Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפוש גלאי רדאר בל בחנויות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה ניתן לקנות גלאי רדאר נורמאלי, נניח של בל , איפה מוכרים אותם? ניסתי גוגל, ניסתי זאפ...כלום, כל מה שמוכרים בחנויות זה רק קוברה \וויסלר וכו, בל אין!

 

האם משהו יכול לעזור לי בנושא?

 

תודה.

פורסם

אני ממליץ לך לקנות אך ורק וולנטיין-1 (399$, משלוח לארה"ב בלבד) - הכי אפקטיבי.

 

אם לא - אז מקום שני גלאי "בל", הדגמים העכשוויים ששווים התייחסות כלשהי הם RX65 או 995.

 

כל יתר הדגמים של בל וכל הדגמים של קוברה/ויסטלר וכו' - חבל על הכסף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

גלאי רדאר בישראל שימושי כיום בעיקר כדי לגלות את המצלמות הקבועות והניידות.

המצלמות האלו עובדות ע"י רדאר שמשדר באופן קבוע ולכן ניתן לגלות אותן קצת לפני שעוברים אותן (עם גלאי טוב)

 

www.topspeed.co.il

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני ממליץ לך לקנות אך ורק וולנטיין-1 (399$, משלוח לארה"ב בלבד) - הכי אפקטיבי.

 

אם לא - אז מקום שני גלאי "בל", הדגמים העכשוויים ששווים התייחסות כלשהי הם RX65 או 995.

 

כל יתר הדגמים של בל וכל הדגמים של קוברה/ויסטלר וכו' - חבל על הכסף.

אבל הוולנטיין דורש קינפוג שיתאים לתדרים בארץ לא?

ואיך מ400$ בארה"ב מוכרים אותו פה בארץ בלמעלה מ3000 שקל?

:wink:
פורסם

הגלאי יעיל להבדיל בין מצלמות מהירות אמיתיות ובין דחלילים.

 

הוא לא יעיל כנגד ממל"ז. ברגע שהוא קולט אותך אתה כבר נתפסת. בשביל זה יש עבריינים שמתקינים blinder . אבל זה כבר לא חוקי.

 

הוא לא יעיל כנגד ואסקר. ואסקר נוסע אחריך ומרשיע אותך בהתאם למהירות של הניידת .

 

הוא יעיל אבל פחות כנגד 6F . האלומה הקדמית שלהם צרה, האלומות האחורית והצידית שלהם חלשות. ולא תמיד יודעים להזהר מרכב תמים שעצר בצד הדרך, גם אם מקבלים התראה של כמה שניות (במיוחד אם אתה במהירות שבה ה-6F מסוכנת לרשיון שלך...).

 

כנראה שגלאי טוב גם כנגד "הדבורה" אבל היא נדירה בארץ.

 

ובכל זאת אני ממליץ בחום על המוצר של BEL בגלל שהוא מספק מינימום התראות שווא, ומתריע בזמן מפני מכמונות מהירות אמיתיות. לא כמו פלאפון.

בעלות הריאלית שלו (לא לפי תעריף היבואנים החמדנים) הוא משתלם מאוד לאור הקנסות הגבוהים ותעריפי עורכי הדין.

והוא גם חוקי.

פורסם

גלאי עשוי להועיל נגד ממל"ז , בתנאים מאוד מסויימים (אם השוטר לא הצליח להינעל עליך בנסיון הראשון מסיבה כלשהי). זמן הנעילה של ממל"ז הוא 1/3 שנייה - אז ברוב המקרים השוטר יצליח ואז אכלת אותה.

 

בליינדר לא מוגדר כלא חוקי , הוא בתחום האפור . אסור לייבא אותו - עניין אחר.

 

נגד ואסקאר אין שום אמצעי נגד מלבד העיניים - זה סטופר פשוט.לא משדר כלום.

 

ה"דבורה" (BEE) כנראה לא תיכנס לשימוש מבצעי. לפחות על פי מה שאני יודע כרגע.

 

הוולנטיין לא פחות ואולי אפילו מעט טוב יותר מהבל נגד מולטנובה , ועדיף בגילוי לייזר.

פורסם

הקינפוג של ה-וולנטיין לוקח 5 דקות ונעשה לפי ההוראות המפורטות באתר שלהם - ללא צורך בשום מיכשור חיצוני כלשהו.

הבעיה העיקרית עם להביא וולנטיין לארץ היא הלוגיסטיקה של לשלוח את זה למישהו בארה"ב ושיביא את זה לכאן, זה הכל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יש יבואן בארץ אבל הוא רוצה 3500 שקל לפני מע"מ.

בחו"ל הגלאי עולה 399$ כאמור.

 

לדעתי הלוגיסטיקה של המשלוחה אמנם כאב ראש, אבל לא מספיק גדול בשביל להצדיק את ההבדל במחיר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אהלן וויל

אין שום בעית לוגיסטיקה .. במקרה אבי מתעסק בזמנו החופשי בדבר דומה

www.shopamerica.co.il שמה יש הסברים כיצד אפשר להזמין דברים מאר"הב למרות שלא שולחים לארץ וכו'.

במקרה ואני עובר על חוקי הפורום - מה שלא נראה לי ( בפרסום הכתובת ) אני מתנצל מראש - תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...