Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן קניתי את האוטו (פאסאט 1.8 טורבו 97 בנזין) ונאמר לי שהקלאץ' הוחלף לפני 20 אלף קילומטר, כמובן שהראו לי קבלות והכל.

 

הקלאץ' מפריד לי גבוה ונאמר לי ע"י בעל הרכב הקודם שצריך לכוון את הקלאץ'.

 

היום בדקתי וניסיתי לכוון את הקלאץ' דרך הדוושה ומשם לא ראיתי שום בורג או בורר מסויים שמאפשר לי לכוון את הקלאץ'.

 

אם מישהו יודע איך אפשר לכוון ואם בכלל אני אודה לו מאוד.

 

בתודה,

אריק.

פורסם

אני מאמין שזאת לא בעיה כזאת נדירה שאף אחד לא נתקל בה.

 

כנראה שפספסו כמה עיניים את ההודעה.

 

שבת שלום.

פורסם

מדובר על קלאץ' עם משאבה הידראולית.

 

אם מדובר על כיוון אז זה חייב להיות או בלחץ של השמן או במוט של הדוושה עצמה (זאת דעתי בכל אופן).

פורסם
אין כיוון למצמד בפאסאט. נקודת ההפרדה גבוהה יחסית במצמדים עפ תפעול הידראולי וכך גם כאן.

אז אין שום דרך לשנות את נקודת ההפרדה ?

זה מפריע כאילו שהקלאץ' גמור מת.

פורסם

קודם אציין שאני מכונאי במוסך שמתמחה בVW ככה ש....

 

מניסיוני עם סוג המכוניות הנ"ל נקודת הפרדה גבוה מקורה לרוב במשאבת קלאטץ' (לרוב זאת הקרובה לגיר) שכבר לא עושה את העבודה כמו שצריך.....

 

בעיקרון אין בעיה למשוך על זה גם עשרות אלפי קילומטר אבל המצב יחמיר בעתיד....

יתכן ולמה שאתה קורא מפריד גבוה זה אופייני להידראולי...אבל גם בהידראולי יש מפריד גבוה (יותר מהרגיל)

 

בכל מקרה - שהוחלף הקלאטץ' החליפו גם פין קלאטץ' ? (נוקר...) ההילוכים נכנסים חלק חלק ולעולם לא חורקים ?

פורסם
קודם אציין שאני מכונאי במוסך שמתמחה בVW ככה ש....

 

מניסיוני עם סוג המכוניות הנ"ל נקודת הפרדה גבוה מקורה לרוב במשאבת קלאטץ' (לרוב זאת הקרובה לגיר) שכבר לא עושה את העבודה כמו שצריך.....

 

בעיקרון אין בעיה למשוך על זה גם עשרות אלפי קילומטר אבל המצב יחמיר בעתיד....

יתכן ולמה שאתה קורא מפריד גבוה זה אופייני להידראולי...אבל גם בהידראולי יש מפריד גבוה (יותר מהרגיל)

 

בכל מקרה - שהוחלף הקלאטץ' החליפו גם פין קלאטץ' ? (נוקר...) ההילוכים נכנסים חלק חלק ולעולם לא חורקים ?

אין חריקה בהעברת הילוכים.

אמנם אחרי נסיעה ממושכת ההילוכים נכנסים מעט קשה יותר (לא רציני בכלל), ומורגש כאילו אני צריך לדחוף את הקלאץ' עוד טיפה בשביל שיכנס חלק.

 

לגבי הפין קלאץ' אין לי מושג ופעם ראשונה שאני שומע שקיים דבר כזה.

 

לי ידוע לגבי מיסב שמחליפים בעת החלפת הקלאץ'.

×
×
  • תוכן חדש...