רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
נסיעת מבחן של דניאל ושלי פה: http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2269/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%A1--GS450--%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 773 צפיות
אוקיי אז ככה יש לי ביטוח על פורד מונדאו 2011(של ההורים) ועוד איזה שבוע אני קונה לי אוטו (יונדאי גטס 2004) עכשיו השאלה שלי האם קיימת האפשרות לעשות העברה של הביטוח מהפורד ליונדאי ?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 3 תגובות
- 870 צפיות
שלוםם הזמנתי מאתר בארצות הברית זוג פנסים אחוריים לרכב מסוג גולף. אלו לא פנסים מקוריים אלו פנסים Tail Lights - Black זאת אומרת עם רקע שחור.. הפנסים מגיעים מארצות הברית ככה שתו תקן אירופאי אין עליהם.. השאלה האם עושים בעיות גם עם פנסים אחוריים או רק בקדמיים ? תודה!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
זו הודעתי הראשונה בפורום ולא בנסיבות נעימות במיוחד. ברשותי סיאט לאון החדשה שעדיין לא מלאו לה חודשיים ימים והערב לאחר ביקור בסניף רמי לוי בפתח תקוה דאגו אנשים טובים להטיח בה עגלת סופר והתוצאות לפניכם. כמובן שאותם אנשים טובים לא דאגו להשאיר פתק עם התנצלות או חלילה פרטיהם לנשיאה בעלות התיקון. אני מניח שאין מה לערב את הביטוח בעבור התיקון (תקנו אותי אם אני טועה). אשמח להמלצה מחברי הפורום על פחח מאיזור המרכז, כמוכן אם מי מכם יכול להסיק על סמך התמונות הערכת סדרי גודל של עלויות תיקון. תודה מראש לעונים בתקווה שהתחושה המרה תתפוגג כבר.
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.motorauthority.com/news/1024684_2016-tesla-model-x-makes-debut טסלה חשפו באופן רשמי את הקרוסאובר שלהם. קצת נתונים מהכתבה: מכיל 7 נוסעים. סוללה בקיבולת 90 קילו-וואט/שעה. יכולת גרירה של מעל 2200 קילו (5000 פאונד). הנעה כפולה. נכון למועד ההשקה ישנם 2 דגמים - 90D ו-P90D. 90D - טווח נסיעה של 411 ק"מ (257 מייל). P90D - טווח נסיעה של 400 ק"מ (250 מייל). ה-P90D מגיע עם מצב ה"Ludicrous Speed". זה אומר 3.2 שניות מעמידה ל60 מייל לשעה (כ-96 קמ"ש) ורבע מייל ב11.7 שניות. בג'יפון. אלה הם הדגמים הבכירים והיקרים בהיצע כרגע. ה-P90 יעלה לכם, במידה ואתם גרים בארה"ב - $133,200 (כ-522,500 ש"ח). ה-P90D מעט יקר יותר, ומחירו עומד על $143,200 …
הודעה אחרונה מאת Mech Morphix, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
לרכב דיהטסו סיריון יש 2 גרסאות . בסיס ומהודר. לפי מה שהבנתי ההבדל ביניהם הוא בגלגלי מגנזיום ובמערכת שמע. אבל איפה מופיע בוודאות שהרכב אכן מהודר או בסיס? ברשיון הרכב? אם כן איפה בדיוק מצויין? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מסתכל עכשיו על מודעות ביד 2 ויש כמה סוגי גיר יש טיפטרוניק, Sטרוניק וגירטרוניק. מה ההבדל בניהם?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, האם אמור להגיע בשנה הקרובה דגם חדש של ה-Q50 ? חיפשתי מידע באינטרנט ולא מצאתי מידע חד משמעי... אשמח אם תוכלו להאיר את עיני. תודה.
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
עדיף לקנות רכב חדש עכשיו או לחכות לדגמים של 2016 כבר? הרכב הוא סיאט איביזה. אני כנראה אצליח להשיג כל מיני תוספות בחינם אם אשחק על העניין של סוף שנה, מחירות חיסול וכו'... מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
בפברואר אימי קיבלה את הרכב ליסינג הנוכחי שלה. אחרי רצף של מכוניות שמאוד אהבנו (מגאן II, מאזדה 3, יונדאי i35) נבחרה אוקטביה 1.2 TSI ותיבה DSG7. חשוב לציין שהיבואן לא רצה לספק רכב הדגמה ולכן אני לא בדקתי בכלל ואמא שלי נהגה מעט באוקטביה אחרת אצלה בעבודה. אחרי שהרכב אצלנו חצי שנה (15000 ק"מ, חלק גדול אני עשיתי) אני מרגיש מאוכזב. הדבר הראשון שהכי מפריע לי שכבר העלתי פה הוא ההשהייה הבלתי נסבלת בזינוק מעמידה. לא יודע אם במקומות מישוריים הדבר מפריע אבל, קרה לא מעט שלא הצלחתי להשתלב בתנועה בגלל מחזור בכוח. אחרי 5 חודשים, ציפוי דמוי מתכת בידית תיבת ההילוכים התחיל להתקלף. היום לחגיגה הצטרפה נורית לחץ אוויר שנדלקה ללא סיבה. לחיוב, יש גם לא מעט דברים: …
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתכוון לסוג שמתלבש מאחורה. הרכב האצ'בק אם זה משנה. מה כדאי? ובהמשך לשאלה, אם זה מסתיר את לוחית הרישוי, איך אני קונה נוספת? פשוט הולך למכון רישוי כלשהו ומבקש תמורת 50 ש"ח כמו בטסט?
הודעה אחרונה מאת roi_84, -
קניתי רכב חדש קיה פיקנטו, לרכב חדש צריך לעשות לו הרצה? אני יודע לאופנועים/קטנועים עושים הרצות! ואם כן כמה ק"מ וכמה מהירות מומלץ לנסוע לכל היותר? תודה
הודעה אחרונה מאת Yanlin, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רצות ברשת תמונות של הלנסר החדשה, מתיחת פנים למודל 2016, מה שנראה כמו אותה גברת עם פגוש של אטרג'. http://www.autoblog.com/2015/09/30/2016-mitsubishi-lancer-updated-loses-ralliart-official/?ncid=edlinkusauto00000016#slide-3644137 אפשר לראות את הקשיים שמיצובישי נמצאת בהם- הפסקת גרסת האיבולושן, מתיחות פנים על בסיס עיצוב שקיים כבר 7 שנים (גם אצל הפג'רו וה L200), הוצאת דגמים זולים כמו האטרג' והמיראג' (ספייס סטאר בארץ) שמתאימים לשוק התאילנדי, שום חידוש משמעותי מלבד האאוטלנדר. לפי התמונות (שעדיין לא רשמיות) אפשר לראות שלא השתנה כלום מלבד הפגוש הקדמי, פנים הרכב והאחוריים נראים בדיוק אותו דבר.
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
פתאום נדלקה לאישתי
הודעה אחרונה מאת aviron1984, -
-
- 4 עוקבים
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
http://www.carscoops.com/2015/09/tesla-opens-first-european-assembly.html טסלה מוטורס פותחים מפעל אירופאי ראשון, בהולנד, עם יכולת ייצור של כ50 אלף מכוניות בשנה. ב2017 הם הולכים לפתוח עוד מפעל, ועם התחלת ייצור של מודל 3, להגיע ל500 אלף מכוניות בשנה.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צהריים טובים. נתקלתי בזה: קישור למצור: http://lukasstore.com/accessories/new-lukas-lk-290-12-24vt-multi-b-type-power-safety-device.html המחיר בסדר, המוצר נראה איכותי. אז למה אני לא קופץ על המציאה? נתחיל בזה שהמצלמה שלי צורכת 1.5 אמפר והמכשיר הזה מספק 1 אמפר. דבר שני אני מעדיף מכשיר עם הגנה מפני קצר והתחממות. דבר שלישי שמתי לב בתמונה השנייה caution, מה שכתוב קצת מבלבל, אשמח לתרגום אם משהו הבין, ממה הם מזהירים בדיוק. ד''א אני משתמש במצלמה עם קבל(ללא סוללה). תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Alex Not-Exist, -
קניית סט בוקסות 1 2
מאת shai590-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אני לא בטוח לאיזה פורום זה מתאים - אם זה לא הפורום הנכון, סליחה. אני רוצה לקנות סט בוקסות סביר שישמש אותי ברכב ובבית. אני לא יודע איזה סט לבחור וחוץ מזה המחירים בארץ לא זולים. אשמח אם תוכלו להמליץ לי מה לקנות ומאיפה. אין לי בעיה לחכות קצת למשלוח... תודה
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, הרכב ששירת אותי בנאמנות בחמש השנים האחרונות כנראה יוצא למכירה והחלטתי לכתוב סיכום (ואולי לשבור כמה מיתוסים על אחזקה של צרפתיות). הקדמה: הרכב מודל 2005. אני רכשתי את הרכב בתחילת 2011 מאישה נחמדה (יד שניה) שהייתה משתמשת ברכב בעיקר לשימוש עירוני (סופר והסעת ילדים לגן). שילוב של רכב שמור, מטופל במוסך מורשה כל חייו וקילומטרז' נמוך מאוד של 60 וקצת אלף ק"מ תרמו לסגירת עסקה מהירה. למיטב ידיעתי היד הראשונה היה מנהל סוכנות רנו ולכן הרכב מגיע מאובזר בכבדות (אפרט בהמשך). הרכב בילה אצלי את רוב זמנו (90%) בנסיעות בינעירונית וכיום לאחר כמעט חמש שנים הק"מ עומד על 158 אלף ק"מ. עיצוב ואיבזור: מדובר בגרסת החמש דלתות של הדגם שלטעמי מציגה צורה מעניינת י…
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש דבר כזה 206 טיפטרוניק? (1.6.) ואם כן איך היא ביחס לאוטומט 1.6 הרגיל שלהם?
הודעה אחרונה מאת zorki4, -
-
- 6 תגובות
- 822 צפיות
אני מתכנן לקנות בעזרת השם פיג'ו 206 ולעשות רק ביטוח חובה אני צריך ביטוח של נהג חדש\צעיר. איך זה עובד עושים על אחד ההורים ואז הם מוסיפים אותי כנהג או שאני צריך לעשות לבד? אם רק אני ינהג זה יצא יותר זול משמעותית? תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת zorki4, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 936 צפיות
בסרטון הזה כריס בוחן את המרצדס A45 החדשה עם השינויים בגיר ובמנוע אחרי מתיחת הפנים... מה אתם אומרים? מרצדס הצליחו להיפתר מהתחושה שהייתה עד עכשיו, שהרכב פשוט ממש בדיליי... כשנהגתי על הגרסה לפני מתיחת הפנים הייתה לי הרגשה שהמנוע סובל מהשהיית טורבו לא קטנה בכלל, ואם אתה נמצא פחות מ 4K סל"ד המנוע לא מרגיש חזק בכלל, בטח שלא 360 כ"ס (לצורך השוואה הבמוו M235I הרגישה לי הרבה יותר חזקה ומהירה) ובשילוב עם תיבת הילוכים דיי פלגמטית ויחסי העברה לא קצרים גרם לי לפחות להרגיש כאילו הרכב לא כזה מהיר... מעניין אם הבעיה עכשיו טופלה...
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 0 תגובות
- 757 צפיות
שלום יש לי כמה שריטות קטנות שרציתי לתקן עם בקבוק צבע הבעיה שאני לא מצליח לאתר בשום מקום מדבקה עם מספר צבע של הרכב שלי אשמח לעזרא האן מישהו מכיר איפה בסובארו b4 שנת 2011 מוצאים מדבקה עם מספר צבע? תודה
הודעה אחרונה מאת simon120, -
- 0 תגובות
- 471 צפיות
היי מישהו כאן יכול להמליץ על מקום שאפשר לעשות בו טיפול 90K לפולו 2012 1400 ידנית במודיעין?
הודעה אחרונה מאת misgavv, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום חברים יש לי מליבו 3.5 ליטר שנת 2010. אני נוסע רק בעיר אבל מאחר וזה בחיפה הרכב צורך ליטר בנזין לכל 5.5 קילומטר. אמנם אני לא נוסע הרבה { כ1000 קילומטר לחודש } אבל האם בשל צריכת הדלק הגבוה שווה יהיה לי להתקין מערכת גז? האם הרכב הזה מתאים להסבה? האם צריך משמנת יעודית ? תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
את שרשור הסיכום הלגמרי זמני הזה כתבתי ומחקתי כבר 4 פעמים. כל סוף שבוע אני כותב, כותב, כותב... ואז מוחק כי 2000 מילה על רכב כל כך קטן נראים לי כמו חפירה. אז ברשותכם, אני אדלג בשלב זה על כל ענייני התחזוקה והעלויות ועל התשובה לשאלה "למה קניתי ג'ימני כשבכלל חיפשתי גרנד ויטרה" ואגיע לעיקר - איך האוטו הזה סוזוקי ג'ימני? חרא, אבל כיף. סוזוקי ג'ימני הוא כנראה אחד מהרכבים היחידים שיכולים להחזיק בשני התארים יחד בלי שום סתירה. רכב שהוא גם רכב גרוע, וגם אחלה רכב. בכביש הוא חרא. הוא איטי, לא נוח וצפוף. כמה איטי? בואו ניקח סיטואציה תל אביבית טיפוסית - רמזור אדום, אוטובוס של דן בנתיב הימני, אני עם הג'ימני בשמאלי. הרמזור מתחלף, אני והאוטובוס מזנקים מהמקום. רוב …
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
שלום לכולם אני מחפש 4 צמיגים לרכב מסוג פולקסווגאן פולו שנת 2011 מנוע 1.4 אוטומט. קיבלתי המלצות על גודייר דגם איגל ספורט ועל דאנלופ fm800 רציתי לדעת מה דעתכם? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת michaelbiton, -
- 2 תגובות
- 720 צפיות
שלום יש לי סובארו b3 קצרה, רכשתי אותו ובבקלית האחורית בחלק העליון)בשנייהם(. יש כמו כתם חום כאילו נשרף חלק מהפלסטיק, אבל כאשר אני בא לגרד את זה מבחוץ עם קצת כוח זה יורד יש למישהו רעיון מה זה או ממה זה נוצר?
הודעה אחרונה מאת avikkllk, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 890 צפיות
שלום, אני בעלים של רכב מבוקש בקרב גנבי הרכב ימ"ש. חוויתי בעברי גניבה של כלי רכב ומאז אני מנסה להמנע בכל דרך אפשרית מפירצות לגנבים. איך אפשר למגן את הרכב כיום? איזה מערכות מומלצות ונחשבות טובות?
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
- 3 תגובות
- 505 צפיות
כמו שרשום בכותרת. אשמח לקבל המלצה לחנות המוכרת כיסויי מושבים לרכב חדש. תודה.
הודעה אחרונה מאת samg, -
חידוש ביטוח רכב וירידת מחירי הביטוח..
מאת Guest Mikelt89- 0 תגובות
- 501 צפיות
שלום לכם! אני ממש לפני חידוש ביטוח הרכב שלי, כמו שחלק ממכם יודעים צפויה הורדה במחירי ביטוח החובה בתחילת שנת 2016, אני מניח שמי שעושה ביטוח בשנה הנוכחית לא יקבל את אותה הוזלה גם אם הביטוח זולג לשנת 2016, לכן חשבתי אם ניתן לעשות ביטוח לכמה חודשים בלבד עד סוף השנה ולאחר מכן לעשות ביטוח מלא לשנה בתחילת 2016... האם זה אפשרי והאם זה אכן יביא להוזלה בביטוח ? תודה!
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
