Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכבים מנועים בתחנת דלק, ולא משוחחים או מסתובבים עם טלפונים סלולריים בתנות מחשש להתלקחות אדי הדלק במתחם, מה שיכול לגרום לתחנה שלמה לבעור.

בטלפונים הסלולריים ניצוץ חשמלי עלול להגיע מנורית החיווי או מהסוללה ועלול לגרום להתלקחות.

כמו כן אצלנו בתחנה מקפידים לדומם מנוע בכל הרכבים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגיד לחבר שלך שיחליף main relay

שאחראי על הפעלת משאבת דלק.

בזמן שהוא חם אין מגעים.

אפשר גם לעבור עם מלחם ולסדר לבד.

אבל זה לא תמיד קורה אחרי נסיעה, זה גם יכול להיות בבוקר. אתה בטוח זאת הבעיה?

איפה החלק נימצא?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
אבל זה לא תמיד קורה אחרי נסיעה, זה גם יכול להיות בבוקר. אתה בטוח זאת הבעיה?

איפה החלק נימצא?

זה קורה רק כשהרכב חם.

בדרך כלל זה בצד של הנהג.

לא חובה להחליף, אפשר רק לעבור על הלחמות.

Omnia mea mecum porto

פורסם
מכבים מנועים בתחנת דלק, ולא משוחחים או מסתובבים עם טלפונים סלולריים בתנות מחשש להתלקחות אדי הדלק במתחם, מה שיכול לגרום לתחנה שלמה לבעור.

בטלפונים הסלולריים ניצוץ חשמלי עלול להגיע מנורית החיווי או מהסוללה ועלול לגרום להתלקחות.

כמו כן אצלנו בתחנה מקפידים לדומם מנוע בכל הרכבים.

 

 

 

 

ל'

בקשר לנורית חיווי, לא מדובר רק על זה, יש תאוריה שלמה לגבי מכשירי קשר, למשל, עד גיל 18 השתתפתי לפחות ב50 פיצוצים במחצבות, פיצוצים מבוקרים ובתוך האדמה, מאז ומתמיד היה אסור להשתמש במכשירי קשר, שלא היה להם שום נורית חיווי ושום דבר אחר, ואסור היה בכלל לדבר במחצבה באותו זמן עם מכשיר קשר, עוד לפני שהיו פלאפונים לכולם.

לחומר נפץ אין אדים והוא בא בתור אבקה שנשפכת לתוך האדמה, ככה שלא מדובר בהצתה של אדים, חוץ מזה, אין שום אפשרות בעולם שבאיזור תחנת דלק פתוחה יתרכזו כמות כזאת של אדים שיכולה לפתע להדלק בעצמה כזאת שפשוט תעיף את המשאבות מהמקום ואז בעצם ישפך דלק ואז הכל יבער, זה סנריו לא הגיוני, שגם לא יכול להתקיים כי תחנת דלק היא מקום מאוורר ופתוח, ובנזין לא יכול לבעור בתוך הצנרת של המשאבות ולהגיע למיכל...

לכן כל התאוריות האלה לא עומדות במבחן המציאות.

פורסם

שוחחתי עם איל כיתרי, שהוא ממונה על הבטיחות בתחנות הדלק של "פז".

כמות האדים, שנמצאת לידך בעת שאתה מתדלק גם היא מסוכנת ועלולה להבעיר תחנה שלמה.

לפני כ 3 שנים כאשר ביצעו עבודות שיפוץ בתחנה הקודמת בה עבדתי, עבודות הקבלנים הופסקו (קידוחים, דחפורים, חציבה וכו'...) כאשר מיכלית של דלק נכנסה לתחנה, עוד בטרם החלה הפריקה נתבקשו כל הפועלים לחדול מעבודה , עד אשר קיבלו ממני אישור שהמיכלית עזבה את שטח התחנה.

כל רכב ומיכלית אשר פורקות דלק משחררות כמות אדים שהיא המסוכנת , ויכולה להבעיר את התחנה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אבל אל תשכחי שמיכלית זה בעצם מיכל עליון, נניח של בנזין, וכידוע בנזין חייב להיות מתחת לאדמה בניגוד לסולר, מיכלית בנזין שנכנסת לתחנה מסוכנת פי כמה ממיכל שנמצא מתחת לאדמה, וזאת מסיבה פשוטה, נניח שאותו טרקטור נסע לאחור ושבר ברז של המיכלית או קרע צינור בזמן שנהג המיכלית לא שם לב, כל התחנה התמלאה בנזין, ובמצב כזה יש בהחלט כמות אדים מסוכנת, שמצריכה עצירת עבודות באיזור המיכלית, במצב נורמלי, מיכל בנזין חייב להיות מתחת לאדמה, ואין כמות אדים מרוכזת מספיק בשביל לגרום לפיצוץ, במקרה הכי נורא (שאני לא שמעתי עליו עדיין) ישפך בנזין על הרצפה מOVER תדלוק ובאותו זמן מישהו ממש טיפש יזרוק את הסיגריה שלו על הריצפה בתוך שלולית הבנזין, כמובן שהסיכוי שכל הדברים יקרו ביחד קלוש ביותר, ולא מתקרב לסיכוי שרכב יתקלח תוך כדי נסיעה.

פורסם

מכלי דלק (בנזין וסולר) "קבורים" מתחת לאדמה, מקפידים על הפסקת עבודות, על עישון, טלפונים וכל דבר מסכן אחר העלול לגרום להצתה, מסיבה אחת פשוטה, הדברים הללו מסוכנים, קציני בטיחות רבים חשבו ועמלו על מנת להכין רשימת בטיחות שאותה צריך לבצע ולהקפיד, והכל מתוך מקרים שקרו בעבר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה. מבקשים לא לתדלק עם מנוע מונע אז אל תתדלקו עם מנוע מונע. מבקשים לא לתדלק עם סלולארי, אז על תעשו את זה! שום דבר לא יקרה אם תעזבו שניה את הפלאפון המחורבן.

זה כמו שמבקשים לא להדליק פלאפונים או מחשבים ניידים במטוסים. אז מה? אז תעשו ניסויים על עצמכם במטוס? ומה עם בתי חולים?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אני לא מבין מה הבעיה.
אתה לא מבין מהסיבה שאין שום בעיה ולא ברור למה אתה מגיב בצורה תקיפה.

תקרא שוב ותבין שבסך הכל נשאלה שאלה האם מותר, ואם לא אז מדוע.

פורסם

אני מגיב בצורה תקיפה כי יש אנשים שעושים את זה, בניגוד להוראות הכי פשוטות בעולם.

ראיתי גם אנשים שמעשנים סיגריות בתחנות דלק וזה מעצבן אותי.

התגובה התקיפה לא היתה מכוונת לפותח השירשור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני ינסה לענות לפותח השרשור לשאלתו המקורית..

אין בעיה עם רכבים "גדולים" כי הם מנועי דיזל שכידוע לדיזל אין ניצוץ

רכבים פרטיים מייצרים ניצוץ כל עוד הם דולקים ואז יש/ חשש להלקחות

האם זה קרה אי פעם??? אני לא שמעתי על זה...

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

טוב, נעשה סדר בברדק...



אסור לדבר בפלאפונים ליד מקומות עם תחמושת מהסיבה הפשוטה, השראה...

יש נפצים שמופעלים ע"י חשמל. כאשר מדברים בפלאפון נוצר שדה חשמלי לידו, החוטים של הנפץ עלולים "לקלוט" את החשמל הזה וליזום את הנפץ. ביגלל זה רצוי לקצר אצת החוטים (ללפף אותם יחד)...

עד היום, לא ראיתי/שמעתי שום מיטען שהופעל ממכשיר קשר רגיל (גם לא ע"י חד-פס)... 6 שנים אמנם זה לא הרבה אבל זה גם משהו :wink:... נכון, יש הוראות בטיחות, ונוהגים לפיהן, כמובן יש כל מיני אגדות על כאילו שכיום אינם... לדעתי, אם מדובר במעגלים גדולים אז יכולה להיות סכנה...

בקשר לתחנות דלק הדבר דומה, יש פחד שתיווצר "טעינה" של גוף מסויים בחשמל ופריקה שלו בזמן תידלוק. (ולא המנורות שיש בפלאפון, המנורות האילו הן "קרות"... אילו לדים ואין בהן ניצוץ)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

הסיפור עם הניצוץ הכי לא ברור.

הניצוץ במנועי בנזין נוצר בתוך תאי השריפה - ואין שום סיכוי שהוא יצא החוצה, בטח לא לאיזור מיכל הדלק שנמצא בקצה השני של האוטו.

כך שזו לא הסיבה.

וחוץ מזה מותר לחכות בתור לתדלוק עם מנוע פועל, אז מה ההבדל בין זה ובין התדלוק עצמו?

 

לגבי טלפונים סלולריים יש תיאוריה שטוענת שהקרינה של הפלאפון יכולה ליצור נקודות "חמות" במקומות בהם יש התאבכות בונה, וכך לחמם נקודה ספציפית עד לפיצוץ של חומר נפץ/אדי דלק.

 

לא ידוע על שום מקרה בעולם של פיצוץ אדי דלק כתוצאה מטלפון סלולרי - ואם מישהו חושב אחרת שיביא דוגמה.

 

שריפות כתוצאה מבדלי סיגריות, לעומת זאת - כבר היו. מי שמעשן בתחנת דלק הוא אדיוט לא קטן.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הבעיה נעוצה בעניין שבמדינת ישראל, אמנם מכוניות לא מייצרים, אבל חוקים לגבי מכוניות, מייצרים בלי סוף, חלקם אמנם נכונים, כי הישראלי לרוב לא יודע להפעיל שיקול דעת בעצמו וגם לא מסוגל להפעיל קו מחשבה, צריך לתת לו כיוון ואז הוא מתחיל לחשוב.

 

לא מדובר רק על דלק, לפני שקופץ החוכמולוג שאומר שבעוד מדינות אסור לתדלק עם רכב מונע, הכוונה שלי היא שמדינה כמו ישראל לא צריך לקחת כמובן מאליו כל חוק, צריך לבדוק אותו קודם טוב טוב, חציים הומצא על ידי אנשים בורים שמעולם לא יצאו את דלת משרדם. וחציים נכתב בדם, החוק שאסור לתדלק עם רכב מונע לא נכתב בדם, נכתב על בסיס תאוריות שלא הוכחו מעולם. ולרוב גם לא הגיוניות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...