Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב SQ מומלץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

נניח ויש לכם הגבר של 150WRMS ב -4OHM או 300WRMS ב- 2OHM.

אני חשבתי בכיוון הפוקאל 33A, או על הסרווין ווגה V-Max, אבל נראה לי שהמגבר יהיה קטן על שניהם. אני צודק?

 

שתי שאלות:

-1- איזה סאב SQ שמתאים למגבר זה הייתם מביאים בסכום של עד 1500 ש"ח?

-2- מה המינימום שאני צריך בשביל להרים כל אחד מהסאבים הללו (33A, V-Max) בכבוד?

 

בברכה, ובתודה מראש, שי.

פורסם

לי יש את ה JBL GTO 301.1 שמוצהר בדיוק לפי הנתונים שציינת..

אני מרים איתו סאב JL Audio 12W3V2-D4 (כלומר הדגם של 2 סלילים של 4 OHM) הוא פועל במצב 2 OHM והמגבר מרים אותו פשוט מעולה ההספק הנומינלי של הסאב הוא 300WRMS ככה שאין שום בעיה. אני מאוד מאוד מרוצה.

נסה להשיג את הסאב יד שנייה, כמו שאני עשיתי (תודה רומן (: ) ולא תתחרט לרגע..

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם
לי יש את ה JBL GTO 301.1 שמוצהר בדיוק לפי הנתונים שציינת.. אני מרים איתו סאב JL Audio 12W3V2-D4 (כלומר הדגם של 2 סלילים של 4 OHM) הוא פועל במצב 2 OHM והמגבר מרים אותו פשוט מעולה ההספק הנומינלי של הסאב הוא 300WRMS ככה שאין שום בעיה.

מה המחיר של סאב זה? הכוונה לחדש.

בברכה, שי.

פורסם

הפוקאל 33A, הוא סאב סליל בודד שדורש 400 וואט RMS ב4 אוהם, מה שאומר מגבר מאוד חזק בתחום הנ"ל.

 

לפוקאל 33A, תזדקק למגבר מאוד חזק מכיוון שהוא 4 אוהם.

הVMAX הוא 350 ב2 אוהם או ב8 אוהם (סליל כפול של 4 אוהם),ואז המינימום שאתה יכול לתת לו זה 400 ב 2 אוהם .

under construction..

פורסם

הפוקאל עם פחות מ300 נכנס לקליפינג ומנגן מגעיל מניסיון

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

או קיי... אז הפוקאל 33A נפסל.

 

איך ה-JL בהשוואה לפוקאל? ואיך הוא מבחינת ה-SQ?

מה דעתכם על הקאפה פרפקט?

המלצות נוספות יתקבלו בברכה,

בתודה, שי.

פורסם

הJL AUDIO הוא סאב מדוייק , והוא לא חלש.

גם האינפיטי טוב, אבל זו תהיה צריכה להיות החלטה שלך אחרי שתשמע אותם.

ותנסה לשמוע גם את הוי מקס של סרוין ווגה.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אני חושב שה- JL יתאים לך בדיוק, סאב SQ מצוין!

אבל תשמע לפני שאתה קונה!

בהצלחה!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

אני לא מבין את ההמלצה על JL 12W3, מדובר על סאב שעולה באיזור ה2000 ש"ח (יותר נכון 1930 ש"ח), כולל תיבה מקורית עפ"י מחירון "רדיו מילאנו" היבואנים הרשמיים.

נכון ללפני שבוע אלא אם משהו השתנה תוך 6 ימים...

 

הוא באמת סאב טוב, ויש לי צליל נהדר, אך שוב מכיוון שמדובר על תקציב של עד 1500 ש"ח, הוא לא ממש נכלל בהתלבטות.

under construction..

פורסם

מה דעתכם על הקאפה פרפקט?

שווה לך ללכת ולשמוע אותו - סאב מאוד מדויק , אני מאוד אהבתי את הסאונד שלו - לדעתי נשמע יותר טוב מהפוקל ,

אבל בגדול לטעמי האישי ה JL נשמע יותר טוב , אבל כמו שניר אמר הוא בכלל לא בתקציב שלך.

פורסם

בגלל זה המלצתי לחפש JL יד שנייה.. וניתן למצוא אם מחפשים מספיק טוב. קצת סבלנות (:

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

300WRMS ב- 2OHM זה מספיק לקאפה פרפקט, שני סלילים?

ההספק הנומינלי שלו לפי הידוע לי זה 350WRMS תקנו אותי אם אני טועה.

האם הספק זה מספיק ל-V-Max?

בתודה, שי.

×
×
  • תוכן חדש...