Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני קניית סאב, מנסה להחליט על איזה ללכת

המגבר: JBL GTO 75.4 104X4 RMS

הפאנל: KENWOOD 4029, אין יציאה לסאב עד כמה שאני יודע אבל יש שליטה מהפאנל עליו.

(רכב 4 דלתות, אם זה משנה...)

 

האפשרויות:

1) ROCKFORD - P112S4 - 150 RMS

2) HELIX - DARK BLUE - 250 RMS

3) KICKER - CVR12 - 400 RMS

 

שלושתם 12" ושלושתם באיזור ה850-900 כולל תיבה.

יש אפשרות להציע סאב שלא מהרשימה במחיר הזה...

 

תודה.

פורסם

הקיקר עולה על הסאבים האחרים שציינת ולא בקצת הרוקפורד סדרה 1 מאוד חלש ולא כדאי ללכת עליו.

הקיקר כמובן לא יפתח עד הסוף אבל יעבוד טוב

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

במקרה הזה יכול להיות שהסאב HELIX - DARK BLUE - 250 RMS

יעבוד יותר טוב מהקיקר ..

בגלל שהמגבר נותן בגישור כמעט את מה שהוא צריך לקבל

אני הייתי בודק את שניהם ובוחר ..

פורסם

לא שמעתי את הסאבים שציינתה חוץ מהקיקר - שהוא באמת תמורה טובה לכסף

 

ועל הליקס שמעתי רק דברים טובים - לא משהו מניסיון אישי.

 

מה שכן, שמעתי תסאב של פיניקס גולד סדרת אוקטן גם באותו טווח מחירים

הוא נפתח טוב מאוד עם הגיביאל ואני יכול להגיד לך שהוא נשמע פשוט טובב !

 

אין לו תעוצמה כמו של הקיקר למשל (שדרך אגב אני בספק אם הגיביאל יפתח אותו) אבל הוא נשמע מדוייק מאוד - שמעתי את האוקטן 12 אינצ'

פורסם

מניסיון אל תיגע בp-1 של רוקפורד חרא סאב...

הייתי אומר לך ללכת על הקיקר יש לי אותי באוטו ואני ממש מרוצה מה גם שתמיד תיהיה לך אופציה לשדרג את המגבר בעתיד וככה לא תיצתרך לשדרג את הסאב...

פורסם

אין לך למה לחבר את הקיקר אל ה JBL האתה לא תנצל אותו כמו שצריך.

 

אם כבר רוקפורד יש את ה P2 - נכנס בתקציב שלך , 200 RMS חזק ומדויק (לא חלש כמו ה P1 המאכזב..)

ואם לא באמת הציעו פה את הפיניקס גולד R שהוא 250 RMS , וגם מדויק מאוד.

לגבי ההליקס לא שמעתי אותו ולכן אין לי מה להגיד בנושא ..

פורסם

בתקציב שלך נכנס גם הסאב של הייפונקיס הסדרה זאוס המרובע סאב חזק מאוד והוא עולה בפומפה משהו כמו 500 שקל והוא 350 RMS ככה שהג'י בי אל יוכל להתמודד איתו רק תשיג לו תיבה נחמדה ויש לך סאב הכי נדיר שיש

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לי יש את ההליקס מותקן ברכב ומוגבר ע"י JBL.

אם תוכל לחכות למפגש הבא, תוכל לשמוע אותו.

לחבר אחר שלי יש גם JBL והוא קנה את הפיניקס גולד, כרגע יש קצת בעיות איתו אבל עד המפגש הכל צריך להיות סבבה, ככה שתוכל לשמוע את שני הסאבים שלטעמי, הם המתאימים ביותר להגברה הנתונה.

שניהם 250 RMS שהם יפתחו כמו שצריך ע"י הJBL שנותן 284 בגישור.

הקיקר עוצמתי יותר, אבל הוא בעל 2 סלילים של 200 RMS כל אחד, אני חושב שהוא לא יפתח אותו כמו שצריך.

ה-P2 יהיה יותר מדויק אך פחות עוצמתי כי הוא רק 200 RMS.

 

עצה שלי - חכה למפגש.

Car: Fiat Punto HSD 96' ; Head Unit: Stolen ; Amplifier: Stolen ; Component: Morel Pulse 6.5" ; Subwoofer: Stolen.

פורסם

אני מסכים עם הבחור שמעליי. הקיקר לא יייפתח ע"י המגבר הנ"ל, ואני גם מציע לך לחכות למפגש כדי שתוכל לשמוע מגוון של סאבים, ובתוכם ההליקס והפיניקס.

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

הרוקפורד מאוד חלש הרבה אנשים אומרים לי שהוא לא שווה שקל שהם הוציאו עליו... את הקיקר לא כדאי לך כי זה סאב שתוכל לנצל אותו רק עם מגבר חזק או מונובלוק... לך על ההליקס

אני לא נוסע מהר אני פשוט טס לאט :shock2::2gunfire:

פורסם

שמעתי את 3 הסבים ואין מה להשוות בכלל ,הקיקר (למרות מה שכולם אומרים)לפי דעתי לא סאב כל כך טוב הרוקפורד חמוד בלבד ההאילקס סאב הכי מומלץ מה3 .

×
×
  • תוכן חדש...