, ואני רוצה להזכיר אם שכחתי, אני מחפש רכב בעל מראה ספורטיבי וזריז עם אחיזת כביש טובה. אם אחד הרכבים הנ"ל לא נכנסים בתקציב או ממש יהיה קשה למצוא אותם, אז להגיד לי שאני אדע ממה לרדת כבר מעכשיו.

 

אני יודע שאני נהג חדש, אין לי ממש נסיון על הכביש ואני רק בתחילת דרכי, אז אם תהיה לי בעיה עם שליטה על אחד מהרכבים להגיד לי גם.

בהזדמנות זו, של פתיחת התארד אני ארצה לשאול עוד משהו, מה זה פג'ו 106 XSI טורבו ?

 

תודה רבה, מקווה שיענו לי על כל השאלות (סליחה על הבורות, אם תעזרו לי כך אני אלמד, וגם ככה אני חדש ב"עסק").

שבוע טוב..

פורסם

שאתה שואל את אותן שאלות כבר מספר שרשורים..

 

תעשה חיפוש על כל אחד מהרכבים, אפילו בשרשורים שאתה פתחת, ענו לך כבר הרבה פעמים.

 

בהצלחה במציאת רכב חלומתיך.

פורסם
אתה טוחן מים
מצטרף.

 

לפותח הת'רד:

למה אתה לא ממשיך את הת'רדים הקודמים שלך וכל פעם פותח אחד חדש?!

 

לשלאתך בקיצור:

את הרכב הכי טוב שתמצא תקח.

אין יותר מדי מקום להתפנק בתקציב כזה.

במקומך הייתי יורד מהר מאוד מרכבים בעלי האופי שאתה מחפש כלומר בעלי מראה ספורטיבי ו/או בעלות אופי "מהנה לנהיגה" סטייל 106 XSI וכו'.

הרבה מאוד מהרכבים הללו נקרעו על ידי נהגים צעירים והוזנחו מבחינת טיפולים.

ליישר קו לכזה רכב יהיה יקר ותחצה בקלות את התקציב רק ברכישה כך שעל אחזקה אין מה לדבר בכלל.

ושוב: את הרכב הכי טוב שתמצא תקח. מה שבא ברוך הבא.

 

סוף סיפור, בהצלחה.

פורסם

צודק בקשר לתארדים ..

התקציב הורחב ל30K, וירדתי מהרכבים שרשמתי בתחילת התארד !

 

אני חושב כרגע על 106 XS, שנת 97, 3 דלתות, מנוע 1.4 ל' .

מה דעתכם ?

 

והאם קיים אותו רכב, בעל מנוע 1.6 ?

פורסם

יש 106 3 דלתות 1.6 (לא זוכר אם קוראים לה XS, אם כי אני חושב שכן) ידנית.

 

106 1.4 שלוש דלתות היא בהחלט אופציה טובה. בדוק מים ירוקים, היסטוריית טיפולים וכו' וכו'...

פורסם

ידידי - אפשר לשאול אותך שאלה אישית?

בן כמה אתה? ומה הנסיון שלך בנהיגה?

שני הרכבים שציינת לא יהיו טיל בליסטי וסביר שה 1.6 מן הסתם תהא מהירה יותר אך לא בהפרשים

כמו S2000 מול 205 1.1.

אך הדבקות שלך בחיפוש אחר רכב מהיר מעלה תהייה לגבי אופייך ואופי הנהיגה שלך שכנראה תהיה חסרת

אחריות. למהירויות לא חוקיות ניתן גם עם קורקינט במורד תלול...

פורסם
אוקיי, יש הבדל גדול מבחינת מהירות בין ה1.4 ל1.6 ?

השאלה הזו לא רלוונטית ואני לא יודע אם אתה רציני או צוחק. אתן לך עצה - אל תחפש "מי מהיר יותר?" חפש על מי יהיה לך קל לרכוש ניסיון כמכונית ראשונה תוך שמירה מרבית על הביטחון שלך ושל הסביבה.

נהג באחריות!!

פורסם

אני בן 18, עם חצי שנה רשיון ואני לא מחפש לטוס לשום מקום, רק מחפש רכב זריז !

 

yuvalko, אולי תגיד לי אתה, על איזה מכונית יהיה לי קל לרכוש נסיון בנהיגה, למרות הכל רכב ראשון שלי.

פורסם

נסיון נהיגה הוא לא בהכרך עם רכב מסויים... נסיון מתגבש עם השנים... אין קשר לרכב גדול או קטן הכל עניין של מיומנות...

 

רכב זריז, מאחל לך חיים ארוכים - אבל רכב זריז אתה יודע לאן הוא מזרז...

×
×
  • תוכן חדש...