Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה עדיף ?

או שזה לא משנה

 

 

איציק.

הרכב שלך מונמך לא?

 

אם כך יש לך שלוש אפשרויות :

הבנאלית והמוכחת - בולמ"ז ממותגים של חברה מתמחה - אייבאך, בילשטיין, בוג', סאקש, קוני, KW, FOX.

יתרונות : מתאימים להנמכות מטורפות בדרך כלל, בעלי אחריות לכל החיים, וחלקם ניתנים לכיוונון של נוחות הנסיעה.

חסרונות : מחיר, לעיתים הופכים את ה-RQ למאוד קשה ומחוספסת

 

אופציית התפרן :

בולמים סיניים עלומים

הייתרון - מחיר טוב

החיסרון - ילכו כמו רגעינים במשחק של מכבי

 

והאופציה השפויה לשחקן המתחיל :

בולם ממותג זול יחסית - מונרו, KYB,

בוג' , סאקש.

היתרונות : יחזיקו מעט יותר מבולם סיני עלום, יעלו הרבה פחות מבולם ממותג [מלבד BOGE ו SACHS שעולים מחיר כמעט זהה] ויש הנמכות שאפילו לא ירגשו במיוחד את הבולמים הללו.

החיסרון : אין אחריות לכל החיים, במקום להחליף בולם פעם ב-4 שנים תחליף פעם בשנתיים.

 

 

אני כרגע על סט של מונרו ריפלקס [גז-שמן] עם קפיצי הנמכה 40 מ"מ, והכל על האוטו כבר 3 ימים [סחתיין לי על הותק] - החשש העיקרי שלי היה פגיעה אנושה בRQ - אלא שמכיוון שהבולמ"ז הקדמיים שלי כבר היו בסוף חייהם - ה-RQ השתפר פלאים לטעמי.

 

לגבי התנהגות - האוטו פחות מתגלגל בפניות, פחות רוכן קדימה בבלימה ופחות מתרומם \ יורד בהאצה [ומי שמכיר את ההאצות המ-ט-ו-ר-פ-ו-ת של מנוע 1600 של ב.מ.וו יודע על מה אני מדבר :) ] רגיש יותר למהמורות גדולות ובורות אבל אוכל את פגעי האספלט שלא נופלים לקטגוריה הזו בקלות נעימה.

 

בקיצור

 

 

לשיקולך.

 

 

רון.

נ.ב. - אם אתה בחו"ל, ויש לך מקום במזוודה - שקול קניה של בולמ"ז ממותגים איכותיים, הם מאוד זולים מעבר לים - יחסית למחירים בא"י.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

הרכב שלך בא על קוני מקוריים , הוגן שתביא לו לפחות משהו ברמה הזו ולא ירידה ברמה ( אם זה אכן RS2000)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
זה אכן RS2000 , הייתי רוצה להביא קוני , אין לי מספיק כסף , אבל קניתי בולמי גז של חברה ידועה בשם קורבל

האוטו נוסע על קוני? והאחריות אינה תקפה לכל החיים?

מוזר.

בכל מקרה, החברה הידועה שלך, האם הבולמ"ז כבר מותקנים?

כמה עלו?

ומאיפה החלטת שהיא ידועה?

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

כן כן ...

האוטו פונק במקור עם בולמי koni , פילטר מקורי מתוצרת k&n , זוג מושבי recaro מפנקים ותומכים

וכל זה עלה בשנת 94 רק 110 אלף שקל ,מחירה של במוו סידרה 3 בסיסית ביותר ,318 , בלי שום תוספות באותה שנה ....

 

זוג בולמים אחוריים שרכשתי היום 500 ש"ח לפני מע"מ ועבודה

בקשר לטיב הבולמים , החנות שאני קונה ממנה , אני סומך עליהם , הם לא ימכרו זבל

(סתם למשל שאלתי אותם לגבי בולמים כגון lip הם אמרו שהם לא מוכנים להתעסק עם החברה הגרועה הזאת)

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

זה לא אומר כלום , אני הייתי מעדיף לחכות ולחסוך לבולמים מצויינים ( כמו שאני חיכיתי שנה עד שקניתי את הבילשטיין ) במקום לעשות בסופו של דבר עבודה כפולה.

 

ליביו ( שהאוטו שלו עלה כמה אלפים יותר באותה שנה - כמו 2 106 ראלי מאובזרות עם תוספות )

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
כן כן ...

האוטו פונק במקור עם בולמי koni , פילטר מקורי מתוצרת k&n , זוג מושבי recaro מפנקים ותומכים

וכל זה עלה בשנת 94 רק 110 אלף שקל ,מחירה של במוו סידרה 3 בסיסית ביותר ,318 , בלי שום תוספות באותה שנה ....

 

זוג בולמים אחוריים שרכשתי היום 500 ש"ח לפני מע"מ ועבודה

בקשר לטיב הבולמים , החנות שאני קונה ממנה , אני סומך עליהם , הם לא ימכרו זבל

(סתם למשל שאלתי אותם לגבי בולמים כגון lip הם אמרו שהם לא מוכנים להתעסק עם החברה הגרועה הזאת)

צר לי

אך הבולמים שרכשת הינם של פורד אסקורט רגילה ולא של RS2000

אם תחשוב קצת תבין,שאף אחד לא ייבא לארץ הקודש בולמים של RS2000 למלאי

לכן מה שקנית הינם בולמים לאסקורט רגילה-אותם תושבות.

אי לכך הרכב יתנהג ...בהתאם

 

כמו שהציעו לך כאן גם אני הייתי מאוד ממליץ על KONI SPORT

מה גם שזה מגיע עם הרכב כמקור אז למה לקלקל?

 

ראה ה.פ

פורסם
תיקון טעות - corven

היה לי ניסיון קצר טווח עם הבולמים של CORVEN על פיאט אונו 1.4 מודל 95 - והיינו מ-א-ו-ד מרוצים (קודם לכן היו בולמים מעפנים של LIP - שאני באופן אישי שונא את החברה הזו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הרכב שלך מונמך לא?

 

אם כך יש לך שלוש אפשרויות :

הבנאלית והמוכחת - בולמ"ז ממותגים של חברה מתמחה - אייבאך, בילשטיין, בוג', סאקש, קוני, KW, FOX.

יתרונות : מתאימים להנמכות מטורפות בדרך כלל, בעלי אחריות לכל החיים, וחלקם ניתנים לכיוונון של נוחות הנסיעה.

חסרונות : מחיר, לעיתים הופכים את ה-RQ למאוד קשה ומחוספסת

 

אופציית התפרן :

בולמים סיניים עלומים

הייתרון - מחיר טוב

החיסרון - ילכו כמו רגעינים במשחק של מכבי

 

והאופציה השפויה לשחקן המתחיל :

בולם ממותג זול יחסית - מונרו, KYB,

בוג' , סאקש.

היתרונות : יחזיקו מעט יותר מבולם סיני עלום, יעלו הרבה פחות מבולם ממותג [מלבד BOGE ו SACHS שעולים מחיר כמעט זהה] ויש הנמכות שאפילו לא ירגשו במיוחד את הבולמים הללו.

החיסרון : אין אחריות לכל החיים, במקום להחליף בולם פעם ב-4 שנים תחליף פעם בשנתיים.

 

 

אני כרגע על סט של מונרו ריפלקס [גז-שמן] עם קפיצי הנמכה 40 מ"מ, והכל על האוטו כבר 3 ימים [סחתיין לי על הותק] - החשש העיקרי שלי היה פגיעה אנושה בRQ - אלא שמכיוון שהבולמ"ז הקדמיים שלי כבר היו בסוף חייהם - ה-RQ השתפר פלאים לטעמי.

 

לגבי התנהגות - האוטו פחות מתגלגל בפניות, פחות רוכן קדימה בבלימה ופחות מתרומם \ יורד בהאצה [ומי שמכיר את ההאצות המ-ט-ו-ר-פ-ו-ת של מנוע 1600 של ב.מ.וו יודע על מה אני מדבר :) ] רגיש יותר למהמורות גדולות ובורות אבל אוכל את פגעי האספלט שלא נופלים לקטגוריה הזו בקלות נעימה.

 

בקיצור

 

 

לשיקולך.

 

 

רון.

נ.ב. - אם אתה בחו"ל, ויש לך מקום במזוודה - שקול קניה של בולמ"ז ממותגים איכותיים, הם מאוד זולים מעבר לים - יחסית למחירים בא"י.

אני לא יודע למה החלטת להחליף את הבולמים אצלך

היה לי נסיון עם אחת שנת 87 ידנית 1600 והייתי יותר מרוצה מהבולמים שלה

חוץ מהצמיגים שהחלפתי האוטו היה כמעט מושלם...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...