Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מישהו יודע מה המידות של הרמקולים מקדימה ומאחורה בקאיה ספיה-ליאו , בדגם עם החלון המשופע (הכאילו קופה)..יש מקום מיוחד מאחורה לשני רמקולים בין המגש לדפנות.

 

תודה !

פורסם

זה לא מגש במקרה? אתה יכול לשים בו מה שבא לך כמעט - אפילו שני סאבים של 10 אינטש אם אני לא טועה... או שאני חושב על השומה...

 

לפחות יפה שרשמת כאילו "קופה" או שזה קאיה קופה (כמו בגן חיות...) - לי היתה קאיה ספיה רגילה - המידות במגש האחורי היו 6.5 אינטש והיה גם אפשר עם הגבהות או חיתוך של הפח להכניס 6*9 ככה שאני מניח שאצלך לפחות 6*9 צריכים להכנס בלי בעיה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה, בגדול אתה צודק יש מגש אבל לא בא לי לחתוך אותו..

 

שמתי לב שיש ביו שני צידי המדף מקומות לרמקולים אבל זה נראה לא בגודל סטנדרטי, חשבתי אולי מישהו יודע מה נכנס שם..

 

אבל תודה.

פורסם

אם זאת תושבת עגולה (תביט תמיד מלמעטה) אתה יכול למדוד את הקוטר בסנטימטרים ולחלק ב2.5 כדי לדעת כמה זה באינטש, אם זה אליפטי - תמדוד לאורך ולרוחב ותחלק ב2.5 ואז תדע את המידה בלי שתצטרך בכלל לשאול כאן.

 

לגבי המגש - אם אתה מחפש מערכת פשוטה או משהו כזה, בלי הגברה או בלי סאב לפחות אז רצוי דווקא לחתוך את המגש ולהתקין 6*9 מאחורה - תבקש מהמתקין לכסות את המגש בבד אקוסטי שלא יראו את ההתקנה ושיתקין את ה6*9 מתחת לפני המגש ולא מעל - ככה המגש עדיין יראה שטוח, תבקש ממנו גם להדביק מלמעלה רשת (רשת לול) להגן על הרמקול מנזקים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לי יש ספיה רגילה ולחבר שלי את הספיה המדוברת, את זה שיש בהכנות האלה מקום לרמקולים אובליים רואים בלי בעיה, וגם רואים זה בטוח לא 6X9 אלא יותר קטן, אם אני לא טוה אז זה 7X4 משהו כזה.

אבל לא ניראה לי ששווה להביא רמקולים כאלה אם כבר אז 6X9.

חבר שלי החליף את המגש האחורי המקורי במגש עץ ושם שם קנווד 10X7 ונישאר שם מקום לעוד 2 כאלה.

מקווה שעזרתי.

פורסם

עזרת במידה מסויימת,תודה.

למרות שאין לי כוונות לשנות עכשיו את המגש או לחתוך אותו או כל מיני פרוצדורות כאלה. אני לא מתכוון לשים מערכת בהרבה כסף, פשוט חשבתי שמישהו יודע את המידות כי ניסיתי לזכות באיזה מכרז באינטרנט לרמקולים..

 

אבל תודה בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...