Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לקוני אין אחריות לכל החיים בישראל

אתה בטוח? גם לכאלה שנקנים ממפיץ מורשה של קוני?

 

ולבחור ששאל למה החלפתי בולמים :

פשוט, אני לא יודע מתי הורכבו הבולמים הקודמים, אבל עם קפיצי ההנמכה נהוג להחליף גם בולמים - כך מקבלים גם בולם ש"מתרגל" לעבוד עם הקפיץ החדש ולא משנה את אופיו וגם כי הבולמ"ז הישנים כבר פעלו תחת הקפיצים הקודמים, כלומר הם נשחקו בטווח פעולה מסויים וכעת - עם טווח הפעולה החדש והשונה - הם יעבדו בהכרח רע יותר.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון אשמח אם תציין סדר גודל של מחירים .

יש לי בBMW קוני ואינני מרוצה מהם חשבתי להחליף למקורי שעלות לבולם אחד בסביבות ה 1600 שח.

אולי הבולמים שלי כבר עשו את שלהם וכן אינני מרוצה למרות שהעיניין ניבדק כמה פעמים גם במוסכים של BMW והטענות שהם טובים מאוד.

כמה צריך לעלות סט בולמים של קוני או של מונרו או של שאר הבולמים שצינת?

בברכה רז...

פורסם
צר לי

אך הבולמים שרכשת הינם של פורד אסקורט רגילה ולא של RS2000

אם תחשוב קצת תבין,שאף אחד לא ייבא לארץ הקודש בולמים של RS2000 למלאי

לכן מה שקנית הינם בולמים לאסקורט רגילה-אותם תושבות.

אי לכך הרכב יתנהג ...בהתאם

 

כמו שהציעו לך כאן גם אני הייתי מאוד ממליץ על KONI SPORT

מה גם שזה מגיע עם הרכב כמקור אז למה לקלקל?

 

ראה ה.פ

צדקת , וזה גם לא אותם תושבות ,אני מחפש אלטרנטיבות

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני מציע לך לחסוך מעט ולקנות בולמים נורמלים, בולם זה לא דבר שמחליפים כל שנה, זה השקעה לטווח ארוך ואני חושב שכדאי לחסוך מעט ולהשקיע במשהו טוב.

 

לא אמרתי לקנות בילשטיין שהם מאוד יקרים אבל קוני בהחלט טובים, מה גם שהם הבולמים שיצאו עם הרכב מהחברה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האוטו שלך מונמך גם אם אני לא טועה, חפש בולם מתאים להנמכה אם לא טעיתי.

 

רון קניתי בולמי קוני דרך היבואן בארץ (ורטהיים) וקיבלתי אחריות לשנה בלבד, רק בחו"ל זה לכל החיים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
האוטו שלך מונמך גם אם אני לא טועה, חפש בולם מתאים להנמכה אם לא טעיתי.

 

רון קניתי בולמי קוני דרך היבואן בארץ (ורטהיים) וקיבלתי אחריות לשנה בלבד, רק בחו"ל זה לכל החיים.

תודה.

אם היו לי התלבטויות - עכשיו הן תמו. במחיר של קוני אפשר להחליף פעם בשנה סט של מונרו למשך 4 שנים.

 

 

לטעמי זה משכנע מספיק

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...