Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אגזוז קידמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

הייתי היום אצל מכון אגזוזים והוא טען שהאגזוז הקידמי דפוק

מישהו יכול להסביר לי את תפקידו? איך הוא בנוי?

הוא נראה כמו קפיץ כזה...

 

וכמה נראה לכם מחיר הגיוני להחלפתו?

 

הרכב פולו 2000 1400.

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

אני עוד לא שמעתי על כזה דבר אגזוז קדמי.. אולי הוא התכון לדוד הכי קדמי באוטו שלך או לפי התיאור שלך שזה משהו עם קפיץ אני יכול להניח שזה החיבור למאניפולד (מה שמחבר אתה כל 4 פתחי היציאה של הגזים מתאי השריפה לאחד שהוא בעצם האגזוז) כמה עולה כזה אין לי מושג אבל תבדוק אולי הוא יכול להדק לך את הבורג בינתים או לשים שייבה על הקפיץ שייתן התנגדות יותר חזקה ..



כל מה שאמרתי למעלה הוא פתרון זמני עד השגת החלק החדש..ותשאל אותו מה בידיוק הלך שם יכול להיות זה רק האטם ויכול היות שזה כל העסק שם.. תברר איתו בידיוק מזה..

 

מקווה שעזרתי..

יום טוב..

פורסם

הדוד הקדמי ברכבך הוא בעצם ממיר קטליטי.

 

תמחור - החל מ-700 ש"ח לתחליפי סטנדרטי ועד כמה אלפים בודדים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני יודע מהו הממיר הקטליטי ואת מקומו וזה לא החלק שאני מדבר עליו

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

ובכן שלום אז החלק המדובר הוא החלק הנ"ל

כאמור הלכתי למכון אגזוזים שבוע שעבר והוא אמר שהחור מ"הגליל" הזה

מישהו יודע מהו?

האם אפשר לשים במקומו רק צינור לחסוך בעלויות?

 

תודה מראש.

 

האם 350 ש"ח מחיר הגיוני?

4b_1_b.jpg

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם
ובכן שלום אז החלק המדובר הוא החלק הנ"ל

כאמור הלכתי למכון אגזוזים שבוע שעבר והוא אמר שהחור מ"הגליל" הזה

מישהו יודע מהו?

האם אפשר לשים במקומו רק צינור לחסוך בעלויות?

 

תודה מראש.

 

האם 350 ש"ח מחיר הגיוני?

 

בהחלט מחיר היגיוני.

 

לא מומלץ לשים צנור רגיל במקום הצנור הגמיש. הצנור הגמיש "סופג" את התנודות\רעידות של המנוע ע"מ שצנרת\סעפת ההפליטה לא תיסדק\תשבר.

קו---------------------------------------

פורסם

איך אני יכול לוודא שהחור אכן משם?

האם אפשר לראות חור בכזה סוג של אלמנט?

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

כשהרכב מונע ונמצא על מגבהה (ליפט) למעלה, אז ניתן להרגיש ביד את יציאת גזי הפליטה דרך החור שנוצר בו ובקש מהאגזוזן שיראה לך זאת. אם צנור זה פגום אכן יש להחליפו לגמיש כזה.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...