Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מיצובישי "גאלנט" 2002

בעת עזיבת דוושת הבלם כשהרכב נימצא בכביש משופע {בעליה} ובהילוך "D" ,

מידרדר לאחור .

מה הסיבה ?

תודה מראש לתשובה מקצועית.

פורסם

הסיבה העיקרית היא כוח המשיכה הפועל על כל גוף הנמצא על פני כדור הארץ. אגב, אם תהיה עם הפנים כלפי הירידה, תידרדר לפנים.

 

וקצת יותר ברצינות- האם מדובר רק בעלייה חדה, או בכל עלייה באשר היא? האם זו תופעה חדשה?

סך הכל, אין הכרח שהרכב לא ידרדר כנגד ההילוך.

dirty old man

need love too

פורסם

תשובה לשאלה נעוצה בהבנת המערכת שמאפשרת לגיר האוטומט להיתקיים

 

זה מה שניקרא ממיר מומנט :

 

הממיר נמצא בין המנוע לגיר מעין מצמד הידראולי במערכת הזו אין מגע ישיר ומעבר

 

מומנט בין המנוע לגיר, אלה מעין לחץ שמן שדוחף את את החלק של הגיר לכיוון הנסיעה

 

שהנהג בחר .

 

דוגמא מצוינת שאפשר להישתמש זה כמו להעמיד מאורר אחד מול השני ולהפעיל את אחד

 

המאוררים מה יקרה לשני ? (יתחיל לנוע בכיוון שהראישון מסתובב ) זה מעין מצמד אוויר

 

הממיר פועל באותה השיטה רק עם שמן שמוזרם בין שני המאוורים

 

אבל !!!

לממיר צורה של כפות הבנוית כך ששמן שחוזר נותן דחיפה נוספת ויוצר מומנט מוגבר .

 

ברם בטורים סרק בעלייה יכול להיות מצב נורמלי שהרכב ידרדר אחורה ,לחיצה על דוות המצערת

 

תגרום להפסקת הדירדור ותחילת נסיעה קדימה .

 

יוו יצא לי מגילה אבל אי אפשר להסביר בפחות וגם כאן ההסבר לא מלא

 

אבל

 

בהצלחה

 

אורי

×
×
  • תוכן חדש...