Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמעתי את 3 הסבים ואין מה להשוות בכלל ,הקיקר (למרות מה שכולם אומרים)לפי דעתי לא סאב כל כך טוב הרוקפורד חמוד בלבד ההאילקס סאב הכי מומלץ מה3 .
בדיוק על זה נאמר שסאונד זה עיניין של טעם אישי.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
בקיצור לדעתי לך תשמע את ה P2 - סאב חזק ומדויק , יעבוד יפה מאוד עם ה JBL .

העניין הוא שהP2 עולה 1100 ש"ח עם תיבה והמגבר יעלה לי עוד 1000 והתקנה עוד 500

וחרגתי מהתקציב :\ הגעתי ל2600 והתיכנון הוא להגיע ל2250 גג

פורסם
שמעתי את 3 הסבים ואין מה להשוות בכלל ,הקיקר (למרות מה שכולם אומרים)לפי דעתי לא סאב כל כך טוב הרוקפורד חמוד בלבד ההאילקס סאב הכי מומלץ מה3 .

האמת שההליקס הוא הסאב היחיד מבין ה3 שיצא לי לשמוע אותו

מאוד אהבתי, אבל לא שמעתי סאבים אחרים אז לא היה לי כ"כ למה להשוות

פורסם
העניין הוא שהP2 עולה 1100 ש"ח עם תיבה והמגבר יעלה לי עוד 1000 והתקנה עוד 500

וחרגתי מהתקציב :\ הגעתי ל2600 והתיכנון הוא להגיע ל2250 גג

יצא לי לראות בכמה וכמה מקומות שכבר מוכרים את ה P2 ב 700 ש"ח + - ללא תיבה.

תבנה \ תקנה תיבה ב 150 ש"ח , והופ הצלחת לחסוך 150 ש"ח.

 

ועוד אם אתה רוצה שווה לך גם לבדוק את המחיר של הפיניקס גולד R ללא תיבה (קרוב למחיר של הרוקפורד..) ושוב אותו סיפור.

 

אם אתה רוצה לקבל מידע על מקומות ספציפים אתה יכול לשאול בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...