Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, האם מותר לתדלק עם מנוע דולק רכב פרטי? אם לא,מדוע לא?

כשרואים משאיות ורכבים גדולים מתדלקים הם לא סוגרים את המנועים בזמן התידלוק, מדוע הם לא סוגרים? האם זה מותר? למה לרכבים כבדים כן , ולרכבים פרטיים לא?

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ישנה תאוריה שאומרת שהתחנה עלולה להתרומם באוויר.

 

ישנה תאוריה שאומרת שאסור להשתמש בסלולרי ומכשירי קשר ליד חומרי נפץ.

 

ישנה תאוריה שאומרת שסלולרי גורם לסרטן.

 

ישנה תאוריה שאומרת שהשב"כ רצח את רבין.

 

כל התאוריות הללו מעולם לא הוכחו חד משמעית, הרבה יותר מסוכן לנהוג בכביש מאשר להשאיר את הרכב מונע בתדלוק.

פורסם
ישנה תאוריה שאומרת שהתחנה עלולה להתרומם באוויר.

 

ישנה תאוריה שאומרת שאסור להשתמש בסלולרי ומכשירי קשר ליד חומרי נפץ. - הסלולארי יכול לגרום לאדי הדלק להדלק. זה הוכח לא פעם ולא פעמיים .. וגם יש סרטון של זה :)

 

ישנה תאוריה שאומרת שסלולרי גורם לסרטן. - עוד לא הוכח, אבל נמצאו תאים סרטניים במשתמש קבוע בסלולארי ללא דיבורית

 

ישנה תאוריה שאומרת שהשב"כ רצח את רבין. - היה על זה כבר סדרה בערוץ 2

 

כל התאוריות הללו מעולם לא הוכחו חד משמעית, הרבה יותר מסוכן לנהוג בכביש מאשר להשאיר את הרכב מונע בתדלוק - אתה טועה לגמרי. שניהם מסוכנים באותה מידה.

תוקן.

פורסם

לחבר שלי יש פיאט שלפעמים בצורה מאוד מזורה מסרבת להתניעה,ובסוף מתניעה-הוא נסע למוסכים, החליפו לו מחשב ועוד משהו, כלום לא עזר. הרכב יכול להניע בבוקר בלי בעיה, ופיתאום אחרי שעה מנוחה המנוע לא רוצה לעבוד. לכן הוא מתדלק עם מנוע דולק.

מסתבר שלא קורה כלום.

למה משאיות כן מתדלקות תמיד עם מנוע דולק? למה למשאיות מותר ולרכבים פרטיים לא?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

התיאוריה של סלולרי שמצית אדי דלק הוא מיתוס שהופרך לחלוטין מספר פעמים, כולל ע"י תוכנית הטלויזיה המשובחת "מכסחי המיתוסים".

 

לגבי התדלוק עצמו במנוע דלוק - לי לא ברור במאה אחוז מה הסכנה בכך, אבל בכל זאת אני מדומם מנוע בתדלוקים - מכמה סיבות:

1. אני מתדלק בשירות עצמי - אם אצא מהרכב ואשאיר אותו מונע זו הזמנה לגנב להיכנס ולנסוע.

2. אצלי מיכל הדלק נפתח עם המפתח, לא מבפנים. אז ממילא צריך לדומם מנוע (או להסתובב עם 2 מפתחות, משהו שעשיתי פעם אחת בשביל הקטע עם הפוקוס בזמנו, אבל זה לא נוח באופן קבוע)

3. אאל"ט יש תקנה שאוסרת תדלוק במנוע פועל - לא רוצה להסתבך, מה כבר כואב לי לכבות?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
לחבר שלי יש פיאט שלפעמים בצורה מאוד מזורה מסרבת להתניעה,ובסוף מתניעה-הוא נסע למוסכים, החליפו לו מחשב ועוד משהו, כלום לא עזר. הרכב יכול להניע בבוקר בלי בעיה, ופיתאום אחרי שעה מנוחה המנוע לא רוצה לעבוד. לכן הוא מתדלק עם מנוע דולק.

מסתבר שלא קורה כלום.

למה משאיות כן מתדלקות תמיד עם מנוע דולק? למה למשאיות מותר ולרכבים פרטיים לא?

לפי המחקר המעמיק שעשית אני חייב להסכים איתך

אגב, יש לי חבר שכבר 5 שנים מזיין כל מה שזז בלי קונדום, אין לו איידס, מסתבר שלא קורה כלום :?

פורסם
למה לרכבים כבדים כן , ולרכבים פרטיים לא?

רכבים כבדים מונעים דיזל ,ומנוע דיזל עדיף להשאיר דולק אם מדובר בכמה דקות.

 

גם רוב הזמן הנהגים לא משלמים על דלק (מזגן,חימום,רדיו ....)

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

אם כבר הזכירו את מכסחי המיתוסים. הם כן הראו שחשמל סטטי יכול להדלק את הבנזין בזמן תדלוק. ובכל מקרה התחמה לא מתרוממת באוויר - בנזין דורש חמצן מהאוויר כדי להדלק (בניגוד לחומרי נפץ) ולכן רק הפיה בוערת - מאוד מפחיד אבל מכאן ועד תחנה באוויר יש עדיין מרחק.

פורסם
רכבים כבדים מונעים דיזל ,ומנוע דיזל עדיף להשאיר דולק אם מדובר בכמה דקות.

כשעבדתי בתחנת דלק שמעתי יותר מידי פעמים את הקיטורים של נהגי המוניות על "זה לא טוב למנוע אם אני אכבה ואדליק את האוטו כל הזמן" (הסיבה היחידה שאתה מכבה את המנוע מתישהו היא בגלל שהמפתח של הבית מחובר לך לצרור ואין לך איך להכנס הביתה בערב!) ו"זה דיזל, זה לא מסוכן. אפשר לזרוק סיגריה בוערת לתוך כוס עם סולר והסיגריה תכבה..." - לא נשארתי שם כדי לבדוק את זה, אולי זה היה נס, אולי סתם מקריות שלא התרוממתי באויר עם כל התחנה, אבל כל אוטו עם מנוע בנזין עבר טרור אצלנו עד שלא הייתה לנהג ברירה אלא לכבות את המנוע.

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם

לפי ההוראות בתחנת דלק, אסור לשוחח בסלולארי, ואסור לתדלק עם מנוע דולק, ברמה העקרונית זה קנס, אף אחד לא אוכף את זה.

וסולר בחיים לא ידלק, זה חומר לא דליק, אפשר לעשן גם לידו.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

רק לעשן ?!?!?!

אני עובד בתחנת דלק של אגד יש שם רק סולר אני כבר לא זוכר מה עישנתי בתחנה ממש אין בעיה עם זה.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

wil- עם כל הכבוד למכסכי המיתוסים הם לא בודקים כל סיטואציה אפשרית..

יכולים להיות אלפי מקרים שזה לא יידלק אבל במקרה אחד זה כן- זה לא מדע מדוייק...

פורסם
כשעבדתי בתחנת דלק שמעתי יותר מידי פעמים את הקיטורים של נהגי המוניות על "זה לא טוב למנוע אם אני אכבה ואדליק את האוטו כל הזמן" (הסיבה היחידה שאתה מכבה את המנוע מתישהו היא בגלל שהמפתח של הבית מחובר לך לצרור ואין לך איך להכנס הביתה בערב!) ו"זה דיזל, זה לא מסוכן. אפשר לזרוק סיגריה בוערת לתוך כוס עם סולר והסיגריה תכבה..." - לא נשארתי שם כדי לבדוק את זה, אולי זה היה נס, אולי סתם מקריות שלא התרוממתי באויר עם כל התחנה, אבל כל אוטו עם מנוע בנזין עבר טרור אצלנו עד שלא הייתה לנהג ברירה אלא לכבות את המנוע.
הבחור שאל "למה לא מכבים" נתתי לו תשובה ... האם זה בטיחותי לא בטוח :?

אגב אפשר לזרוק גפרור בוער לתוך כוס אם בנזין ולא יקרה כלום (מניסיון :roll: )

מה שגורם להתלקחות זה האדים וזה בכלל לא חשום אם בנזין או סולר ...

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
לחבר שלי יש פיאט שלפעמים בצורה מאוד מזורה מסרבת להתניעה,ובסוף מתניעה-הוא נסע למוסכים, החליפו לו מחשב ועוד משהו, כלום לא עזר. הרכב יכול להניע בבוקר בלי בעיה, ופיתאום אחרי שעה מנוחה המנוע לא רוצה לעבוד. לכן הוא מתדלק עם מנוע דולק.

מסתבר שלא קורה כלום.

למה משאיות כן מתדלקות תמיד עם מנוע דולק? למה למשאיות מותר ולרכבים פרטיים לא?

תגיד לחבר שלך שיחליף main relay

שאחראי על הפעלת משאבת דלק.

בזמן שהוא חם אין מגעים.

אפשר גם לעבור עם מלחם ולסדר לבד.

Omnia mea mecum porto

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...