Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק 28 שעות?!?

אם כבר נסעת היית יכול להישאר כמה ימים לראות את ג'נבה, עיר נפלאה

ודרך אגב זה מקום מגורי אז ככה שלא הייתה בעיה לחזור

אבל הרגשתי שראיתי הכל כבר

 

בברכה

הפופ.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

כן זו הייתה טיסה ספונטנית לחלוטין, שתוכננה בערך 4 ימים מראש.

אמא שלי הזמינה כרטיסים בחינם על חשבון נקודות (היא צוברת מכל הטיסות שלה מהעבודה), והמלון בסוף גם לא עלה לנו כסף (העבודה שילמה לה על הכל)... מז'נבה - אמא שלי המשיכה לטיסת עסקים ואני חזרתי לישראל - ישירות לתקופת המבחנים באוניברסיטה. (אפילו טסתי עם אותו צוות דיילים וטייסים, שאיתם הגעתי לשם - וזה היה ממש נחמד כי הם אפילו זיהו אותי).

העניין היה - שלא תיכננו שום טיולים, ועשינו סיבוב קצר בבוקר השני בטיילת... אבל לא יותר מכך.

אני קיוויתי להגיע לשם השנה, לתקופה של 3-5 ימים... אבל זה לא יצא לפועל בסוף... בגלל בעיות תקציביות.

 

לא ממש הבנתי את מה שאמרת בנוגע לזה שזה מקום מגורייך....

אתה רוצה להגיד לי שאתה גר שם? ונמצא שם עכשיו?

או שפשוט יש לך קרובים שם?

בברכה!

יונתן.

פורסם

אוקיי

אז הכל מובן לי עכשיו

וכן אני גר בג'נבה

גן עדן מוטורי, אפילו כשהספורט לא חוקי

 

ערב טוב יונתן..

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

אוקיי - אז אני אדע למי לפנות במידה ואני אחליט לנסוע לשם שנה הבאה!! :grin:

(ערנ טוב גם לך!)

בברכה!

יונתן.

פורסם
מה עם האופל GT החדשה? יש לך תמונות?
כמובן שיש תמונות :smile:

 

genevamotorshow0566pv.jpg

]"][

 

genevamotorshow0557wq.jpg

 

פופו.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
×
×
  • תוכן חדש...