Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע בפג'ו 205 שנת 97 FOREVER , לאחרונה נדלקת לי מנורה ליד השעון של הדלק מצד שמאל בלוח השעונים . בעיקר בבקרים .

כמו כן יש לי בעיות בהנעה מידי פעם .

מה זה ???

כמה עולה תיקון של הדבר הזה ?

פורסם

מישהו פעם אמר לי שזאת נורית האזהרה של מחשב הרכב.

מעולם לא נדלקה אצלי, למרות שהיא תקינה ושהיו בעיות במערכת ההזרקה של הרכב.

 

אבל אם זה המצב - זה יכול לעלות כל דבר מ100 ועד 2500 ש"ח.

 

גש למוסך פיג'ו מורשה או למכון דיאגנוסטיקה טוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תן תמונה או תאור של המנורה

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם

פנה לחברה ולאחר חיבור למחשב תתברר התקלה חבל להיכנס לספקולציות לגבי עלות התיקון.

קאדילק לימוזין

פולסוואגן פאסאט 2003 טיפטרוניק

פיג'ו 205 GTI 1992 יחיד במינו בארץ

פולריס ריינג'ר 2005

פורסם

תודה לכולם.

 

המנורה נימצאת בשעון הדלק בחלק השמאלי העליון והיא ניראת כמו "אגזוז"ומעליו שלושה קווים

מאונכים.

הבעיה מופיעה מידי פעם אחרי שהאוטו עומד הרבה זמן,ואחרי שאני מניע המנורה מהבהבת 3 פעמים

וניכבת.

מוזר חוץ מזה אין שום בעיה באוטו.

חשבתי שזה אולי פילטר דלק סתום כי לא החלפתי אותו מיזמן.

פורסם

חבר'ה שלום לכולם ותודה על התגובות.

 

קראתי את המאמר המאוד מעניין של danniel בנושא המממיר הקטליטי,ולפי דעתי המנורה שנידלקת

לי היא המנורה של הממיר,במיוחד שיש לי בעיות בהנעה,וקצת סחיבה כשהאוטו קר,בקיצור הבנתי שצריך להכין הרבה כסף!!!

מישהו מכיר מוסך טוב ואמין באזור אשדוד?

פורסם

אני בספק אם ממיר סתום גורם לבעיה שלך.

מערכת ההזרקה של ה205 כל כך פרימיטיבית, שהיא לא תזהה שהממיר סתום גם אם תסתום את הממיר לחלוטין.

 

באזור אשדוד יש את המעבדה של אייל (קיבוץ נצר סירני, או משהו כזה...). לא השתמשתי בשירותיהם מעולם, אבל הם מומלצים בפורום.

קישור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=726584#post726584

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...