Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרצה לקיאה פיקנטו חדשה - נחוצה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב חדש קיה פיקנטו, לרכב חדש צריך לעשות לו הרצה? אני יודע לאופנועים/קטנועים עושים הרצות!

ואם כן כמה ק"מ וכמה מהירות מומלץ לנסוע לכל היותר?

תודה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תבדוק בספר רכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הרצה של המנוע, לא להעמיס עליו , לתת להכל "להתחבר" כמו שצריך.

 

בעיקרון צריך לנסוע איזה 2000 ק"מ רגוע יחסית, סל"ד לא גבוה אלא בינוני נמוך, בלימות לא חדות מדי ואפילו יש כאלו שאומרים לא לנסוע במהירויות קבועות.

פורסם

אחרי שקונים רכב דנדש חייבים לעשות הרצה שזה אומר לא לנסוע בסל"ד קבוע (כמו שיוט בכביש מהיר לדוגמא) ולהימנע מלעבור 3 אלף סל"ד. בזמן הזה המנוע אולי אוכל יחסית יותר דלק ואולי גם שמן אבל אחרי 3-4 אלף קילומטרים זה מתייצב ואפשר לנסוע רגיל.

פורסם

יש רכבים שרשום לעשות הרצה של 1000 ק"מ, יש כאלו של יותר.

אגב בספר רכב של הרכב שרכשתי (פיאט 500) לא מצוין בכלל לגבי הרצה. מוזר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
קניתי רכב חדש קיה פיקנטו, לרכב חדש צריך לעשות לו הרצה? אני יודע לאופנועים/קטנועים עושים הרצות!

ואם כן כמה ק"מ וכמה מהירות מומלץ לנסוע לכל היותר?

תודה

זה מה שכתוב בספר הרכב של פיקנטו 2012:

אין צורך בתקופת הרצה מיוחדת. ע"י ציות למספר הנחיות זהירות פשוטות במשך 1000 ק"מ הראשונים, תוכל לשפר את הביצועים, להגדיל את החיסכון ולהאריך את חיי השירות של הרכב.

# אל תאיץ את המנוע יתר על המידה.

# במהלך הנסיעה יש לשמור על מהירות מנוע של 2000 סל"ד עד 4000 סל"ד.

# על תיסע במהירות קבועה ואחידה, גבוהה או אטית, במשך פרקי זמן ארוכים. על מנת להריץ את המנוע כהלכה, דרושה מהירות מנוע משתנה.

# הימנע מבלימות חזקות למעט במקרי חירום, על מנת לאפשר לבלמים להתאים עצמם כהלכה.

# אסור להניח למנוע לפעול בסיבובי סרק במשך למעלה מ-3 דקות ברציפות.

# אסור לגרור גרור במהלך 2000 ק"מ הראשונים לפעולת הרכב.

פורסם

# אסור להניח למנוע לפעול בסיבובי סרק במשך למעלה מ-3 דקות ברציפות.

אז ליתר בטחון לדומם ברמזורים?

בעצם אפשר לשים ניוטרל ולתת כמה לחיצות "ספורטיביות" עד 4000 סל"ד ;)

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

כשקנינו את הפג'ו 208, אמרו לנו בסוכנות שאין צורך בהרצה כי המנועים כבר מקבלים הרצה במפעל משום מה.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

קודם כל מברוק על הרכב החדש.

איזה דגם ואיזה צבע רכשת?

קיבלתי את שלי לפני 4 חודשים,

בספר הרכב כתוב מה ש avngas רשם.

תראה את השרשור שכתבתי פה על כפתורי בקרת שיוט. 160 ש"ח ויש לך בקרת שיוט ומגביל מהירות אורגינל מהחברה.

פורסם

קודם כל מברוק על הרכב החדש.

איזה דגם ואיזה צבע רכשת?

קיבלתי את שלי לפני 4 חודשים,

בספר הרכב כתוב מה ש avngas רשם.

תראה את השרשור שכתבתי פה על כפתורי בקרת שיוט. 160 ש"ח ויש לך בקרת שיוט ומגביל מהירות אורגינל מהחברה.

 

פיקנטו ספורט שחורה

פורסם
שאלה:

לא מבצעים הרצה כבר במפעל לאחר ייצור הרכב?

 

במידה וכן, מעניין האם זה נחשב בקילומטרז' של האוטו או שמאפסים אותו לפני המשלוח?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:


×
×
  • תוכן חדש...